Tumma vanhempi tarjoilija on valloittava. Ruoka on hyvää, etenkin salaattipöytä on mainio, joskaan ei ihan halvin kylällä.
Yksi huono asia sieltä löytyy, nimittäin tupakointi. En ole mikään vastustaja sinänsä, vaikken kyllä poltakaan, mutta tässä päivänä muutamana kun saimme annokset eteemme, pisti naapuripöydän väki neljän hengen voimalla palamaan, eikä oikein kehdattu asiasta sanoa, niinkuin olisi pitänyt, eikä siirrytty poiskaan pöydästämme.
Päätöksen tein, että syön useammin jossain muualla, missä ei savu kiusaa.
Paikka on tietty niin pieni ja usein asiakkaita riittää kai liiaksikin, ettei tämmöiseen tarvitse suhtautua vakavasti, mutta jotain teki mieli tänne kirjoittaa.
Mielestäni se ei kansalaisoikeuksia loukkaa jos sytyttelee sen tupakan sitten siinä ulos päästyään.
Lampetti
5
1009
Vastaukset
- Slurp
Totta, ei ole kivaa syödä mukavasti ja savustetuksi tulluksi.
Yleensä sauhuttelijat ovat aika itsekeskeisiä koska toteavat sen olevan heille sallittua aivan yhtä lailla kuin meille savuttomille. Toisaalta ovat oikeassa, mutta epämiellyttävää se tosiaan on. Siksi odotan myös innolla päivää että Finnegan´siin tulisi keittiö ja ruokailumahdollisuus, koska siellä pössytellään vain siihen tarkoitetussa isossa kopperossa.
Hyvä muiden terveyttä ajatteleva ravintoloitsija!- yleistämään!
Itse savullisena immeisenä annan ruoka/nautinto rauhan muille ja itsekkin sitä toivoisin toisinaan! En ole eläessäni ruokaravintolassa sytyttänyt savuketta enkä aiokkaan!
Löytyyköhän kyseisestä mestasta nettisivuja ja mahdollisia liikenne yhteyksiä kaempaakin tulevalle? - taksilla
yleistämään! kirjoitti:
Itse savullisena immeisenä annan ruoka/nautinto rauhan muille ja itsekkin sitä toivoisin toisinaan! En ole eläessäni ruokaravintolassa sytyttänyt savuketta enkä aiokkaan!
Löytyyköhän kyseisestä mestasta nettisivuja ja mahdollisia liikenne yhteyksiä kaempaakin tulevalle?siinä se julkinen liikenneyhteys kauempaa.
- valita
Kyseisessä ravintolassa on myös savuton puoli, menkää hyvät ihmiset sinne puolelle syömään jos savu häiritsee! Minä itse, niinkuin varmasti lähes jokainen savullinen ihminen haluaa vetää ruokaröökin rauhassa pöydässä jos se vaan on sallittua kyseisessä paikassa!
- Ei kiva
Sanokaa polttajille, että anteeksi, voimme lopettaa ruokailumme, jotta emme häiritse tupakointianne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835