Lampetti

nosmoker

Tumma vanhempi tarjoilija on valloittava. Ruoka on hyvää, etenkin salaattipöytä on mainio, joskaan ei ihan halvin kylällä.
Yksi huono asia sieltä löytyy, nimittäin tupakointi. En ole mikään vastustaja sinänsä, vaikken kyllä poltakaan, mutta tässä päivänä muutamana kun saimme annokset eteemme, pisti naapuripöydän väki neljän hengen voimalla palamaan, eikä oikein kehdattu asiasta sanoa, niinkuin olisi pitänyt, eikä siirrytty poiskaan pöydästämme.
Päätöksen tein, että syön useammin jossain muualla, missä ei savu kiusaa.
Paikka on tietty niin pieni ja usein asiakkaita riittää kai liiaksikin, ettei tämmöiseen tarvitse suhtautua vakavasti, mutta jotain teki mieli tänne kirjoittaa.

Mielestäni se ei kansalaisoikeuksia loukkaa jos sytyttelee sen tupakan sitten siinä ulos päästyään.

5

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slurp

Totta, ei ole kivaa syödä mukavasti ja savustetuksi tulluksi.
      Yleensä sauhuttelijat ovat aika itsekeskeisiä koska toteavat sen olevan heille sallittua aivan yhtä lailla kuin meille savuttomille. Toisaalta ovat oikeassa, mutta epämiellyttävää se tosiaan on. Siksi odotan myös innolla päivää että Finnegan´siin tulisi keittiö ja ruokailumahdollisuus, koska siellä pössytellään vain siihen tarkoitetussa isossa kopperossa.
      Hyvä muiden terveyttä ajatteleva ravintoloitsija!

• yleistämään!

Itse savullisena immeisenä annan ruoka/nautinto rauhan muille ja itsekkin sitä toivoisin toisinaan! En ole eläessäni ruokaravintolassa sytyttänyt savuketta enkä aiokkaan!

Löytyyköhän kyseisestä mestasta nettisivuja ja mahdollisia liikenne yhteyksiä kaempaakin tulevalle?

• taksilla
        yleistämään! kirjoitti:

Itse savullisena immeisenä annan ruoka/nautinto rauhan muille ja itsekkin sitä toivoisin toisinaan! En ole eläessäni ruokaravintolassa sytyttänyt savuketta enkä aiokkaan!

Löytyyköhän kyseisestä mestasta nettisivuja ja mahdollisia liikenne yhteyksiä kaempaakin tulevalle?

siinä se julkinen liikenneyhteys kauempaa.

• valita

Kyseisessä ravintolassa on myös savuton puoli, menkää hyvät ihmiset sinne puolelle syömään jos savu häiritsee! Minä itse, niinkuin varmasti lähes jokainen savullinen ihminen haluaa vetää ruokaröökin rauhassa pöydässä jos se vaan on sallittua kyseisessä paikassa!

• Ei kiva

Sanokaa polttajille, että anteeksi, voimme lopettaa ruokailumme, jotta emme häiritse tupakointianne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2618
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1590
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1212
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      75
      995
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45