Miehisiä drinkkejä?

tekila

Oiskos teillä kertoa mulle jotai hyviä miehisiä drinkkejä

10

6565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On the grogs

'Jack Daniels straight' ei ainakaan äkkiä ajatellen tunnu kovin naismaiselta.

Tumma rommi ihan ihtenään ei liene kovin hienohelmojen suosiossa sekään.

Mitenkäs olisi kahviplörö pontikasta tehtynä?

• tekila

sitte tuli itellä mielee jotenki joku tom collins, viskibanaanikola ja jekkuabsinttibattery :D

• tekila

nimimerkki(kö) "on the grogs" , muuten jees mutta kaipailin semmosia drinkkejä drinkkejä ihan eikä yksittäisiä, mut onhan noi miehisiä :=

• On the grogs
        tekila kirjoitti:

nimimerkki(kö) "on the grogs" , muuten jees mutta kaipailin semmosia drinkkejä drinkkejä ihan eikä yksittäisiä, mut onhan noi miehisiä :=

No sitten Dry Martini. Niin kuivana, ettei kuivemmaksi tule. Shaken, not stirred.

• metallikukko
        tekila kirjoitti:

sitte tuli itellä mielee jotenki joku tom collins, viskibanaanikola ja jekkuabsinttibattery :D

baarissa muistaakseni Panssarivaunun nimellä tuota jekkuabsinttibattery-hybridiä.

• Menovesi

Onhan noita miesten drinkkejä. Whisky sour tai Bloody Mary ovat hyviä. Vodkarussian ja ginibitteri myös.
      Sitten suomalaisosastosta löytyy vanha kunnon kossuvissy, ei liruna, vaan puolet molempia. Kuulalaakeri voi runsaasti juotuna yllättää kokeneemmankin ottomiehen.

• ois

vanha kunnon pimpsakossu. 4 cl kossua ja sillin pala.

• huumorin kukka

Todellinen tosi-miesten drinkki (vaikka kohtuullisen rasistinen onkin):
      Somali heikoilla jäillä.

Valmistusohje: Kossu-vissy jäämurskalla ja päälle tumma oliivi.

• .A.

:-)

• Menovesi

Oisko tuon drinkin vastine "Suomalainen keitaalla":
        Kossuvissy taskulämpöisenä ja sekaan hillosipuli?
        Itse asiassa älyttömin drinkki josta olen kuullut ja jopa nähnyt erään työtoverini irvistämättä juovan on "Ujo Piimä", eli lasilliseen piimää lorautetaan 4cl konjakkia.Huh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe