Ihan vaan neutraalia.....

kipparinoma

Kani on viisas", sanoi Puh mietteliäästi. "Niin on", sanoi Nasu. "Kani on
viisas. Ja hänellä on Älyä." He olivat pitkän aikaa hiljaa. "Siitä varmaan
johtuu" sanoi Puh, "että hän ei koskaan ymmärrä mitään".....On ilmoja pidelly....;o))))

Niih ja keksiviikko iltaa kaikille...Nyt on niin haastelumieli...:o)))

89

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILMENE

ainoastaan sinnikkyytenä vaan myös kykynä aloittaa kaikki alusta:))

• kipparinoma

miten kanimaisen viisasta:o)))) Eikun toi on ehdottaman totta....:o))))))

• Alien-8

vaan ja kupillinen kahvia palanpainikkeeksi.Niinhän se on,että ihmisen pitäisi osata ajatella myös sydämellään:)

• kipparinoma

ja tunteella...silleen sopivasti;o)))Kippis...just keitin kahvit....;o))))))

• Alien-8
        kipparinoma kirjoitti:

ja tunteella...silleen sopivasti;o)))Kippis...just keitin kahvit....;o))))))

*kilistää kahvimukilla*En suo edes ajatusta väkevimmille "naatintoaineille"tällä hetkellä:)))

• kipparinoma
        Alien-8 kirjoitti:

*kilistää kahvimukilla*En suo edes ajatusta väkevimmille "naatintoaineille"tällä hetkellä:)))

Kahvilla pysyy ajatus kirggaampana..Tosin tää mun sumppi aigas myrggyä...Huono piika mulla:o/

• Dj Pervo

Treffeillä...

http://www.tradingthecharts.com/test/Stripped.wmv

• kipparinoma

noi oli kyl ihan joitakin muita ganeja.....:o/....

• Dj Pervo

• kipparinoma

• noin neutraalia nyt viittis millään????

• kipparinoma

mä en ottanut aloituksessa huomioon tulista paitulikansalaista....Pst...lue rivien välistä....se valgoinen alue...;o)))))))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

mä en ottanut aloituksessa huomioon tulista paitulikansalaista....Pst...lue rivien välistä....se valgoinen alue...;o)))))))))))))

että mä kestän neutraalin aloituksen jälkeen mitään noin kammottavan raakaa...suorastaan brutaalia rivienväli tekstejä....mur!!!
        mun poskia kuumottaa ja nenää kivistää...voisitko nyt millään laittaa mulle siltäväliltä jutun????

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

että mä kestän neutraalin aloituksen jälkeen mitään noin kammottavan raakaa...suorastaan brutaalia rivienväli tekstejä....mur!!!
        mun poskia kuumottaa ja nenää kivistää...voisitko nyt millään laittaa mulle siltäväliltä jutun????

... Sulavasti surffaten, läpi menneisyyden ja tulevaisuuden aaltojen ...
        aistien loputtomat galaksit avautuen ammolleen kunnes ne ovat jo poissa
        eläen arvokkaat suurenmoiset avautuvat kukat täpötäynnä ihmeitä
        levittäen tähtiä kaikkiin universumeihin jokaiseen tapaamaansa milliin
        . ensimmäistä kertaa . tässä se oli ... elämän maku nyt niin makea .
        havaiten että jokaisesta niin läheisestä viimeisestä henkäyksestä
        näkee selkeästi ja löytää sen:
        missä on aitoa rakkautta, siinä elää ihme ajan loppuun saakka......;o))))))) Siltä ja väliltä....;o))

• kipparinoma kirjoitti:

... Sulavasti surffaten, läpi menneisyyden ja tulevaisuuden aaltojen ...
        aistien loputtomat galaksit avautuen ammolleen kunnes ne ovat jo poissa
        eläen arvokkaat suurenmoiset avautuvat kukat täpötäynnä ihmeitä
        levittäen tähtiä kaikkiin universumeihin jokaiseen tapaamaansa milliin
        . ensimmäistä kertaa . tässä se oli ... elämän maku nyt niin makea .
        havaiten että jokaisesta niin läheisestä viimeisestä henkäyksestä
        näkee selkeästi ja löytää sen:
        missä on aitoa rakkautta, siinä elää ihme ajan loppuun saakka......;o))))))) Siltä ja väliltä....;o))

nyt tää sitten on ihan sekaisin!!!!
        huokaa ja ihmettelee....
        noh...pakko kai sitten on vaan ihmetellä kun ei nyt oikein muutakaan voi!!!! kiitos ja nam

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

nyt tää sitten on ihan sekaisin!!!!
        huokaa ja ihmettelee....
        noh...pakko kai sitten on vaan ihmetellä kun ei nyt oikein muutakaan voi!!!! kiitos ja nam

Me paitulifriikkikohelentit ollaankin aigas govia äimistelemään...ööö..Pst...ollaanks me...sellasii oigeesti....???;o)

• kipparinoma kirjoitti:

Me paitulifriikkikohelentit ollaankin aigas govia äimistelemään...ööö..Pst...ollaanks me...sellasii oigeesti....???;o)

me välillä....joskus kaikki mahdolliset asiat hämmästyttää kummastuttaa ihan mahdottomasti ja sitten taas joskus me ei hämmästytä kummastuta yhtään mistään vaan ollaan tosi gooleja....
        nyt mulla on sellainen aika kummastunut fiilis...mutta en mä kauaa jaksa kummastella sitä asiaa....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

me välillä....joskus kaikki mahdolliset asiat hämmästyttää kummastuttaa ihan mahdottomasti ja sitten taas joskus me ei hämmästytä kummastuta yhtään mistään vaan ollaan tosi gooleja....
        nyt mulla on sellainen aika kummastunut fiilis...mutta en mä kauaa jaksa kummastella sitä asiaa....

Qummastelu vie niin gamalasti energiaa....gäy ihan laihdutusguurista;o))))

• kipparinoma kirjoitti:

Qummastelu vie niin gamalasti energiaa....gäy ihan laihdutusguurista;o))))

et usko kuinka tällä on kuuma...posket on liekeissä ja otsa!!!! saisiko vaahtosammuttimen...
        mun pitää mennä ottamaan jotakin rohtoa tai tunkea jääpaloja paitulinkauluksesta sisään....
        olenko tulossa kipeäksi vaiko onko minulla mummis??????

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

et usko kuinka tällä on kuuma...posket on liekeissä ja otsa!!!! saisiko vaahtosammuttimen...
        mun pitää mennä ottamaan jotakin rohtoa tai tunkea jääpaloja paitulinkauluksesta sisään....
        olenko tulossa kipeäksi vaiko onko minulla mummis??????

Eheiiiiiiiiii...ne on nää gamalan piiloguumat jutut...Quules...suosittelen gylmiägääreitä...tai oigeestaan sitä gylmägäärepaitulia...Onhan meillä sellanenkin varastossa???

• kipparinoma kirjoitti:

Eheiiiiiiiiii...ne on nää gamalan piiloguumat jutut...Quules...suosittelen gylmiägääreitä...tai oigeestaan sitä gylmägäärepaitulia...Onhan meillä sellanenkin varastossa???

on jo päällä ja jääkaappikylmät sukat jalassa...poskilleni levitin voita suoraan pakastimesta...tulipahan ihokin hoidettua samalla...siinä hehkuvan ihoni salaisuus...meijerivoi!!!!
        jessus miten voi olla olo kuin hiilloksilla....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

on jo päällä ja jääkaappikylmät sukat jalassa...poskilleni levitin voita suoraan pakastimesta...tulipahan ihokin hoidettua samalla...siinä hehkuvan ihoni salaisuus...meijerivoi!!!!
        jessus miten voi olla olo kuin hiilloksilla....

perin wagawaa...Hmm...Sä olet unohtanut JÄÄPALATKYLVYN!!!!!!! Sun pitäis nyt upottaa itses jääpalasaaviin ja gonettaa sieltä gäsin....Niihn....;o)))

• kipparinoma kirjoitti:

perin wagawaa...Hmm...Sä olet unohtanut JÄÄPALATKYLVYN!!!!!!! Sun pitäis nyt upottaa itses jääpalasaaviin ja gonettaa sieltä gäsin....Niihn....;o)))

juuri hyvän ratkaisun...koska minun on taas poistuttava koneelta niin voin muuttaa gröölantiin pingviinien ja eskimoiden luokse...seuraava viestini saapuu sieltä...katsotaan sitten, vieläkö hehkun.... muutama yö iglussa paituli päällä, voi olla riittävä...

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

juuri hyvän ratkaisun...koska minun on taas poistuttava koneelta niin voin muuttaa gröölantiin pingviinien ja eskimoiden luokse...seuraava viestini saapuu sieltä...katsotaan sitten, vieläkö hehkun.... muutama yö iglussa paituli päällä, voi olla riittävä...

et siel tervehditään nenuja vastakkain hieromalla....;o)))))...Olis gamala moga moigata kädestä päivää....;o)))

• yksitypy evk

mä en ole nyt yhtään haastelumielellä.
      Ajattelin lähtä tästä katsomaan vaihteeks tuota tylsää töllöä. En jaksa naputella enää yhtään sanaa.
      Hyvät illanjatkot sulle ja muillekin :=))))

• kipparinoma

ja ei kamalasti se töllö kiinnosta;o)))
        Vähemmän tylsää iltaa sinulle Typy;o))))))))

• sola"

huastellaan..no mikä aihe?!!

..ööh nasu-> possu-> joulu= jooooooooo..mitens jouluvalmistelut..joko aletaaan miettimään mulle joululahjoja... ;)

• kipparinoma

Eopäs qurgita....lahjasäggiin....Muuten tiesitgös....Monet kohtaamistani pessimisteistä
        ovat vain yksilöitä
        jotka saivat tietää siinä 10 ikävuoden paikkeilla
        ettei Joulupukkia ole olemassa
        ja he ovat siitä vieläkin poissa tolaltaan....;o)))

• kans....et sä voi kaikkia lahjoja ottaa!!!! mä haluan ainakin punaisen paitulin kravatilla...voi mulle ostaa timanttejakin ja kaikkia hienoja kankaita...

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

Eopäs qurgita....lahjasäggiin....Muuten tiesitgös....Monet kohtaamistani pessimisteistä
        ovat vain yksilöitä
        jotka saivat tietää siinä 10 ikävuoden paikkeilla
        ettei Joulupukkia ole olemassa
        ja he ovat siitä vieläkin poissa tolaltaan....;o)))

ihan varmasti on olemassa..penskoille vaan syötetään sellasta propagandaa, ettei sitä muka olis..jotta ne luulis vanhempiensa ostaneen ne kaikki pukin tuomat ihanat lahjat... ;)

• sola"
        amaryllie1 kirjoitti:

kans....et sä voi kaikkia lahjoja ottaa!!!! mä haluan ainakin punaisen paitulin kravatilla...voi mulle ostaa timanttejakin ja kaikkia hienoja kankaita...

niih..saat siekin jotain varmasti, kun ollaan näin kilttejä..tosin tuhmat tytöt saa enemmän, kuin kiltit..kun nääs tuhmat vaan ottaa kaiken sen, mitä haluaa.. ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

ihan varmasti on olemassa..penskoille vaan syötetään sellasta propagandaa, ettei sitä muka olis..jotta ne luulis vanhempiensa ostaneen ne kaikki pukin tuomat ihanat lahjat... ;)

aiguiset, jotga usgottelee ihan väärin:o/...Mä olen säilyttänyt lapsen viattoman usgon gaiggeen givaan, vaig sitä usgoa ongin yritetty horjuttaa gaigin epäilyttävingin geinoin....:o) Ajatteles...Yrittivät väittää mulle synnytysosastollagin ettei muga haigarat tuo vauvoja:o/...

• sola" kirjoitti:

niih..saat siekin jotain varmasti, kun ollaan näin kilttejä..tosin tuhmat tytöt saa enemmän, kuin kiltit..kun nääs tuhmat vaan ottaa kaiken sen, mitä haluaa.. ;)

minä joskus olla kamalan tuhmakin....
        jos nyt aloitan tuhmailun niin saan varmaan ihan kaikki lahjukset!!!!!

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

aiguiset, jotga usgottelee ihan väärin:o/...Mä olen säilyttänyt lapsen viattoman usgon gaiggeen givaan, vaig sitä usgoa ongin yritetty horjuttaa gaigin epäilyttävingin geinoin....:o) Ajatteles...Yrittivät väittää mulle synnytysosastollagin ettei muga haigarat tuo vauvoja:o/...

ihan puppua joo..pitäähän niillä haikaroillakin olla jotain virrrkaa.. ;)

• sola"
        amaryllie1 kirjoitti:

minä joskus olla kamalan tuhmakin....
        jos nyt aloitan tuhmailun niin saan varmaan ihan kaikki lahjukset!!!!!

sä et saa kaikkia, kun mä vien osan ja Quullekkin annetaan jotain... ;)

• sola" kirjoitti:

sä et saa kaikkia, kun mä vien osan ja Quullekkin annetaan jotain... ;)

saa vaahtosammuttimen ja sinä saat palohälyttimen...minä saan kaikki loput, koska minulla on kuuma!!!!!!

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

ihan puppua joo..pitäähän niillä haikaroillakin olla jotain virrrkaa.. ;)

yrittää riistää elikkoparoilta senkin jobin...:o/

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

yrittää riistää elikkoparoilta senkin jobin...:o/

ihanaa, kun kohta on joulu ja possukin saa täyttää tehtävänsä.. ;)

• sola"
        amaryllie1 kirjoitti:

saa vaahtosammuttimen ja sinä saat palohälyttimen...minä saan kaikki loput, koska minulla on kuuma!!!!!!

sie saat sen vaahtosammuttimen ja minä saan ne loput palomiehet... ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

ihanaa, kun kohta on joulu ja possukin saa täyttää tehtävänsä.. ;)

Joulu on ihanaa aigaa....Mut mun possuni saa gasvaa rauhassa....ja quugahtaa vanhuuteen....Juuh;o)))
        Mä syön mieluummin joulutorttujaomenahillolla...Ginggu maistuu ihan sialle:o/

• sola" kirjoitti:

sie saat sen vaahtosammuttimen ja minä saan ne loput palomiehet... ;)

guu saa vaahtosammuttimen, minä palomiehet kaikki ja lahjat...sinä saat palopäälikön...se on se tyyppi joka on siellä pöydän takana jossakin toimistossa....mites se nyt meni...guu sai hälytysmiehet paloineen ja sinä sammutinmiehet ja minä vaahdot....ja kaikki lahjat!!!!

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

Joulu on ihanaa aigaa....Mut mun possuni saa gasvaa rauhassa....ja quugahtaa vanhuuteen....Juuh;o)))
        Mä syön mieluummin joulutorttujaomenahillolla...Ginggu maistuu ihan sialle:o/

tuli mieleen se eppujen biisi sikaillaan :)

Voiskin duunata lokatorttuja ens viikolla... ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

tuli mieleen se eppujen biisi sikaillaan :)

Voiskin duunata lokatorttuja ens viikolla... ;)

logatortut guulostaa hyville.....;o))))))))
        Ai sigaillaan vai....No migäs ettei...nöf...

• sola"
        amaryllie1 kirjoitti:

guu saa vaahtosammuttimen, minä palomiehet kaikki ja lahjat...sinä saat palopäälikön...se on se tyyppi joka on siellä pöydän takana jossakin toimistossa....mites se nyt meni...guu sai hälytysmiehet paloineen ja sinä sammutinmiehet ja minä vaahdot....ja kaikki lahjat!!!!

palopäällikkö on vähän liian vanha, mut se kyllä vois olla joulupukkina...nähdään sitten kuka saa mitäkin pukilta... ;)

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

logatortut guulostaa hyville.....;o))))))))
        Ai sigaillaan vai....No migäs ettei...nöf...

mä en kyllä jaksa kärsimystä.. ;)

• sola" kirjoitti:

palopäällikkö on vähän liian vanha, mut se kyllä vois olla joulupukkina...nähdään sitten kuka saa mitäkin pukilta... ;)

saan mitäkin pukilta ja vielä sen kukakininkin!!!!! se on varma....ja sitäpaitsi palopääliköt voi olla ihan nuoriakin....nyt minä poistun ja toivotan hyvää illanjatkoa!!!!

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

mä en kyllä jaksa kärsimystä.. ;)

ennen joulua vaan tonttuillaan angarasti.....;o)))

• sola"
        amaryllie1 kirjoitti:

saan mitäkin pukilta ja vielä sen kukakininkin!!!!! se on varma....ja sitäpaitsi palopääliköt voi olla ihan nuoriakin....nyt minä poistun ja toivotan hyvää illanjatkoa!!!!

huhhuh..mä jo aloin tuskailla, että sie viet koko pukin..;)

Hyvää etc :D

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

ennen joulua vaan tonttuillaan angarasti.....;o)))

on sitten joqa päivä..tänäänkin ihan tonttu.. ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

on sitten joqa päivä..tänäänkin ihan tonttu.. ;)

mä kohelentti....ja hauskaa riittää...;o)))) Eigs joku väittänytgin et joulu on ihmisen mielessä...tai sydämessä....:o)

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

mä kohelentti....ja hauskaa riittää...;o)))) Eigs joku väittänytgin et joulu on ihmisen mielessä...tai sydämessä....:o)

mä voisin kyllä huolia joululahjoja jokapäivä..mutta joulusiivoo en rupee tekemään.. ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

mä voisin kyllä huolia joululahjoja jokapäivä..mutta joulusiivoo en rupee tekemään.. ;)

Mut jouluvalot...luguisat kynttilät ja se rauhallinen fiilis....Niistä mä pidän...:o)))

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

Mut jouluvalot...luguisat kynttilät ja se rauhallinen fiilis....Niistä mä pidän...:o)))

kamalat määrät söpöjä pikkukuusia silvotaan joka joulu..possuja säälitään, muttei näreitä olleskaan.. ;/

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

kamalat määrät söpöjä pikkukuusia silvotaan joka joulu..possuja säälitään, muttei näreitä olleskaan.. ;/

Nyt vietetäänkin joulu vedellä ja näkkärillä....Pakkohan se on jotenkin vaijentaa...toi omatunto....Niihn...Näin on näreet:o/

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

on moni hyvä rukiinkorsi katkennut.. ;)

Hei..nyt tulee taas Solismi:

-omatunto on niitä varten, jotka tuntee omansa..

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

on moni hyvä rukiinkorsi katkennut.. ;)

Hei..nyt tulee taas Solismi:

-omatunto on niitä varten, jotka tuntee omansa..

Hei...Sait mut melgein luobumaan näggäristägin....:o/

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

onneks vaan melkeen..kävi vaan ärsyttään nuo yhdet vegaanit tuolla toisaalla..niin vähän päästelin höyryjä sulle, kun tiesin, ettet ota tosissas.. ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

onneks vaan melkeen..kävi vaan ärsyttään nuo yhdet vegaanit tuolla toisaalla..niin vähän päästelin höyryjä sulle, kun tiesin, ettet ota tosissas.. ;)

Quules....minusta on govaa vauhtia tulossa vegaani....Lihanhimo talttumassa....:o/...Huiiiii...nyt belottaa....:o/

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

Quules....minusta on govaa vauhtia tulossa vegaani....Lihanhimo talttumassa....:o/...Huiiiii...nyt belottaa....:o/

voi hitsi..mä en kyllä pysty elämään ilman lihaa..mä oon lihansyöjä ja muuteskin aikamoinen syöjätär..kuulemma... ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

voi hitsi..mä en kyllä pysty elämään ilman lihaa..mä oon lihansyöjä ja muuteskin aikamoinen syöjätär..kuulemma... ;)

silleen ihan snadisti...lihasta...Sanovat mua grantugsi.....;o)))...Syöjätär...se on gaugana Quusta;o)))

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

silleen ihan snadisti...lihasta...Sanovat mua grantugsi.....;o)))...Syöjätär...se on gaugana Quusta;o)))

ihan tuhansien metrien päässä.. :)))))))

• sola" kirjoitti:

huhhuh..mä jo aloin tuskailla, että sie viet koko pukin..;)

Hyvää etc :D

niskaan ny!
        Soitin terveyskeskukseen, että jos olis apuja saatavis tähän mun kolme viikkoo jatkuneeseen tautiin, joka nyt tuntuu taas pahenevan. "Nyt ei onnistu, aivan täynnä, kokeile huomenna".
        Piruuttani kiersin tk:n pihan kautta ja kappas; odotushuone oli ihan tyhjä... Mitä ne oikein pelleilee? Näin on käyny muillekki. Fuck!

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

ihan tuhansien metrien päässä.. :)))))))

Sä vahingos laitoit väärän määreen....Targoitit tietengin kilometrejä...jos et maileja;o))))

• kipparinoma
        a-v kirjoitti:

niskaan ny!
        Soitin terveyskeskukseen, että jos olis apuja saatavis tähän mun kolme viikkoo jatkuneeseen tautiin, joka nyt tuntuu taas pahenevan. "Nyt ei onnistu, aivan täynnä, kokeile huomenna".
        Piruuttani kiersin tk:n pihan kautta ja kappas; odotushuone oli ihan tyhjä... Mitä ne oikein pelleilee? Näin on käyny muillekki. Fuck!

väärän TK:n vaikutuspiirissä..Täällä saisit heti apua....Hoitotakuu..onnistunut tosi hyvin:o)

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

Sä vahingos laitoit väärän määreen....Targoitit tietengin kilometrejä...jos et maileja;o))))

millejä..hahaa, sainpas siut tunnustamaan, ettet tunnusta.. ;)

• kipparinoma kirjoitti:

väärän TK:n vaikutuspiirissä..Täällä saisit heti apua....Hoitotakuu..onnistunut tosi hyvin:o)

mää ny? Pitääkö muuttaa? Emmä näin räkäsenä jaksais;)))

• kipparinoma
        a-v kirjoitti:

mää ny? Pitääkö muuttaa? Emmä näin räkäsenä jaksais;)))

ja ei kun bakkaamaan muuttoautoon...uusi ja uljaambi terekeskus odottaa:o)))))))))))))))

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

millejä..hahaa, sainpas siut tunnustamaan, ettet tunnusta.. ;)

haaska, mikä haaska....Quules...ei meil centeillä belata...;o))))))))))

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

haaska, mikä haaska....Quules...ei meil centeillä belata...;o))))))))))

taitava pärjää vähemmilläkin centeillä ja kätevä vielä paremmin... ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

taitava pärjää vähemmilläkin centeillä ja kätevä vielä paremmin... ;)

asian ytimeen....;o))))))))))))...Kätevyys ei koskaan paha juttu...;o))))

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

asian ytimeen....;o))))))))))))...Kätevyys ei koskaan paha juttu...;o))))

ja jos on vielä hyvä suustaan...niin avot mikä mies... ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

ja jos on vielä hyvä suustaan...niin avot mikä mies... ;)

govasti...Toivon mä....käjet ristissä....Oon mä tollaseen otugseen törmänny...olen mä...Olenhan...:o))

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

oikeiin qowasti..niin se toive toteutuu!!!! :)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

oikeiin qowasti..niin se toive toteutuu!!!! :)

Toiveet on toteutumista varten...:o)))))...

• sola"
        kipparinoma kirjoitti:

Toiveet on toteutumista varten...:o)))))...

mut nyt tää toivoja toivottaa somat unet ja lähtee rokkaamaan.. ;)

• kipparinoma
        sola" kirjoitti:

mut nyt tää toivoja toivottaa somat unet ja lähtee rokkaamaan.. ;)

Sinnekkin...Varos pohjaanbalamista....;o))))

• pervokki
      • kipparinoma

ainakin....Hyvä Deppie...Jotain niin tutunomaista;o)

• kipparinoma kirjoitti:

ainakin....Hyvä Deppie...Jotain niin tutunomaista;o)

..mixaus alkuperäsestä.. se kolahti kaaliin jostain tuolta nuoruudesta.. juuh kasarihelmi..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mixaus alkuperäsestä.. se kolahti kaaliin jostain tuolta nuoruudesta.. juuh kasarihelmi..

Mut noi gasariguteet ei golahda...ei...Huih...;o))

• kipparinoma

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ei.. silmiä särkee.. tää o parempi..

http://www.youtube.com/watch?v=Fy0Bti0vnO8

Sun viesti ei näkyny minulle aikaisemmin...Siis näkyi...mut sit kun etsin..ei näkynyt...siis...Pahus...En osaa kertoo mitä mun pitää kertoo:o/

• kipparinoma kirjoitti:

Sun viesti ei näkyny minulle aikaisemmin...Siis näkyi...mut sit kun etsin..ei näkynyt...siis...Pahus...En osaa kertoo mitä mun pitää kertoo:o/

..kuitenkin..enää ei tarvii sanoo mitää.. hmm paljastan itseni..mitä tarkoitat?

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..kuitenkin..enää ei tarvii sanoo mitää.. hmm paljastan itseni..mitä tarkoitat?

En mitään kamalaa...Nauraa...Deppie vaan kertoo susta jotain:o)))) Ei paha:o)

• kipparinoma kirjoitti:

En mitään kamalaa...Nauraa...Deppie vaan kertoo susta jotain:o)))) Ei paha:o)

..te musta keskustelette???????

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..te musta keskustelette???????

gaiggee givaa...Ei Deppiue sinusta mitään kamalaa paljasta...Sulla on hyvä naismagu...;o))))))

• kipparinoma kirjoitti:

gaiggee givaa...Ei Deppiue sinusta mitään kamalaa paljasta...Sulla on hyvä naismagu...;o))))))

..nyt meen kääntää sänkyni oikein päin ja meen nukkuu kun on pötsi täynnä.. öitä waa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..nyt meen kääntää sänkyni oikein päin ja meen nukkuu kun on pötsi täynnä.. öitä waa..

waan sinnekkin...älä nää painavaisia pötsi täynnä;o)))

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe