rekara 0 - veho 5

hdi90

tulihan tääkin koettua.

REKARA NOLLA:

katsokaa tarkasti minkä paperin työnjohtaja lykkää asentajalle, ettei tule kalliiksi.

mulla alkoi laturin moniurahihna rispaantumaan ja soitin rekaraan ja kun en tuota moniurahihna-sanaa muistanut sanoin sihteerille jakohihna. sitten juttelin työnjohtajan kanssa, joka tiesi mistä hihnasta puhuin, kun se jakohihna on suojattu ja sen rispaantumista ei näe. heti sen puhelun jälkeen muistin moniurahihnan nimen ja soitin varmistaakseni työnjohtajalle ettei turhaan vaihda jakohihnaa, koska se on kallis vaihtaa ja hihnalla on vielä ajoaikaa 100 000 km.

lopputulos oli tietenkin se että asentaja oli saanut sihteerin kirjoittaman lapun, jossa luki vain jakohihna(ei moniurahihna) ja kuitenkin molemmat oli vaihdettu(työnjohtaja tietenkin sanonut asentajalle moniurahihnasta). Lisäksi moniurahihnan pyörijä oli leviämässä(syy hihnan rispantumiseen), joten se jouduttiin uusimaan 240€!!!. työtä jakohihnan takia yhteensä 4,5 tuntia, josta 60 000 pikkuhuolto vei n. 1,5 h.

sitä laskua kun sitten työnjohtajan kanssa tivasin niin meinas mennä banaani nenään kun äijä sano että vaihdetaan sitten vanha jakohihna takasin! itse olin sitä mieltä että en halua mahdollisesti poistamisessa vahingoittunutta/missälie roskissa ollutta hihnaa takaisin vaan ehdotin että maksan hihnan mutta en työstä.

lopuksi luovutin vitutuksen kasvaessa ja jouduin tyytymään 1,5 tunnin hyvitykseen. Siinä tivatessa se todella huonon asiakaspalvelukoulun käynyt työnjohtaja murisi vanhoista citikoista, joita joutuu kiireellä duunaan katsastuskuntoon.

VEHO 5:

veho taasen suostui pienen kädenväännön jälkeen (rekaran huollossa vaihdetut osat) maksamaan hajonneet osat takuuseen 280€. takuuhan oli loppunut jo yli vuosi sitten, mutta tuossa pyörijässähän oli selkeästi vikaa.

tuleva työmääräysten tarkastaja ja rekaran välttäjä.

7

4349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuPirulainen

      Tuossa joulun alla bx:täni hajosi startti moottori.. no veinpä sen rekaraan korjattavaksi..
      päivä meni ja lähdin hakemaan sitä vaikutti ihan ok-hommalta, lasku kuitenkin melkein kipurajalla 165euroa..

      menipä pari viikkoa, viime sunnuntaina startti perkle otti ja hajosi taas..

      olen yrittänyt soittaa rekaralle ja vaatia hyvitystä ja uudelleenkorjausta koska korjaus oli hädin tuskin kestänyt kahta viikkoa..!!

      jättänyt varmaan kymmenen soittopyyntöä mutta koskaan ei vastata.. ja työjohtaja on aina koeajolla..

      Vika kerta kun käytin mokomaa pellepajaa..
      Vehon kanssa sentään pääsee juttelemaan kun moka sattuu.

      • kokemjne

        mielenkiinnosta ,kiinnostaisi tietää miten se startti hajosi. ja vielä enemmän kiinostaa miten se uusi startti pääsi hajoomaan. eli mikä siellä on hajonnut ja miten se startti käyttäytyi ns hajotessaan .


      • pikkuPirulainen
        kokemjne kirjoitti:

        mielenkiinnosta ,kiinnostaisi tietää miten se startti hajosi. ja vielä enemmän kiinostaa miten se uusi startti pääsi hajoomaan. eli mikä siellä on hajonnut ja miten se startti käyttäytyi ns hajotessaan .

        Autoni starttia kohtasi normaali luonnollinen kuolema eli hiilet (?) kärähtivät..

