ja tosiuskovista on pidetty tälläkin palstalla kovasti elämää. Voisiko joku arvon uskovista pistää listan nimistä, historiallisesti tms tunnetuista, oikeauskoisista? Ne teidän nimikristittynne tiedetään jo. Siis nimiä merkkihenkilöistä, jotka noudattivat raamatun sanaa 100%. Kiitos.
Nimikristityistä
11
580
Vastaukset
- mesesman
Ei ketään.
Tosiuskovainen tajuaa että ei saa kurotella tähtiin...
Aito kristitty tyytyy omaan pienuuteensa ja kuolee tuntemattomana, mutta onnellisena.- Huhhahhei
joltisenlaistakaan isompaa julkista näkyvyyttä saanut ihminen ei voi olla aito kristitty?
- kghld
Kirkon jäsenet ovat ihan oikeita kristittyjä.
- mesesman
Huhhahhei kirjoitti:
joltisenlaistakaan isompaa julkista näkyvyyttä saanut ihminen ei voi olla aito kristitty?
Enpä uskalla tuomita ketään julkkista huonoksi kristityksi... Sehän tekis musta itsestäni sellaisen.
Jokainen tallatkoon tyylillään.
- Harras Ihminen
Ennen vuotta 1980 ei ole ollut yhtäkään oikeaa uskovaa. Nykyään tämän tosiuskovaisuuden täyttää helluntailaiset. Taivaassa on paljon tilaa.
- Huhhahhei
Tuohon kun vaihtaa kirjoittajan, vuosiluvun ja lahkon nimen, niin saa jokainen omansa. Ei mitään uutta... vieläkään.
- Huhhahhei
Tosiuskovia ei siis taida olla. Tästähän voisi päätellä vaikka mitä.
"Tosiuskovaisuus" ei perustu tuollaiseen määritelmään,
että "noudattaa 100% raamattua". Tosiuskovainen on se,
joka on nöyrtyen käynyt Jeesuksen ristin juurelle, tunnustaen
syntisyytensä, tahtoen hylätä syntiset elämänkuvionsa, on saanut
kaikki syntinsä anteeksi ja uudestisyntynyt Jumalan
hengen voimasta, joka on tullut uskovaa johtamaan ja
asumaan hänen hengellisessä minässään, joka on siihen
saakka ollut kuolleessa tilassa, ilman yhteyttä Jumalaan.wayofcross kirjoitti:
"Tosiuskovaisuus" ei perustu tuollaiseen määritelmään,
että "noudattaa 100% raamattua". Tosiuskovainen on se,
joka on nöyrtyen käynyt Jeesuksen ristin juurelle, tunnustaen
syntisyytensä, tahtoen hylätä syntiset elämänkuvionsa, on saanut
kaikki syntinsä anteeksi ja uudestisyntynyt Jumalan
hengen voimasta, joka on tullut uskovaa johtamaan ja
asumaan hänen hengellisessä minässään, joka on siihen
saakka ollut kuolleessa tilassa, ilman yhteyttä Jumalaan.Osoita meille, että edes yksi antamasi määritelmän mukainen ihminen on oikeasti olemassa. Sinä et kelpaa, koska olet muka-kristitty.
By the way, tee jotain tälle sanahirviölle:
"Tosiuskovainen on se, joka on nöyrtyen käynyt Jeesuksen ristin juurelle, tunnustaen syntisyytensä, tahtoen hylätä syntiset elämänkuvionsa, on saanut kaikki syntinsä anteeksi ja uudestisyntynyt Jumalan hengen voimasta, joka on tullut uskovaa johtamaan ja asumaan hänen hengellisessä minässään, joka on siihensaakka ollut kuolleessa tilassa, ilman yhteyttä Jumalaan."
Huomaatko? Ihan liikaa pilkkuja.- Huhhahhei
wayofcross kirjoitti:
"Tosiuskovaisuus" ei perustu tuollaiseen määritelmään,
että "noudattaa 100% raamattua". Tosiuskovainen on se,
joka on nöyrtyen käynyt Jeesuksen ristin juurelle, tunnustaen
syntisyytensä, tahtoen hylätä syntiset elämänkuvionsa, on saanut
kaikki syntinsä anteeksi ja uudestisyntynyt Jumalan
hengen voimasta, joka on tullut uskovaa johtamaan ja
asumaan hänen hengellisessä minässään, joka on siihen
saakka ollut kuolleessa tilassa, ilman yhteyttä Jumalaan.teistä kovin mielellään luokittelee itsensä oikeauskoiseksi. Kukas sen kissan hännän nostaisi jne... Mutta eikö kenessäkään ole munaa heittämään ilmoille jotakuta laajemmalti tunnettua? Tottahan teillä nyt täytyy joku olla mielessä, vai oletteko niin narsisteja, että pidätte vain itseänne täydellisenä uskovana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416