Anteeksi että teen vieläkin sitten näköjään tyhmyyksiä ja tyhmiä nopeita kovin kovin järjettömiä päätöksiä ja ratkaisuja.
Nyt vaan itse painoin jostakin syystä paniikkinappulaa kun olevinaan luulin että saattaa olla tulossa itselleni lunta tupaan..
Kuvittelin ettei oma sydän sitten kuitenkaan kestäisi sanoja: kiitos mutta ei nyt kuitenkaan kiitos.(Vaikka eihän oikeasti mikään ollut vielä alkanutkaan niin miksi piti jo ruveta murehtimaan sen loppua)?!?
Vissiin rupesi sitten pelottamaan onko sillä sydämellä sitä kypärää saatavilla jos ei asiat toimisi miten toivoisi.
Paljon olisi juttuja mitä haluaisin yrittää uudelleen selittää ja kertoa niin jotkut hölmöydet näyttäisivät ehkä toisenlaisilta sitten mutta taisin nyt kyllä vaan sitten mokata tosi paljon menemällä asioiden edelle ja höntyilemällä.
Ihan oikeasti nyt v*****aa tosi paljon.
Toki sen tiedät että sinussa ei ollut syytä omaan toimintaani. Itse en vaan malttanut toimia niin kuin järkevästi ajattelevat sekä tuntevat ihmiset toimivat.
Ei nyt vaan tunnu kivalta eikä hyvältä oikein mikään. Luulin että morkkikset tulevat vaan sitten jos on tahallaan ollut ilkeä toiselle ihmiselle..
Voi paskan paska...!
-M-
Anteeksi Hyvinkää ja K.
velmu1969
1
298
Vastaukset
- näinpä oli
suloisesti asia esitetty. Toivottavasti se
poika/tyttö ymmärtää.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818