syksyn lehti...

yksitypy

maahan ehti, siinäkin soi blues...
Viimeistään silloin kun lehdet ovat tippuneet ja lintujen viserrystä ei juuri enää kuule suosittelen piristykseksi ottamaan mp3 soittimen lenkille mukaan, jolla ei sitä vielä ole.

Siitä on monemoista hyötyä. Saa musiikkiterapiaa.
Saa tyydyttää lauluntarpeensa ja tanssia, eikä tarvi mennä savuisiin kuppiloihin, vaan saa olla raittiissa ulkoilmassa.

Itselläni on tapana laulaa mukanana. Mennä väliin rokkia, valssia, tangoa, foxia, humppaa jne. mitä soittimesta sattuu kuulumaan.
Liikunnassahan on myös tärkeää saada sykkeeseen vaihtelua, joten väliin muutama rauhoittava klassinen kappale on hyvä.

Ei muuta kun lenkille. Naiset voivat lenkkimatkallaan pokata vastaantulevia mieslenkkeilijöitä tanssimaan ja miehet taas naislenkkeilijöitä.
Ja näin menee kympin lenkki huomaamatta ja hauskasti. Siihen voi jopa jäädä koukkuun :=)))

14

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin musiikki makusi tuntuu monipuoliselta, hyvä niin. Pelkäsinkin että soittimestasi kuuluu pelkästään agentsia:)

      Mites Sinulle muuten rulettaa?

      • yksitypy

        Agentsejakin, mutta vaihtelu virkistää :=)) Monipuolinen olen musiikin suhteen. No.. ei ihan kaikki räpit sun muut mene läpi.

        Kiitos. Ihan hyvin rulettaa. Väliin hyvin ja enemmän hyvin. Mites Waffenilla? Onko syysmasennuksesta vielä merkkiäkään, vai kärsitkö yleensä siitä lainkaan?


      • yksitypy kirjoitti:

        Agentsejakin, mutta vaihtelu virkistää :=)) Monipuolinen olen musiikin suhteen. No.. ei ihan kaikki räpit sun muut mene läpi.

        Kiitos. Ihan hyvin rulettaa. Väliin hyvin ja enemmän hyvin. Mites Waffenilla? Onko syysmasennuksesta vielä merkkiäkään, vai kärsitkö yleensä siitä lainkaan?

        En itsekkään pidä rapista, mutta autossa olen viimeaikoina joutunut kuuntelemaan yhtä biisiä. Pakko myöntää sen sävelen jääneen korvaani soimaan ja huomasin yhtenä aamuna jopa etsineeni kyseisen kipaleen kuullakseni sen uudestaan. Kiva melodia ja sanat on ihan yes. Harmi kun en tiedä esittäjää, enkä voi siten suositella sinua kuuntelemaan sitä.

        Syysmasenusta en pode, vaikka välillä olo on kuin jäitä polttelisi.


      • yksitypy
        Waffen-ss kirjoitti:

        En itsekkään pidä rapista, mutta autossa olen viimeaikoina joutunut kuuntelemaan yhtä biisiä. Pakko myöntää sen sävelen jääneen korvaani soimaan ja huomasin yhtenä aamuna jopa etsineeni kyseisen kipaleen kuullakseni sen uudestaan. Kiva melodia ja sanat on ihan yes. Harmi kun en tiedä esittäjää, enkä voi siten suositella sinua kuuntelemaan sitä.

        Syysmasenusta en pode, vaikka välillä olo on kuin jäitä polttelisi.

        et tiedä kappaleen esittäjää ja nimeä jos olet sen uudelleenkin etsinyt?? No mä en varmaan nyt ymmärtänyt oikein tuota sun sanomaasi :=((

        Niin... mistä sen voi erottaa mikä on syysmasennusta? Eiköhän monenkin mielestä vähän tunnu kurjalta kun kesä on mennyt, vaikka onhan ihmisiä jotka nauttivat enemmän syksystä ja talvesta, kuin kesästä.
        Itse olen kyllä kevät ja kesäihminen :=))


      • yksitypy kirjoitti:

        et tiedä kappaleen esittäjää ja nimeä jos olet sen uudelleenkin etsinyt?? No mä en varmaan nyt ymmärtänyt oikein tuota sun sanomaasi :=((

        Niin... mistä sen voi erottaa mikä on syysmasennusta? Eiköhän monenkin mielestä vähän tunnu kurjalta kun kesä on mennyt, vaikka onhan ihmisiä jotka nauttivat enemmän syksystä ja talvesta, kuin kesästä.
        Itse olen kyllä kevät ja kesäihminen :=))

        Helppoa! kun autossani soiva musiikki on tyttäreni mielimusaa, ja levy on aikamoinen sillisalaatti eri esittäjiä. Netistähän en on tietty imuroitu.
        Tarkoittamani biisi on levyn ensimmäinen ja siksi löytyy helposti. Taidankin ottaa selvää esittäjästä.

        Syysmasennus ja kevätväsymys on oireita jotka noiden kahden vuodenajan välissä iskevät. Pimeys ja valon puute sen tekee. Kyllä noista yli pääsee kun jaksaa vain odottaa parempia aikoja.


      • yksitypy
        Waffen-ss kirjoitti:

        Helppoa! kun autossani soiva musiikki on tyttäreni mielimusaa, ja levy on aikamoinen sillisalaatti eri esittäjiä. Netistähän en on tietty imuroitu.
        Tarkoittamani biisi on levyn ensimmäinen ja siksi löytyy helposti. Taidankin ottaa selvää esittäjästä.

