Ollaan kaverin kanssa mietitty että kumpi veljeksistä on vanhempi Lincoln vain Michael? Itse oon sitä mieltä että Lincoln on vanhempi mutta kaveri väittää kiven kovaa että on jostain lukenu että ois toisinpäin.. Elikkä jos jollain löytyy tietoa (näinkin turhasta asiasta :) ) niin kiitos, saatais kaverin kanssa mielenrauha..
kumpi vanhempi?
3
793
Vastaukset
- xxyyyy
Onko kaverisi sokea? Kukaan joka on nähnyt edes viisi minuuttia sarjaa ei voisi tosissaan väittää että Michael on veljeksistä vanhempi. Lincoln hokee jatkuvasti "baby brotheria" ja muistelee nuoruuttaan ja sitä miten hän piti Michaelista huolta kun äiti kuoli, ja onhan siinä ollut takaumakin jossa näkyy veljekset nuorina.
Linc on ainakin 10 vuotta Michaelia vanhempi.- tika
Hyvä, joku on mun puolella. Koska mun mielestä tää on ihan selvä asia, johan sen ulkonäöstäkin näkee! :)
- xxyyyy
tika kirjoitti:
Hyvä, joku on mun puolella. Koska mun mielestä tää on ihan selvä asia, johan sen ulkonäöstäkin näkee! :)
Meinasin itsekin sanoa tuon että johan se nyt on ulkonäöstäkin ihan selvää - mutta tiesitkös että Linciä näyttelevä on vaan kaksi vuotta Schofieldin näyttelijää vanhempi? No sarjassa heillä siis on ikäeroa ainakin 10 vuotta, ja Michael on se pikkuveli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867