Tanja jo paheksuu Ollin puheita....

Saarela-sirkus jatkuu tragikoomisissa merkeissä:
Nyt Tanja Saarela on tullut julkisuuteen "sairaslomaltaan" ja paheksuu Olli-miehensä kommentteja.

Olli ja Tanjuska elävät julkisuudesta aivan samoin kuin Matti ja Mervi Nykänen. Kummallakin parilla on erittäin paljon yhteistä...

Tanja Saarelan päivät ministerinä alkavat olla luetut.

7

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä tulee

Tanja palasikin kuluvalla viikolla töihin ministeriöön, mutta taas alkoi lehdistön ruoska ruoskia Tanjaa ja eiköhän tuossa taas uuden masennuksen ja sairasloman ainekset ole kasassa.

Ellei sitten sairaslomaa tule perheen sisäisten välienselvittelyjen seurauksena. Tanjahan aikoo oikein puhutella miestään.

• Wiljami_

...aiheuttamaa sairautta.

Alkoholisteillakin sairauden syy on viina. Syyhän ei ole siinä, miten he itse viinan kanssa läträävät.

Ennustan lööppisaastasairauden muuttumista itseaiheutetuksi ja krooniseksi.

• Wiljami taas
        Wiljami_ kirjoitti:

...aiheuttamaa sairautta.

Alkoholisteillakin sairauden syy on viina. Syyhän ei ole siinä, miten he itse viinan kanssa läträävät.

Ennustan lööppisaastasairauden muuttumista itseaiheutetuksi ja krooniseksi.

Winkuu!!

• Frogsy

Hyvä vertaus. Molemmilla ilmiömäinen kyky myydä iltapäivälehtiä ja keikkua julkisuudessa täysin mitättömien asioiden avulla... nyt viimeistään kaikki tietää että Olli on kovis ja duunaa leffoja.... Sivistysmaassa ministeri osaisi erota mutta niissä ei taidakkaan olla ministereinä alusvaatemalleja...

• tässä "sivistysmaassa...

osannut edellisen hallituksenkaan "pääpaavo" erota, vaikka "vittuili" todella törkeästi opposition ryhmäjohtajan ilmeisen aralla hiusongelmalla ja kehtasi vielä "mainostaa" ettei tiennyt k.o. henkilön tupeesta.Ai niin ja taisihan tuo käydä nuoleskelemassa myös tuon usan ääliön persettä ja lupaamassa "ikuista uskollisuutta" tuli mitä tuli.

• mistä kirjoitetaan

...kunhan Tanja on esillä. Ja tyhmiä äänestäjiä
      viedään harhaan.

• missä harha

Kerro se meillekin, mikä on se harha tms. Sinulla on selvitysongelma, veikkaan vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2276
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1694
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      83
      1366
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      129
      1361
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      73
      1204
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe