Totuus....

Kati

1. Oletko koskaan pissannut housuusi? Missä?
2. Oletko koskaan kakannut housuusi? Missä?
3. Oletko koskaan kastellut sänkyäsi? Missä?

6

1440

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simppa

      (1)=Olen Joskus Pikku poikana Linjaautossa
      (2)= Olen Viimeksi pari vuotta sitten. Moottori tiellä oli aika kova maha tauti. Ei oikeen mahtanut mitään.
      (3)=Olen joskus kauvan kauvan sitten,kun pääsin Armeasta ja sitä piti juhlia oikeen kunnolla.
      Olin tiltannu Sänkyyn.

    • Admiral Observer

      1. Ihan pikkulapsuuden jälkeen koulussa, ala-asteella.
      2. Vaippaiän jälkeen en koskaan. Ainakaan köntsää/ripulia.
      3. Kyllä. Itseasiassa uutenavuotena 2001/2002, unilääkkeiden, psyykelääkkeiden ja rasituksen aiheuttaman väsymyksen takia en kai vain herännyt hädälle.

    • Neiti

      1. 18-vuotiaana jätkäkaverini luona, en tiedä miks niin tapahtu mut mä onnistuin pakenemaan paikalta pienen valheen avulla.
      2. Ala-aste ikäisenä joskus yöllä.
      3. Taas samaisen jätkäkaverin luona. Oli paha, paha paikka! Mä olin aivan paniikissa mut onneks ihana mieheni otti sen tosi rauhallisesti. Muuten olisin kyllä kuollu häpeestä :) Ei se selvinny miks mulla oli ongelmia pidättämisen kans mut nää on ollu ne ainoat kerrat. Ei oo onneks toistunu enää sen jälkeen!

    • Nainen

      1. Olen muutaman kerran kun en ehtinyt vessaan ajoissa. Pikku liruja pääsee tuon tuosta.
      2. Viimeksi kolme kuukautta sitten päästin vähän ilmaa, mutta tulikin aivan jotain muuta housut ihan kakassa. Olin vielä kaupungilla shoppailemassa.
      3. Kerran kun näin unta että olin pissalla.

    • tzen

      2.kakka tuli koulumatkalla 10v sitten. matkalla jälki-istunnosta kotiin. kun koulun siipi missä vessat olivat oli ollut jo lukossa. metsätiellä pusikkoon hetkeksi ja "paketti" pois housuista. jätinpä vielä kalsarit päälle koristeeksi kun en iljennyt takaisin jalkaan laittaa..=)

      1/3. housut jalassa nukahdin omaan sänkyyn n,5v sitten. näin unta että olin porealtaassa.. herätessä oli hieman kylmä...:)

      1. kaverini valitti armeijassa että mahansa oli kipeä kun oltiin metsässä syöksyharjoituksia tekemässä, eikä pystynyt kunnolla heittäytymään mahalleen maahan suojaan kuviteltua vihollisen tulitusta. kouluttaja huusi kauempaa että miksei syöksy kunnolla ja sanoi vielä perään että ei sitä opi jos ei harjoittele... (kaverini oli muuten hieman hidas päästään ja joidenkin mielestä erittäin ärsyttävän tyhmä) no kuitenkin... seuraavalla syöksykerralla se päätti näyttää että kyllä siinäkin on ainesta ja päätti olla välittämättä siitä pienestä mahakivusta. noo kävi niin että kun tämä 140 kiloinen nuorukainen lätsähti maahan reilun metrin ilmalennon jälkeen, sattui juuri siinä kohtaa maassa olemaan erittäin matala (mutta kova) aivan juuresta poikki leikattu kanto.
      kuulin vain juostessani jo seuraavaan syöksymiskohtaani matkalla äänen Pöpöpöpröööh.. ja jotain hassua pulputusta...? kaveri keskeytti syöksymisensä ja nousi seisomaan. housuissa ei ollut muita kuivia kohtia kuin lantion sivustat.. olihan käynyt niin että se "pieni" mahakipu oli pahemman puoleinen ripulitauti! (josta myös me muut kärsimme viikkoa myöhemmin). päälle kukkuraksi kun "tämä" alokas alkoi putsaamaan aikaan saamaansa sotkua heitti hän täysin märät bokserinsa puuhun noin 2m korkeudelle roikkumaan. joista tippui vaaleanruskeaa lillukkaa... tämä kaikki tapahtui vuonna 1999 kesällä keskisuomessa.

    • Neolife

      Aina noin vaikeeta ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe