Kun talletan tallentavalla dvd:llä digiohjelmaa dvd:lle ja viimeistelen rw levyn, niin pitäisikö riittää jotta voi katella/polttaa nerolla toiselle dvd rw levylle tietokoneessa?
Vai pitääkö olla kaikenmaailman muita ohjelmia tietokoneessa?
Ja jos nerolla voi poltaa niin miten se poltetaan niin että se näkyy jonkun muun dvd laitteessa?
Tv ohjelman tallentaminen dvd:lle
4
844
Vastaukset
rw levyjä ei viimeistellä. Jos tallentimesi tuollaisen mahdollisuuden antaa se joko tekee jotain muuta tai ei tee mitään. Muu voisi olla editointien muuttaminen yhteensopivaksi.
Levyn voi kopioida toiselle DVD:lle myös esim. R, eli voit kopioida levyn halvemmalle ja säilyvämmälle R:lle ja tyhjentää. Tuo onnistuu ihan kopioimalla levy Nero Expressillä.- J.P.Jakomieli
Voiko R-levyn tyhjentää uutta tallennusta varten?
Vai tarkoitatko, että talletan tv ohjelman rw levylle ja otan koneelle sitten koneelta R levylle?
Siis olen tosi alottelija näissä puuhissa ja kun näinä päivinä tullee melkein joka päivä jotain uutta ,mennee siinä heikkopäisimmältäkin nuppi sekaisin.
Joten jos vaik hiukan neuvoisit miten edes siirrän tosta rw levyltä tv-ohjelman tietokoneelle ja niinpois päin? - jestas5
J.P.Jakomieli kirjoitti:
Vai tarkoitatko, että talletan tv ohjelman rw levylle ja otan koneelle sitten koneelta R levylle?
Siis olen tosi alottelija näissä puuhissa ja kun näinä päivinä tullee melkein joka päivä jotain uutta ,mennee siinä heikkopäisimmältäkin nuppi sekaisin.
Joten jos vaik hiukan neuvoisit miten edes siirrän tosta rw levyltä tv-ohjelman tietokoneelle ja niinpois päin?Haet slysoft sivuilta clonedvd ohjelman jolla ko
pioit rw levyn r levylle.jos kyseessa pysyva kopio. J.P.Jakomieli kirjoitti:
Joten jos vaik hiukan neuvoisit miten edes siirrän tosta rw levyltä tv-ohjelman tietokoneelle ja niinpois päin?Tarkoitan juuri sitä, että otat kopion R:lle. R:ää ei tietenkään voi uudestaankäyttää. Yksittäisen ohjelman kopioimisesta en tiedä, mutta levyn voi kopioida kovalevylle esim. Imagena (nerolla) tai sitten kopioi sen video_ts hakemiston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011