Jokilan Janne ja Suomisen Tuomas vaatii Kauppalehdessä saatavia pois viime kaudelta.
Vastaukset 9
- Hakametsä
Monelta Tamperelaiseltakin pelaajalta on jäänyt Fopsissa palkat rästiin.
- Vorssan miäs
Kuinka monta tuhatta euroa FPS on velkaa pojille.
- mies savosta
SavoRULES kirjoitti:
Mika ja Turkka Mali puolustukseen. Saadaan taas nauraa.
Onneksi on vastustajina vain sapkon onneton porukka sarjassa, niin ei tarvitse edes vastustajien lähteä täydellä miehistöllä matsiin, kun kaataa sapkon jo pelkällä katseella ennenkuin edes pukukopistaan kerkiää väärinpäin asetetut luistimet jalassa kaukaloon.
- mies heinolasta
mies savosta kirjoitti:
Onneksi on vastustajina vain sapkon onneton porukka sarjassa, niin ei tarvitse edes vastustajien lähteä täydellä miehistöllä matsiin, kun kaataa sapkon jo pelkällä katseella ennenkuin edes pukukopistaan kerkiää väärinpäin asetetut luistimet jalassa kaukaloon.
olen siis heinolasta kuten tyhmästä viestistäni voi päätellä. itseasiassa haluaisin olla savolainen ja yritin sinne muuttaakin mutta kertoivat ettei äo:ni siihen riitä. siitä johtuu kateuteni tuota sapkoakin kohtaan joka on oikeasti ihan hyvä joukkue. antakaa anteeksi.
- SM-liigaa...
mies heinolasta kirjoitti:
olen siis heinolasta kuten tyhmästä viestistäni voi päätellä. itseasiassa haluaisin olla savolainen ja yritin sinne muuttaakin mutta kertoivat ettei äo:ni siihen riitä. siitä johtuu kateuteni tuota sapkoakin kohtaan joka on oikeasti ihan hyvä joukkue. antakaa anteeksi.
Rulle rupee olemaan jo aivan kypsä ja kyykyssä! Tälläisiä onnettomia yrityksiä ko. yllä.
Kerrohan Rulle nyt se ikäsi niin meidän muiden ei tarvitse ihmetellä pöljää käytöstäsi, koska se kuuluu tuohon sinun ikääsi (14v). Lue niitä vanhoja Jallujas vaan siellä navetan vintillä, ai niin, mä unohdin, sivuthan ovat liimautunee jo kiinni kaikista Jalluistasi miksiköhän? Rohkaise mielesi ja mene paikalliseen, mikä se nyt siellä maalla on, lehtipisteeseen ja kysy reippaasti vain niitä miestenlehtiä vaikka jotain Aku Ankkaa he sulle tarjoavat. Olet muuten turha tyyppi oikea LUUSERI! - joku tässä
SM-liigaa... kirjoitti:
Rulle rupee olemaan jo aivan kypsä ja kyykyssä! Tälläisiä onnettomia yrityksiä ko. yllä.
Kerrohan Rulle nyt se ikäsi niin meidän muiden ei tarvitse ihmetellä pöljää käytöstäsi, koska se kuuluu tuohon sinun ikääsi (14v). Lue niitä vanhoja Jallujas vaan siellä navetan vintillä, ai niin, mä unohdin, sivuthan ovat liimautunee jo kiinni kaikista Jalluistasi miksiköhän? Rohkaise mielesi ja mene paikalliseen, mikä se nyt siellä maalla on, lehtipisteeseen ja kysy reippaasti vain niitä miestenlehtiä vaikka jotain Aku Ankkaa he sulle tarjoavat. Olet muuten turha tyyppi oikea LUUSERI!sarjassa oikein palkkaa pelaajille?
- MAALINTEKIJÄNÄ NUMERO82
mies savosta kirjoitti:
ONKS TOSIAAN NOIN.....JOS MÄ OISIN SIELLÄ MÄ OLISIN SARJAN KOLMANNEKSI PALKATUIN NIMI < TEHOPISTEILLÄ 7 9
- Vorssan mies
Eli jotka nyt siellä pelaa. Kohta käy ovet ulospäin ja kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522