        Ei vain suostunut vääntämään kun väänsi avaimesta.. releet yms ok..
        Nyt startin vaihdon (VEHOLLA! :-) ) jälkeen on toiminut kuin unelma :-)


    • "Ei enää pääkaupunkiseud

      Samoja ihmetyksiä rekaran tiimoilta. Aina on kiire, työt ei kiinnosta, työnjohtaja koko ajan koeajolla(!!!), soittopyyntöihin ei vastata! Rekara? Ei kiitos!

      Entä sitten Veho? On kiire koko ajan, asiakkaan yhteydenotot tuntuvat olevan häirintää. Mutta entä sitten se tietotaito?! Vaihdellaan osia täysin turhaan (oli muka epäkunnossa), auton omistajan täytyy itse esitellä, että missä autossa sijaitsee mikäkin osa ja paikka. Sokerina pohjalla, kun piti esitellä sulakkeiden sijainnit!!! Löytyy sentään muutamia asiansa osaavia korjaajia, jotka ovat yleensä eläkeikää lähenteleviä herroja.

      Parhaan ja ystävällisimmän palvelun olen aina saanut pikkukaupunkien huolloissa: ei valiteta jatkuvaa kiirettä, homma hoituu, hinnat kohtuulliset.

      Neuvoksi kaikille muillekin pääkaupunkiseutulaisille: Mikäli haluat autosi kuntoon kohtuuajassa ja asiantuntemuksella, varaa aika pikkupaikkakunnalta. Ajomatkaa tulee, mutta se on pieni hinta kaikesta hyvästä.

      Talven jatkoa kaikille Citroën-ihmiselle! :)

      • hdi90

        ongelma siinä on se että tulee kalliksi ottaa vapaata huollon ajaksi! varsinkin jos on tuommoinen 4,5 tunnin keikka.

        onko kellään kokemuksia pääkaupunkiseudulla olevista muista pikkupajoista? esim Autochick kiinnostaisi lauttasaaressa (ent. kari vuorinen)


      • Wonderi
        hdi90 kirjoitti:

        ongelma siinä on se että tulee kalliksi ottaa vapaata huollon ajaksi! varsinkin jos on tuommoinen 4,5 tunnin keikka.

        onko kellään kokemuksia pääkaupunkiseudulla olevista muista pikkupajoista? esim Autochick kiinnostaisi lauttasaaressa (ent. kari vuorinen)

        Autochic antoi minulle niin huonoa "palvelua" että ei kyllä minun autoja sielä enää näy. Auto piti viedä aikaiseksi aamulla, vasta iltapäivällä soittelivat että eivät suostu tekemään sitä korjausta jonka olin tilannut (asia oli kyllä käyty läpi puhelimessa ja autoa viedessä). Samansuuntaista saamattomuutta siellä on tuttavapiirissäni pari muutakin saanut (no ei saa enää kun ei mene sinne).

        Rekaran korjaustaidoista ei ole käsitystä kun lukemattomista puhelinsoitoista huolimatta en ole koskaan onnistunut soittamaan sinne sellaiseen aikaan että työnjohtaja ei olisi ollut koeajolla ja aikaa olisi saanut varattua. Soittopyyntöjä ei ole tietenkään toteutettu.


    • ALC6

      Hei.
      Olen huollattanut Rekarassa 35 vuoden aikana useampaa Citikkaa, 3 kpl Cx Gti:tä, XM, C4, C6.
      Arvostan Rekaran pitkää Citroen-tuntemusta, ei tarvitse selittää Citikan omituisuuksia vaan mahdollinen ongelma tiedetään hyvällä merkkituntemuksella heti. Henkilökunta on ollut myös ystävällistä.
      Hyvä, että työnjohto on koeajolla. Olen asioinut myös moottoripyörä- ja autokorjaamoissa, joissa koeajoa ei ole tehty, vaan asiakas suorittaa koeajon hakiessaan kulkuneuvon ja palauttaa sen, koska vika ei ole tullut kuntoon. Rekarassa olen saanut kommentit myös auton huoltaneelta henkilöltä. Arvostan suoritusportaan suoraa kommenttia.
      Olen saanut hyvää palvelua myös Veholta. Miinuksena sanoisin, ettei ole suoraa kommenttia työn suorittajaan. Usein myös odotusaika on pitkä työtä jätettäessä ja noudettaessa.
      Pisteet Rekara 5, Veho 3,5.
      Terveisin Antti L.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe