Popstars 2008 ????

_________

Kuulin vähän sellaista , että Popstars palaisi Mtv3 kanavalle vuonna 2008, ja täysin uudistuneena.

7

4222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tuossa tulikin vastaus...

    • rain_1987

      jos tulee takasin niin saadaa muuttaa todella paljon et mä seurasisin täys päiväsesti...

    • eei..

      Kaikki "voittajat", (Gimmel, INDX ja... (miettii...) se edelliskaudella koottu tyttösakki) Lopettivat kai alle vuoden jälkeen.. Ei toimi. Jokun sooloilija tosin noistakin nousi.

      Siksi toiseksi, MTV3 (tai oikeastaan Wremantle Media) ei paljoa muiden formaatteja korjaile.

      • <3 Lovers <3

        Olen kyllä samaa mieltä, että Popstarsista tulleet bändit ovat niin säälittäviä, ettei niistä mistään tullut mitään (varsinkaan wannabe-poikabändi INDX:stä), mutta haluan kuitenkin muistuttaa, että Jane-yhtye onneksi (tai joidenkin osalta valitettavasti) on ollut aika kauankin kasassa ja palaa ehkä jossain vaiheessa (osoitteessa http://www.janemusic.fi/ on tyttöjen terveiset Jane-bändin tauosta tai mahdollisesta lopettamisesta), nehän sillon - olikos se nyt 2 vuotta sitten - kilpaili Suomen euroviisukarsinnoissa mm. hitillään VIP. Ja Jane-yhtyeessähän laulaa myös Tea Hiilloste, joka juontaa Maikkarilta tulevaa Kids Top 20. En sitten tiedä, ei sen Janenkaan tulevaisuus kovin lupaavalta näytä. Popstars vaan ei kannata!


      • ummalalloo
        <3 Lovers <3 kirjoitti:

        Olen kyllä samaa mieltä, että Popstarsista tulleet bändit ovat niin säälittäviä, ettei niistä mistään tullut mitään (varsinkaan wannabe-poikabändi INDX:stä), mutta haluan kuitenkin muistuttaa, että Jane-yhtye onneksi (tai joidenkin osalta valitettavasti) on ollut aika kauankin kasassa ja palaa ehkä jossain vaiheessa (osoitteessa http://www.janemusic.fi/ on tyttöjen terveiset Jane-bändin tauosta tai mahdollisesta lopettamisesta), nehän sillon - olikos se nyt 2 vuotta sitten - kilpaili Suomen euroviisukarsinnoissa mm. hitillään VIP. Ja Jane-yhtyeessähän laulaa myös Tea Hiilloste, joka juontaa Maikkarilta tulevaa Kids Top 20. En sitten tiedä, ei sen Janenkaan tulevaisuus kovin lupaavalta näytä. Popstars vaan ei kannata!

        niin idols olis hyvä, se kannattais, kaikista kiinnostavin ja sieltä voi nousta julkisuuteen jotai järkeviä tyyppejä


    • Petter X

      Popstars on ollut aika paska konsepti. Ne "bändit" eivät ole ikinä menestyneet omillaan. Idols on konseptina paljon parempi, se houkuttaa oikeita kykyjä ja voittajat ovat pärjänneet myös levyttävinä artisteina. Silti, tänä vuonna on Popstarsin vuoro, joten onhan se mahdollista että tuo kuona iskeytyy syksyllä ruutuihin.

    • Toivottavasti ei.

      Hautaan joutaisi koko konsepti. On se niin väkinäistä laittaa yksiin ihan vieraat tyypit ja sit pitäis olla isoa staraa ja ammattitaitoista muusikkoa.

      No joo, nousihan ohjelman kulisseista kyllä muutama muusikko ja mediapersoona, PMMP, Kana, Hiilloste jne...

      Ja jos ne nyt laittaa vielä Popstars-kemutkin pystyyn, niin eihän sitä riitä julkisuuttakaan kaikille kun on jo Idolsia, BB:ia, Maajusseja, Sinkku-äitejä jne...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe