Tehtävänä on laatia minitarina, jossa samalla sanojen ekatavut muodostavat piiloviestin laiffarille. Esimerkki:
TAIkuri KISkaisi Äkisti LÄpimärän LOkin PEkan TAkintaskusta KIroten SOtattua JAkaustaan.
Piiloviesti laiffarille
28
1798
Vastaukset
- Taikis
NORmaalisti MIXaaja KIIrehtii TOSkanan TÄSmälliseen TÄhystystorniin Aikomuksenaan VAkoilla UKrilaisia SESsioita TAlokaupoissa. :))
- norMix evk
Olavi LEveästi HYmyili VÄrisuoraansa!
- Taikis
NYTpä KAIKkosen KIra RUStasi TAAtusti MAANtiedon PIIrustuskisassa LOhijoen VIEStikartan TErävällä JÄmäkkyydellä.!!
- norMix evk
TOpin TELlinki KAAtui KEsäjuhlissa HOItajien TUSs...ien TAkia! :))
- animattiN
HAUkkui SKAnskan JUTila TUttuaan. MIes TENuissaan KEKkuloi SITikan KINtereellä NÄIvettyen TÄysin.
- norMix evk
VILle KASteli MIEhen LIkaiset KUteet VIheliäisessä TUSkassaan?????
- SikurLiina ejk
KIssa SAalistaa VÄijymällä SYnkässä metsässä NYT.
- norMix evk
KISkoitko SAnat PARhaalta KAveriltasi?
- Pussipuskapiru
TÄstä NÄet ÄNkyrässä Olevan LIssun SAnovan TEIlle NENäkkäästi PÄIvää VÄlillä ENglantia KÄyttäen VIITsiikö SItä NYTkään LÄHettää TErveisiä Älykkäästi PIan HALuan LEikkiä OLlin LENkkareilla KAikkeni ANtaneena.
NYThän KINtaat SAa TAAs KAAppin TAi MALjakkoon LAitaa.
TERve VEIsaa SItä Älykkäämmin PUSsaan SIlloin PUSkiksia KAi PIruuttani RUmatkin Lutuset TAvoitan:)- norMix evk
HIEman NOkinen TAlonmies RIpitti NAkuilijaa!
- Pussipuskapiru
norMix evk kirjoitti:
HIEman NOkinen TAlonmies RIpitti NAkuilijaa!
PALaan JONnekin KIIntoisaan TOdellisuuteen Kun SIAt VIEStittävät TISuillaan TÄtä SInulle :))
- ex-Z
Kauheen hankalaa, en saa millään muodostettua sopivaa lausetta, vaikka kuinka yritän. Mutta jatkan yrittämistä. :)
- norMix evk
EIla Oletti LEvon VAIkuttavan KEliakiaan AAvistuksen!
- hurlumi
PRagaisinko HAANpään LÄHtemäTÖntä tekstiä, JOs MAAlailisiN ANTeliaasti AINA omia VOIpuneita, mutta kauniin KAAmeita JULkaisujani. MEitsi TUNteilee jääHYVäiset INnolla.
- Kuunkulkija-
niin enpä ole tuolla käynyt. Olisi tosi mielenkiintoista tutustua paikalliseen porukkaan, on sen verran vanha ja tapahtumiltaan erikoinen kulttuuri. Kateellisena toivotan onnea reissuun. Jos siis oikein ymmärsin...
- hurlumi
Kuunkulkija- kirjoitti:
niin enpä ole tuolla käynyt. Olisi tosi mielenkiintoista tutustua paikalliseen porukkaan, on sen verran vanha ja tapahtumiltaan erikoinen kulttuuri. Kateellisena toivotan onnea reissuun. Jos siis oikein ymmärsin...
...aivan oikein sen mitä nyt yleensä sekavasta sepustuksestani pystyi jotain ymmärtämään. Olen aina ollut Irlantihullu ja jotenkin minulla on sellainen aavistus, että tuo maa saattaisi tulla hyvänä lisänä jo olemassaoleviin hulluuksiini. Eka kerta minullakin. Innoissani odotan: se kulttuuritarjonta, arkkitehtuuri, ne jazzklubit, Laterna Magica...
Kiitos toivotuksistasi. - norMix evk
MUkini KAtosi VAAtivalla MATkalla KAAmaseen!
- salaisesti...
TUli LEpakoiden VAIkeneminen SUUressa DESpotismissa. SAlaa PIkkuisen TÄÄllä
ALoituksissa KAArtelen.
LUulen KEhkeytyvän MAANisen RIpulin
VINtillä VÄärinymmärrettyjen LIfettäjien
ENsin LIihoiteltua SÄKki SIlmillään
PIIlosilla LOpettaen VIEStittämisen
TEhden JÄtöksensä JOSsa On LIsukkeena
SIsällössä VAIKka KAhjojen SAAmarin
NUTturapäiden SAlaiset LAuseet KIRjoitettuna
JOIdenkin aloiTUKsiin aSIAan KÄTkettynä
KETtuillen TYyynenä.
NÄkemisiin ;DDDD- norMix evk
PIIa LOrautti KETsuppia TUIjan LIhapiirakalle. JOIkuva DENnis UUdisti SIman MAun HISsissiä!
- ja vaikka mitä
VAIN Elekieli LÄhentää MÄÄrittelemättömästi EInoa SENniin, Elävätkö NEMbutaalit PÄÄkopassa
- norMix evk
Eno LÄhetti MÄLlinsä LEviltä KIItoon TOSsullansa
- ex-Z
TÄssä NÄytän Ärsyttävän Notkumisen. ONhan TIInallakin Samat TAIpumukset. :)
- norMix evk
JAnita KESkittyi KImin VIIKsien KOhottamiseen HUOmatessaan MENneensä NAkurannalle :))
- Pikku Yljö
MIkä Sänkyni SÄleitä AAmulla MUkavasti PAukuttaa ja LAveria NItisyttää ONekkaasti.
- norMix evk
JÄÄmies KAAhasi PISpalassa SAlarakkaineen.
- Lissabonilainen
Apua! MAdagaskarin LIpevät Apinat Apinoivat MAharadjan LIturgiaa ja Aloittivat LAUmana LAvertelun MULtakurkkuisen LEpo-lassen LAUlunlahjoista LUmotakseen RAKkaansa KArun Upealla DESpoottisella TAjunnanvirrallaan.
- norMix evk
FArao DOminoi LAUmaansa LUpaamalla NAmuja KOrista?
- Lissabonista
norMix evk kirjoitti:
FArao DOminoi LAUmaansa LUpaamalla NAmuja KOrista?
ONkos HANnu-SEtä KAUpunkireissulla NIStejä TApaillut? MUTkaton TAkaisinpaluu TAIvaallisilta TAAtelimetsiköiltä? OLtiinko LAtautumassa SIIhen TÄdin MElodramaattiseen NEnän TEhokkaaseen TYSsäytykseen TÄnäänkin? AI-ai NAmusetää!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784