vaimo vaihtoehto

Vaka Vanha

Suomeen kuten muihinkin "kehittyneisiin" länsimaihin on tuotu paljon vaimoja filippiineiltä ja muualta kauko-idästä.

Itse pidän tätä vaihtoehtoa ihan suotavana, varsinkin jos mies on jo vanhempaa perua eikä lähiseudulta yksinkertaisesti löydy vapaita naisia, perheiden rikkomisia en hyväksy eli jätetään muiden miesten vaimot rauhaan.

Tälläisellä filippinivaimolla ei ole rasitteena Suomalaisen yhteiskunnan fenimististä propagandaa tai muita aatteellisia visioita, perhe on etusijalla muut tulee sitten.

Filippiinit myös yleensä haluvat lapsia, joten suvun jatkuminenkin on mahdollista jopa suotavaa avio-onnen takaamiseksi.

Mitäpä yli viisikymppinen mies muuta voisi toivoa, kuin nuori nätti kotona viihtyvä vaimo joka arvostaa perinteistä perhe-elämää parin pienen lapsen kanssa.

Naisille tietenkin sitten omat viihdyttäjät löytyy noista arabi- ja afrikanmaista, ne miehet ei työtä kaipaa eli joutavat olemaan kotona naisten kanssa ...

7

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aino-u

Niin, mutta kun jopa ne tuontivaimotkin kehittyvät ja ottavat vaikutteita mikäli heitä ei pidetä eristyksissä ulkomaailmasta.

Lähipiirissä eräs (suoraansanoen) miehenreppana otti tällaisen nätin ja nöyrän kotihengettären ja vuoteenlämmittimen thaikuista. Tekaisipa siihen lapsen tai kaksikin. Oli koko ajan tympeästi ja alentuvasti kehuskelemassa (suomeksi) hankintansa avuja ja erinomaisuutta verrattuna niihin naisiin joita ei saanut. Pahaa teki kuunnella niitä juttuja, intiimejäkin.

No, rouva oli kuitenkin sisukasta ja oppivaista sorttia, hiekkalaatikolla oppi suomenkielen, kävi kurssejakin, harrasti, liittoutui kaltaistensa kanssa .. lopuksi pääsi töihinkin.

Ja riittävästi itsenäistyttyään jätti "isäntänsä".

Yksinäisemmäksi kuin ikinä.

• Vaka Vanha

Tähän voisi todeta lyhyesti ...

Että parempi on olla monta lyhyttä ja hyvää avioliittoa, kuin yksi helvetin pitkä ja huono ...

• Aino-u
        Vaka Vanha kirjoitti:

Tähän voisi todeta lyhyesti ...

Että parempi on olla monta lyhyttä ja hyvää avioliittoa, kuin yksi helvetin pitkä ja huono ...

.. ettei tiettyjä asioita kertakaikkiaan voi kiertää tai sivuuttaa. Kuten sitä, että puolisoaan on syytä kohdella säällisesti, kunnioittaen ja inhimillisesti oli hän sitten minkälaista söpöä pikku tuontitavaraa tahansa.

• Vaka Vanha
        Aino-u kirjoitti:

.. ettei tiettyjä asioita kertakaikkiaan voi kiertää tai sivuuttaa. Kuten sitä, että puolisoaan on syytä kohdella säällisesti, kunnioittaen ja inhimillisesti oli hän sitten minkälaista söpöä pikku tuontitavaraa tahansa.

Aivan, mutta eihän mikään estä miestä kohtelemasta naista hyvin ja tasaveroisesti ...

• Mua ottaa aina niin maan penteleesti aivoon kun saan lukea tollasia juttuja. Just tuollainen päänaukominen luo muille suomalaisille sen mielikuvan, että ulkomaalainen puoliso on aina joku "tuontivaimo"

Ei ihminen ole mikään "vaihtoehto" tai tuote joka käydään poimimassa niinkuin lenkkimakkara Alepan hyllyltä.

- Dekas

• nooo

Pojat katsos luulevat, että feministejä kovastikin ärsyttäisi moinen teksti. Omaa kuoppaansa vain kaivelevat :-)

• Vaka Vanha

Taidat olla jonkinsortin humanisti ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22