että löydettyään Jeesuksen alettuaan lukemaan Raamattua,Jumala alkoi puhua suoraan Hänen sydämeensä ja hän ymmärsi että hänen koko ikänsä palvomansa temppelin "pyhä kirja" ei tuo pelastusta.
Hän varmasti kiittää Jeesusta myös siitä että tuli Suomeen ja löysi lopulta Jeesuksen elämäänsä!
Suurin ero kristinuskossa onkin muihin uskontoihin se,että ITSE ei itseään voi auttaa eikä pelastaa kuolemanjälkeiseen taivaspaikkaan,vaan YKSIN JEESUS ja Hänen ristinsovitustyönsä antaa meidän syntimme anteeksi kun otamme Jeesuksen elämäämme henkilökohtaisena Vapahtajana.
Ja olen kokenut sen myös itse ja koen edelleen,olen todella vapaa,vastaanotettuani Jeesuksen elämääni 3 vuotta sitten!
INTIALAINEN MIES
8
717
Vastaukset
- wdwad
Onnea Vaasa!
- uskomme
Sitä vaan joskus uskoo itsepäisesti johonkin ja uskoo uskovansa lopun ikäänsä, mutta kuinkas ollakaan päivänä kauniina voi uskoo horjua ja vanha olla täysin valhetta. Vapaus, mitä mahtaa itse kukin sillä tarkoittaa ja ymmärtää? Hyvä jos usko helpottaa ja vapauttaa, tavoite kait kaikilla on hyvä elämä ja joillakin taivaspaikka.
- Holy Makaroni
ettei ole vitunkaan väliä vaikka äijä oli pakistanilainen?
Jos on heikko itsetunto niin on heikko itsetunto,aivan hyvin intian pojasta olisi voinut tulla vaikka muslimi.Siltikään ei hetkauttaisi minua.- oikeassa
siinä ettei sinulle näytä olevan väliä.
Kiinnostava näkökulma tuo intialaisen itsetunto, joka asiaan on vaikuttanut. Taidat tuntea pojan aika hyvin? Olisi kiva kuulla lisää miten se asiaan vaikutti ja mitä hänestä olisi tullut, jos olisi ollut hyvä itsetunto. - tullut
oikeassa kirjoitti:
siinä ettei sinulle näytä olevan väliä.
Kiinnostava näkökulma tuo intialaisen itsetunto, joka asiaan on vaikuttanut. Taidat tuntea pojan aika hyvin? Olisi kiva kuulla lisää miten se asiaan vaikutti ja mitä hänestä olisi tullut, jos olisi ollut hyvä itsetunto.hyvällä itsetunnolla ateisti,eikä hihhuli niinkuin nyt pääsi käymään.
Ja tunnen pojan todella hyvin,hänen nimensä on Ali Baba(hänen isänsäkin uskoi satukirjoihin kuten Ali nyt).
- että Intiassa
on noin 200 miljoonaa kristittyä. He asuvat Goan alueella, josta he ovat tehneet rellestyspaikan länsimaalaisille. Se on ainoa paikka Intiassa missä saa vapaasti käyttää huumeita, viinaa ja mässätä lihan syönnillä. YÖK!
- kmkk
-onhan maita, kuten Suomikin-"kristitty" maa. Ei se tarkoita että olisi kaikki-suurinkaan osa kristittyjä. Suomihan on luopunut kristilliseltä pohjaltaan ja rikollisuus ottaa senkin tyhjän osa-alueen, ja tulokset näkyy.
-Jos on kristittyjen -nimeltään -hallinnassa joku maa tai alue, tarkoittaa se että paljonko sieltä Kristillisellä tavalla eläviä ihmhisiä löytyy-on kysymys??? - kaikista
Mikä on paras? Kristinusko vai joku muu, jos verrataan rikollistilastoja suhteessa uskovien määrään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472