Olen kuullut että on olemassa jokin
sipulikasvi joka pahalla hajullaan karkottaa
myyriä.
Mikä mahtaa olla?
Kiitos tiedosta!
Myyrien karkotuskasvi
7
3169
Vastaukset
- mitään?
se ainakin suojelee hedelmäpuita jonkin verran. tosin on kait itse altis liljakukon tuhoille, jos kasvaa sakeassa.
- vanhan pihan lapsi
Siis kyseessä lienee Keisarinpikarililja, vanhan kansan myyränkarkottimena tunnettu, sekä kukka että mukula tuoksuu voimakkaasti.
Itse kukkavana ja varsi kuihtuvat melko nopeasti kukinnan jälkeen, melko kestävä vanhanajan perenna kyseessä, kunhan istutus tapahtuu oikein.- ellit
Eipä auttanut ainakaan meidän kukkamaassa, siellä on keisarinpikarinliljoja ja myyriä ;(
- kaalto
Koristepuutarhassa tulppaani, narsissi, krookukset, liljat, helmililjat,.. Hyötykasveista kaikki sipulit, etenkin valkosipuli, karkoittaa myyrät. Istuta niitä (mitä tahansa lueteltuja) sinne tänne puutarhassasi, tai jos tiedät myyrien kulkureitin, niin suoraan reitin kohdalle, jolloin myyrä pakenee paikalta.
- Möyris
Erilaiset laukat sekä narsissi karkottavat myyriä.
- mikään noista
Minun maassani on kaikkia noita,narsisseja,laukkoja,keisarinpikarinlijoja,tulppaaneja ja myyriä.
Kohta leikkaan tukkani ja vien sinne. - saa vaikka mitä
mikään noista kirjoitti:
Minun maassani on kaikkia noita,narsisseja,laukkoja,keisarinpikarinlijoja,tulppaaneja ja myyriä.
Kohta leikkaan tukkani ja vien sinne.mutta vesimyyriin ei tunnu tehoavan kuin loukku. Tappakoon se ken tohtii, minä vain kannan kauemmaksi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272