Mikä näistä olisi paras vaihtoehto, haluttaisiin vaimon kanssa olla yksi yö mukavasti Espoossa:
Kahden hengen huoneet:
Hotelli Korpilampi (Korpilammentie, Espoo) 121 euroa / vrk
Sodexho Hotelli Kuninkaantie 119 euroa /vrk
Privatel Huoneistohotelli 125 / vrk (50 neliötä saunalla!)
Rantapuisto 90 euroa / vrk
Mitä mieltä olette? Esimerkiksi tuo huoneistohotelli kiinnostaisi, kun olisi oma sauna...
paras hotelli espoossa avioparille?
6
1170
Vastaukset
- taidat tarvita.
Espoon rantapuisto on oikeasti nimeltään Meriouisto ja se on enempi kokoushotelli.
Kuninkaantie on saman tyyppinen kuin em. ja sijaitsee keski-Espoon uimahallia vastapäätä joten saunaan pääset siellä, ja uimaan myös.
Korpilampi sijaitsee pohjois-Espoossa ja sen vieressä sijaitseva vesipuisto Serena lienee tuttu ainakin mainoksista? Ko. hotellissa usein häitä, perheellisiä jne. eli on kokoushotellia enemmän sopivampi yksityisasiakkaillekin. Kaunis korpiluonto ympärillä.
Privatel sijaitsee Leppävaaran Vallikalliossa, Hyvin lähellä Kehä ykköstä, lyhyt matka esim. ostoskeskus Selloon tai Helsinkiin, jos sinnekin haluatte piipahtaa. Apartementos-tyyppinen eli voitte kokata itse.
Riippuu niin paljon siitä, millaisia aktiviteetteja haluatte harrastaa ennen toisiinne keskittymistä.... - niin niin....
että pitää palstalla oikeen kysyä ja listaa
väsätä ku "vaimon" kaa ei muuten osaa peuhata?
*hubahabahoblaafridunaskikunahoblaa*
Sellasii ne toisten vaimot on :))))))))))) - Mitre
Tässä olisi hyvä vaihtoehto
hotelli Palace sello ****.
Huoneet n. 110€ ->
Löytyy kauppakeskus ja on tasokas hotelli
sekä kaiken lisäksi uusi.
http://www.palacekamp.fi/etusivu.asp?rest=sello&lang=fi- PeKKKKa
Kannatetaan: Sello Palacesta on lyhin matka Tinurintupaan.
- Espoon hotellit
minulta kans ääni GLO Espoo Sellolle..
katso kuvat ja arvostelut:
http://haku.hotelliopas.org/City/Espoo.htm
illanvietot on ainakin lähellä Hotelli Kuninkaantie.
Erinomainen ruoka koska samassa paikassa toimii ravintola-alan koulu.
Juuri sen takia ruoka on viimeisen päälle tehtyä,eikä edes kalleinta.
Ja todellakin tien toisella puolen on uimahalli,johon voi pujahtaa nälkää kasvattamaan.
Paikka myös tunnetaan rauhallisuudestaan.
Ja lähellä on kuitenkin mm Espoon keskus,jossa ruoka-ja muitakin ravintoloita vaikkapa karaokeen tai muuhun huvittelutarpeesen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849