Toinen kausi

Toinen kausi

Mitä mieltä olette toisesta kaudesta? Alkaako sarja jo kyllästyttää?

4

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsfsdsdfds

ensimmäinen, mutta silti parhaita sarjoja ikinä. Voi kyllä johtua siitäkin että pystyy katsomaan vain yhden jakson viikossa. Sarjat tuntuu huomattavasti paremmilta kun pystyy katsomaan monta jaksoa putkeen.

• Niiin

Olen samaa mieltä siitä, että PAKO on parempi jos sitä voi katsoa useamman jakson putkeen ja useammin kuin kerran viikossa. Silloin pysyy paremmin perillä juonenkäänteissä ja muistaa pienimmätkin yksityiskohdat. Sama homma pätee muuten LOST-sarjaankin.

• Spo
        Niiin kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, että PAKO on parempi jos sitä voi katsoa useamman jakson putkeen ja useammin kuin kerran viikossa. Silloin pysyy paremmin perillä juonenkäänteissä ja muistaa pienimmätkin yksityiskohdat. Sama homma pätee muuten LOST-sarjaankin.

Ostimme Prison Breakin ykköskauden DVD-boxin heti sen ilmestyttyä 5. syyskuuta, aloimme katsoa parisen viikkoa sitten ja tänään katsoimme viimeisen jakson (näin työssäkäyvänä ei pysty ihan pitämään mitään "koko kausi kahdessa päivässä" tahtia, ikävä kyllä.. :-) Prison Break, joka on tahallaan rakennettu äärimmäisen koukuttavaksi ja siten että joka jakso päättyy cliff hangeriin, sopii tällaiseen nopeaan katseluun todella loistavasti. Monet jaksot päättyivät niin että oli kertakaikkiaan PAKKO nähdä seuraava jakso.

Niinpä todella ihmettelenkin että miten ykköskautta USA:n tahtiin katsoneet selvisivät, siellähän oli mm. lähes neljän kuukauden (!) tauko 13. ja 14. jakson välillä. Meillä oli kahden minuutin tauko ja sekin tuntui liian pitkältä.. ;-)

• Havaintoja tapahtuneista

Kakkoskausi eroaa Ykköskaudesta muutamilla pointeilla;
      - 2kausi ei sisällä yhtäpaljon juonenkäänteitä kuin 1kausi jossa niitä oli jokaisen jakson sisällä monta
      - 2kausi ei ole yhtä rajattu tapahtumien suhteen kuin 1kausi, eli paljon "avarampi"
      - 2kaudella on tehty ratkaisuja henkilöiden suhteen rohkeammin
      - 2kausi vaikuttaa isommalla budjetilla tehdyltä kuin 1kausi
      - 2kaudella ei jostain syystä keskitytä kunnolla isoon taustajuoneen "miksi hallituksen salajuoni tehtiin"

Jos pitäisi valita kumpi on parempi niin ei voi sanoa vielä kun kakkosesta on vasta 6 jaksoa nähty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3255
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1302
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1235
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1011
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1008
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      183
      972
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      911
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      890
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      77
      827
    Aihe