SAK puuttui presidentinvaaleihin asiattomalla tavalla. Muistatteko sen TV väittelyn jossa SAK:n edustaja kiljui kuin jalopeura, syyttäen Niinistöä siitä sun tästä.
Kenen presidenttikaudella köyhien ja duunareiden asema onkaan huonontunut ? Kuka oli presidenttinä v.2000 - 2005 ? Ainiin mutta sehän on eduskunnan tehtävä päättää duunareiden ja köyhien asioista, paitsi silloin jos "Niinistö olisi valittu".
Puolet suomalaisista on ignorantteja vihollisia kun eivät näe mitään vikaa Halosen ja SAK:n totuuksissa.
Erotkaa SAK:sta!
6
279
Vastaukset
Köyhien asema alkoi heiketä sen jälkeen kun kokoomuksesta tuli hallituspuolue. Veroale kohdistui ensisijaisesti suurituloisiin. Kuilu rikkaiden ja köyhien välillä vaan kasvaa. Köyhät käyhtyy ja rikkaat rikastuu. Ei siinä paljoa presidentillä ole sananvaltaa. Häneltä on valta otettu pois jo aikapäiviä sitten. Pressahan on muutenkin nykyään vain symboolinen hallitsija, edustaa maata isoissa kokouksissa ja kestitsee vieraitaan. Ei pysty paljoa puuttumaan päivänpolttaviin asioihin.
SAK on duunareiden oma etujärjestö. Pakkohan meillä on joku isompi "puolustaja" on olla takana ettei kapitalisti ihan jalkohinsa tallo.
Sauli Niinistö, työväen pressaehdokas! Susi lammasten vaatteissa.- Starship Trooper
Ristiriitaa puheissasi ? Puhut siitä että Sauli Niinistö olisi pressana huono asia, koska ei ole näkemyksesi mukaan "oikea työväen pressaehdokas" mutta sitten kun katsotaan duunareiden aseman kehitystä "oikean työväen pressaan" eli Halosen kaudella, asema on huonontunut. Tämän jälkeen pulma korjataan syyttämällä hallitusta ja eduskuntaa. Eli Niinistö olisi pressana vastuussa siitä jos duunareiden asema huononisi, mutta Halosen ollessa pressana, vastuu onkin hallituksen ja eduskunnan.
Siis niinhän se on että vastuu on hallituksen ja eduskunnan, mikä tuokin siihen että myönnätte SAK:ssa avoimesti että valehtelitte jäsenillenne maalatessanne uhkakuvia heidän asemansa huonontumisesta mikäli Niinistö valitaan presidentiksi ? Starship Trooper kirjoitti:
Ristiriitaa puheissasi ? Puhut siitä että Sauli Niinistö olisi pressana huono asia, koska ei ole näkemyksesi mukaan "oikea työväen pressaehdokas" mutta sitten kun katsotaan duunareiden aseman kehitystä "oikean työväen pressaan" eli Halosen kaudella, asema on huonontunut. Tämän jälkeen pulma korjataan syyttämällä hallitusta ja eduskuntaa. Eli Niinistö olisi pressana vastuussa siitä jos duunareiden asema huononisi, mutta Halosen ollessa pressana, vastuu onkin hallituksen ja eduskunnan.
Siis niinhän se on että vastuu on hallituksen ja eduskunnan, mikä tuokin siihen että myönnätte SAK:ssa avoimesti että valehtelitte jäsenillenne maalatessanne uhkakuvia heidän asemansa huonontumisesta mikäli Niinistö valitaan presidentiksi ?Ja katin kontit, sanon minä!
Se koko vouhotushan oli suuri kupla ja huuli jota ei tosissaan ottanut kukaan!
Ei kai nyt kukaan tavallinen työläinen mene periaatteesta äänestämään kokoomuksen ehdokasta.
Ja presidentillä ei ole enää sellaista valtaa kuin takavuosina.
Syypää köyhien aseman huononemiseen on hallituksen ja eduskunnan, siellä on liikaa oikeiston porukkaa.
Mutta jos Sauli olisi valittu niin ei työläisen asema olisi ainakaan parantunut, se on varma. Tunnen kapitalistin liian hyvin.- Oikeiston mies
piive kirjoitti:
Ja katin kontit, sanon minä!
Se koko vouhotushan oli suuri kupla ja huuli jota ei tosissaan ottanut kukaan!
Ei kai nyt kukaan tavallinen työläinen mene periaatteesta äänestämään kokoomuksen ehdokasta.
Ja presidentillä ei ole enää sellaista valtaa kuin takavuosina.
Syypää köyhien aseman huononemiseen on hallituksen ja eduskunnan, siellä on liikaa oikeiston porukkaa.
Mutta jos Sauli olisi valittu niin ei työläisen asema olisi ainakaan parantunut, se on varma. Tunnen kapitalistin liian hyvin.Sano vain "katin kontit" ja sen jälkeen lue oma tekstisi uudestaan...
Sanot :
"Mutta jos Sauli olisi valittu niin ei työläisen asema olisi ainakaan parantunut, se on varma. Tunnen kapitalistin liian hyvin."
Ja sitten minä sanon jälleen : "Kun Halonen valittiin 2000, työläisen asema ei ainakaan parantunut".
Etkö millään ymmärrä tämän hokemisen ongelmaa ? Niinistön presidenttiydellä olisi sinunkin mielestäsi ollut vaikutusta työläisen asemaan vähintään sen verran että asema ei ainakaan "olisi parantunut". Halosen presidenttiyden aikana työläisen asema on huonontunut. Ymmärrän että se ei ole Halosen vika, mutta te ette ymmärrä että se ei olisi Niinistön vika jos Niinistö olisi presidentti. Oikeiston mies kirjoitti:
Sano vain "katin kontit" ja sen jälkeen lue oma tekstisi uudestaan...
Sanot :
"Mutta jos Sauli olisi valittu niin ei työläisen asema olisi ainakaan parantunut, se on varma. Tunnen kapitalistin liian hyvin."
Ja sitten minä sanon jälleen : "Kun Halonen valittiin 2000, työläisen asema ei ainakaan parantunut".
Etkö millään ymmärrä tämän hokemisen ongelmaa ? Niinistön presidenttiydellä olisi sinunkin mielestäsi ollut vaikutusta työläisen asemaan vähintään sen verran että asema ei ainakaan "olisi parantunut". Halosen presidenttiyden aikana työläisen asema on huonontunut. Ymmärrän että se ei ole Halosen vika, mutta te ette ymmärrä että se ei olisi Niinistön vika jos Niinistö olisi presidentti.Eikä meidän oloja parantaisi. Vaikka pressa ei paljoa pysty päätöksiin vaikuttamaan niin Niinistöllä on päättävissä elimissä niin hyviä kavereita että olisi saanut vaikka minkälaisia muutoksia aikaan. Hyvä veli systeemi nääs toimii.
Ja kyllä se on niin että jos työläiset, joihin itsekin kuulun, äänestää vaaleissa oikeiston ehdokasta niin se on HÄPEÄ! Vastaan kaikkia periaatteita. Saatan olla vanhoillinen mutta oikeisto on oikealla ja duunarit on vasemmalla. En ainakaan missään tilanteessa aojo antaa ääntäni kenellekään oikeistopuolueiden ehdokkaille!
- Oikea mies
SAK:lla ei ole henkilöjäseniä. Edes ammattiliitoilla ei ole henkilöjäseniä. Työntekijät ovat ammattiosastojen jäseniä. Eli kehoittaako oikeistin mies liittoja eroamaan keskusjärjestöstöstä vai työntekijöitä eroamaan ammattiosastoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550