Vuonna 1938 ei kukaan olisi ikimaailmassa uskonut, että vuoden parin päästä keskellä Eurooppaa tapetaan juutalaisia ja vähämielisiä.
Nyt eletään vuotta 2006. Mitä on vuoden parin päästä? En tiedä! Mut kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomisen...
Kenpä arvais huomisen!
6
427
Vastaukset
Kansanmurhia on tapahtunut koko ajan. Muistetaanpa vain Ruandan massamurhia. Entäpä sitten Srebrenican tapahtumat Bosnia ja Hertsegovinassa. Nämä vain muistuivat ensiksi mieleen.
- Jos.
Huomasit ..
- hölösuu poju
Jos. kirjoitti:
Huomasit ..
Ota äidin karttapallo ja katsele lapsonen pieni
- voi vitsa..
hölösuu poju kirjoitti:
Ota äidin karttapallo ja katsele lapsonen pieni
...Ruanda sitten, otatko pallon lainaksi?
- nyt..
täällä Pohjolassa pitävät valtaa humanisti-feministi-lesbo-sosiaalitantta-kosmopoliitti-kettutyttö-jokapaikan vähemmistöedustaja-tasa-arvovaltuutettu-antirasisti-kukkahattutädit.
Ehkäpä vielä joskus valta on taas miehillä. - Älä jaksa
Luulen, että 1938 ja varmaan vielä 30 vuotta sen jälkeenkään, ei kukaan olisi uskonut että jo yli kymmenen vuotta sitten Euroopassa ukaillaan ja tapetaan eri maiden alkuperäisiä kansalaisia pommi-iskuin ja muin väkivallanteoin pelkästään siksi että he ovat esittäneet kritiikkiä islaminuskoisten väkivaltaisuudesta muita kohtaan, tai siksi, että he ovat olleet valkoisia tyttöjä, ei halua luovuttaa kännykkäänsä tai rahojaan, omistaa MP3-soittimen tai ihan muuten vaan.
Jo viimeistään vuonna 1988 sen olisi jo Suomessa voinut "haistaa" mitä tulossa oli ja vauhti kiihtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683