        Syysmasennus ja kevätväsymys on oireita jotka noiden kahden vuodenajan välissä iskevät. Pimeys ja valon puute sen tekee. Kyllä noista yli pääsee kun jaksaa vain odottaa parempia aikoja.

        ymmärsin :=)

        Tuohon pimeään aikaan jotkut syövät melatoniinia, ja väittävät et se auttaa. Voihan siitä apua ollakin.

        Nopeestihan se päivä joulun jälkeen alkaa pitenemään. Polttelee pimeän jakson ajan kynttilöitä ja katselee takkatulta. Liikunnalla on erittäin suuri merkitys myös. Ja jos kävis vähän aikaa palmupökkelön alla makoilemassa, niin jospa se elämä taas kirkastuu :=)))


      • jgjyfff
        yksitypy kirjoitti:

        et tiedä kappaleen esittäjää ja nimeä jos olet sen uudelleenkin etsinyt?? No mä en varmaan nyt ymmärtänyt oikein tuota sun sanomaasi :=((

        Niin... mistä sen voi erottaa mikä on syysmasennusta? Eiköhän monenkin mielestä vähän tunnu kurjalta kun kesä on mennyt, vaikka onhan ihmisiä jotka nauttivat enemmän syksystä ja talvesta, kuin kesästä.
        Itse olen kyllä kevät ja kesäihminen :=))

        fkkllh


    • Puhurix

      mä alkaisin laulamaan täällä lenkkipolulla, tulis aika pian valkotakkiset setät noutamaan kivalla värikkäällä pakettiautolla. Me ollaan kato Suomessa. Ei saa olla asiaton. Laulaa saa vaan 4 promillen jurrissa karaokekuppilassa.

      • yksitypy

        mutta mua ne ei enää pitkään katso, kun olen kylähullun maineen saanut jo aikaa sitten.
        Kyllä ne ymmärtää.. Tanssivat ja laulavat mukana. Uskaltavat mun hulluuden kustannuksella pitää itsekin hauskaa :=))


      • Puhurix
        yksitypy kirjoitti:

        mutta mua ne ei enää pitkään katso, kun olen kylähullun maineen saanut jo aikaa sitten.
        Kyllä ne ymmärtää.. Tanssivat ja laulavat mukana. Uskaltavat mun hulluuden kustannuksella pitää itsekin hauskaa :=))

        tarvitaan aina. Helposti leimataan kylähulluksi, mutta mitäs siitä. Mulla on semmonen tapa, että kun autoradiosta tulee joku huippu rockbiisi, niin laitan sen aivan täysille ja yleensä kerkiän ajamaan kotipihalle kesken huippuhetken ja soitan sen siinä sitten autossa istuen loppuun. Naapurit kulkevat ohi päätään pyöritellen. Viimeksi tällaista sai aikaan Queenin Bohemian Rhapsody. Sit mä nousen autosta ja moikkailen naapureita.


      • yksitypy
        Puhurix kirjoitti:

        tarvitaan aina. Helposti leimataan kylähulluksi, mutta mitäs siitä. Mulla on semmonen tapa, että kun autoradiosta tulee joku huippu rockbiisi, niin laitan sen aivan täysille ja yleensä kerkiän ajamaan kotipihalle kesken huippuhetken ja soitan sen siinä sitten autossa istuen loppuun. Naapurit kulkevat ohi päätään pyöritellen. Viimeksi tällaista sai aikaan Queenin Bohemian Rhapsody. Sit mä nousen autosta ja moikkailen naapureita.

        väliä tosiaan jos itse tuntee olevansa onnellinen :=))
        Mulla muuten sama juttu. Autossa volyymit täysillä jos hyvä kappale tulee. Autossa tuleekin kuunneltua paljon musiikkia. Ehkä se musiikki on siinä pienessä tilassa enemmän läsnä.

        Queenilla on paljon hyviä kappaleita. Kivahan se on naapureillekin antaa vähän jutunjuurta :=))


      • Puhurix
        yksitypy kirjoitti:

        väliä tosiaan jos itse tuntee olevansa onnellinen :=))
        Mulla muuten sama juttu. Autossa volyymit täysillä jos hyvä kappale tulee. Autossa tuleekin kuunneltua paljon musiikkia. Ehkä se musiikki on siinä pienessä tilassa enemmän läsnä.

        Queenilla on paljon hyviä kappaleita. Kivahan se on naapureillekin antaa vähän jutunjuurta :=))

        talossa on kolme kerrostalokyttääjää, joille ei tarvitse antaa jutunjuurta. Ne kyllä keksivät sen halutessaan. Et ikinä usko, miten kamala taloyhtiö ja paikkakunnalla vielä kuuluisa kauheudestaan. Onneks on toi mökki tossa naapurikunnassa.


    • norMix evk

      ja tanssi heti silikonileikkauksen jälkeen sujuu? Mites nuo mieslenkkeilijät noihin pokkauksiisi ovat suhtautuneet? Eikös niiaus oikeastaan olisi naisellisempaa?

      Eräs työkaverini asuu vähän sivummalla ja postilaatikollekin on monta sataa metriä. Kertoi aina sillointällöin hakevansa vaimonsa kanssa postia jenkan tahdissa:))

      • yksitypy evk

        silikoneiden kera sujuu ihan loistavasti. Hyvin pysyneet rinnat tahdin mukana :=))

        Ei ole kovinkaa kivan näköistä niiata lenkkipuku päällä. Eikö silloin pitäis olla hame. En kyllä ihan virallista pokkaustakaan tee. Vähän päätäni nyökkään ja kysyn saiskos luvan.

        Olispa meilläkin tuollaiset naapurit, niin tois piristystä omaankin elämään kun ikkunasta katselis heidän menoaan.
        Mutta eihän meillä mitään uskalleta. Hullunahan sellaisia naapureita pidettäis :=(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe