Hei! Mikä olisi turvallisin lääke saada valtaisa vatsaturvotus pois? Aiheutunee lääkkeiden aiheuttamasta turvotuksesta, Remeron ja Femilar. Vaikka liikun joka päivä ja olen usein laihiksella, en laihdu, tai siis maha on kuin olisi 8 kuulla raskaana. Mitkään housut ei mahdu enää kiinni, kuminauha ja hakaneula -systeemi kurjaa. Olen 44-v. nainen.
Millä mahaturvotus pois????
4
1301
Vastaukset
Sama ongelma mullakin.En ole muuten pullea mutta vatsa on tosiaan kuin olisin raskaana.Lääkkeitä olen joutunut myös syömään pidemmän aikaa,lähinnä tulehduskipulääkkeitä.Nyt aloitin kokeilemaan liinus kuiturakeita ja samalla popsin nestemin nesteenpoistolääkkeitä,molemmat jotain luontaistuotetyyppisiä.Tehoa en vielä tiedä mutta kuulemma pitäis auttaa;)
- tetebepe
Haetko lääkkeillä pois turvotusta ym. Onko syy selvitetty? Lääkeet vain poistavat oireita ei syytä - valitettavasti! Suosittelen käymään mahavaivoihin liittyvällä sivustolla. Onnea matkaan!
- ettei
Turvotus johdu lääkkeistä. Sanoit olevasi usein laihiksella, se ei välttämättä tarkoita yhtä kuin laiha. Voi olla että syöt jopa liian vähän tai väärin. Pallomainen turvotus kuulostaisi siltä, että liikaa hiilihydraattia ruokavaliossa.
Annoit vähän tietoa, mutta tarkista ruokavalio ensin. Jos liikut paljon, saat syödä melko paljon normaalia ruokaa. Pois pullaleivät ja karkit yms. jos sellaista on.- kyllä toi
Remeron aiheuttaa aika monella (myös itselläni) turvotusta/painon nousua, vaikkei syömis- ja liikuntatavat mitenkään muuttuisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2266092
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263874- 822637
- 412177
- 331962
- 461916
- 1091810
- 211676
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371577- 271522