Kenpä arvais huomisen!

Rasse-Rasisti

Vuonna 1938 ei kukaan olisi ikimaailmassa uskonut, että vuoden parin päästä keskellä Eurooppaa tapetaan juutalaisia ja vähämielisiä.

Nyt eletään vuotta 2006. Mitä on vuoden parin päästä? En tiedä! Mut kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomisen...

6

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansanmurhia on tapahtunut koko ajan. Muistetaanpa vain Ruandan massamurhia. Entäpä sitten Srebrenican tapahtumat Bosnia ja Hertsegovinassa. Nämä vain muistuivat ensiksi mieleen.

• Jos.

Huomasit ..

• hölösuu poju
        Jos. kirjoitti:

Huomasit ..

Ota äidin karttapallo ja katsele lapsonen pieni

• voi vitsa..
        hölösuu poju kirjoitti:

Ota äidin karttapallo ja katsele lapsonen pieni

...Ruanda sitten, otatko pallon lainaksi?

• nyt..

täällä Pohjolassa pitävät valtaa humanisti-feministi-lesbo-sosiaalitantta-kosmopoliitti-kettutyttö-jokapaikan vähemmistöedustaja-tasa-arvovaltuutettu-antirasisti-kukkahattutädit.

Ehkäpä vielä joskus valta on taas miehillä.

• Älä jaksa

Luulen, että 1938 ja varmaan vielä 30 vuotta sen jälkeenkään, ei kukaan olisi uskonut että jo yli kymmenen vuotta sitten Euroopassa ukaillaan ja tapetaan eri maiden alkuperäisiä kansalaisia pommi-iskuin ja muin väkivallanteoin pelkästään siksi että he ovat esittäneet kritiikkiä islaminuskoisten väkivaltaisuudesta muita kohtaan, tai siksi, että he ovat olleet valkoisia tyttöjä, ei halua luovuttaa kännykkäänsä tai rahojaan, omistaa MP3-soittimen tai ihan muuten vaan.

Jo viimeistään vuonna 1988 sen olisi jo Suomessa voinut "haistaa" mitä tulossa oli ja vauhti kiihtyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe