Saarela-sirkus jatkuu tragikoomisissa merkeissä:
Nyt Tanja Saarela on tullut julkisuuteen "sairaslomaltaan" ja paheksuu Olli-miehensä kommentteja.
Olli ja Tanjuska elävät julkisuudesta aivan samoin kuin Matti ja Mervi Nykänen. Kummallakin parilla on erittäin paljon yhteistä...
Tanja Saarelan päivät ministerinä alkavat olla luetut.
Tanja jo paheksuu Ollin puheita....
7
339
Vastaukset
- tästä tulee
Tanja palasikin kuluvalla viikolla töihin ministeriöön, mutta taas alkoi lehdistön ruoska ruoskia Tanjaa ja eiköhän tuossa taas uuden masennuksen ja sairasloman ainekset ole kasassa.
Ellei sitten sairaslomaa tule perheen sisäisten välienselvittelyjen seurauksena. Tanjahan aikoo oikein puhutella miestään.- Wiljami_
...aiheuttamaa sairautta.
Alkoholisteillakin sairauden syy on viina. Syyhän ei ole siinä, miten he itse viinan kanssa läträävät.
Ennustan lööppisaastasairauden muuttumista itseaiheutetuksi ja krooniseksi. - Wiljami taas
Wiljami_ kirjoitti:
...aiheuttamaa sairautta.
Alkoholisteillakin sairauden syy on viina. Syyhän ei ole siinä, miten he itse viinan kanssa läträävät.
Ennustan lööppisaastasairauden muuttumista itseaiheutetuksi ja krooniseksi.Winkuu!!
- Frogsy
Hyvä vertaus. Molemmilla ilmiömäinen kyky myydä iltapäivälehtiä ja keikkua julkisuudessa täysin mitättömien asioiden avulla... nyt viimeistään kaikki tietää että Olli on kovis ja duunaa leffoja.... Sivistysmaassa ministeri osaisi erota mutta niissä ei taidakkaan olla ministereinä alusvaatemalleja...
- tässä "sivistysmaassa...
osannut edellisen hallituksenkaan "pääpaavo" erota, vaikka "vittuili" todella törkeästi opposition ryhmäjohtajan ilmeisen aralla hiusongelmalla ja kehtasi vielä "mainostaa" ettei tiennyt k.o. henkilön tupeesta.Ai niin ja taisihan tuo käydä nuoleskelemassa myös tuon usan ääliön persettä ja lupaamassa "ikuista uskollisuutta" tuli mitä tuli.
- mistä kirjoitetaan
...kunhan Tanja on esillä. Ja tyhmiä äänestäjiä
viedään harhaan.- missä harha
Kerro se meillekin, mikä on se harha tms. Sinulla on selvitysongelma, veikkaan vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604843
- 733957
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2503545- 1183138
- 482944
- 232618
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2582218- 381943
- 1081892