Popstars 2008 ????

_________

Kuulin vähän sellaista , että Popstars palaisi Mtv3 kanavalle vuonna 2008, ja täysin uudistuneena.

7

4442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tuossa tulikin vastaus...

    • rain_1987

      jos tulee takasin niin saadaa muuttaa todella paljon et mä seurasisin täys päiväsesti...

    • eei..

      Kaikki "voittajat", (Gimmel, INDX ja... (miettii...) se edelliskaudella koottu tyttösakki) Lopettivat kai alle vuoden jälkeen.. Ei toimi. Jokun sooloilija tosin noistakin nousi.

      Siksi toiseksi, MTV3 (tai oikeastaan Wremantle Media) ei paljoa muiden formaatteja korjaile.

      • <3 Lovers <3

        Olen kyllä samaa mieltä, että Popstarsista tulleet bändit ovat niin säälittäviä, ettei niistä mistään tullut mitään (varsinkaan wannabe-poikabändi INDX:stä), mutta haluan kuitenkin muistuttaa, että Jane-yhtye onneksi (tai joidenkin osalta valitettavasti) on ollut aika kauankin kasassa ja palaa ehkä jossain vaiheessa (osoitteessa http://www.janemusic.fi/ on tyttöjen terveiset Jane-bändin tauosta tai mahdollisesta lopettamisesta), nehän sillon - olikos se nyt 2 vuotta sitten - kilpaili Suomen euroviisukarsinnoissa mm. hitillään VIP. Ja Jane-yhtyeessähän laulaa myös Tea Hiilloste, joka juontaa Maikkarilta tulevaa Kids Top 20. En sitten tiedä, ei sen Janenkaan tulevaisuus kovin lupaavalta näytä. Popstars vaan ei kannata!


      • ummalalloo
        <3 Lovers <3 kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä, että Popstarsista tulleet bändit ovat niin säälittäviä, ettei niistä mistään tullut mitään (varsinkaan wannabe-poikabändi INDX:stä), mutta haluan kuitenkin muistuttaa, että Jane-yhtye onneksi (tai joidenkin osalta valitettavasti) on ollut aika kauankin kasassa ja palaa ehkä jossain vaiheessa (osoitteessa http://www.janemusic.fi/ on tyttöjen terveiset Jane-bändin tauosta tai mahdollisesta lopettamisesta), nehän sillon - olikos se nyt 2 vuotta sitten - kilpaili Suomen euroviisukarsinnoissa mm. hitillään VIP. Ja Jane-yhtyeessähän laulaa myös Tea Hiilloste, joka juontaa Maikkarilta tulevaa Kids Top 20. En sitten tiedä, ei sen Janenkaan tulevaisuus kovin lupaavalta näytä. Popstars vaan ei kannata!

        niin idols olis hyvä, se kannattais, kaikista kiinnostavin ja sieltä voi nousta julkisuuteen jotai järkeviä tyyppejä


    • Petter X

      Popstars on ollut aika paska konsepti. Ne "bändit" eivät ole ikinä menestyneet omillaan. Idols on konseptina paljon parempi, se houkuttaa oikeita kykyjä ja voittajat ovat pärjänneet myös levyttävinä artisteina. Silti, tänä vuonna on Popstarsin vuoro, joten onhan se mahdollista että tuo kuona iskeytyy syksyllä ruutuihin.

    • Toivottavasti ei.

      Hautaan joutaisi koko konsepti. On se niin väkinäistä laittaa yksiin ihan vieraat tyypit ja sit pitäis olla isoa staraa ja ammattitaitoista muusikkoa.

      No joo, nousihan ohjelman kulisseista kyllä muutama muusikko ja mediapersoona, PMMP, Kana, Hiilloste jne...

      Ja jos ne nyt laittaa vielä Popstars-kemutkin pystyyn, niin eihän sitä riitä julkisuuttakaan kaikille kun on jo Idolsia, BB:ia, Maajusseja, Sinkku-äitejä jne...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe