Harrastelijahypnologi Leo Hilden kunnianloukkauksesta syytteeseen. Leo hilden on maallikkohypnotisoija ja harrastejila. Hypnotisoija Olliver Hawkin tv-haastattelu Jatkoaika 1967
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=29&t=10&a=203
Leo Hilden harrastelijahypnologi
6
2151
Vastaukset
- sola"
mä kuiteskin hypnotisoituisin ja sitä ei tiedä, mitä mä sitte tekisin..hetkinen, mitäs jos mä oonkin jo hypnoosissa parhaillaan ja siksi naputan tässä älyttömiä mieleen juolahtavia ajatuksia, kun joku on ne mun päähän juolauttanu.. ;)
- sola"
Dj Pervo kirjoitti:
Tässä pieni selitys...
http://youtube.com/watch?v=UsfVNffv5T0overloaded.. ;)
*röyh*
:D
- HeiTi
Leo Hilden ei ollut harrastelijahypnologi, vaan eräs hypnoterapian johtavista asiantuntijoista maailmassa. Hän mm koulutti vuosikymmenien ajan lääkäreitä, psykologeja ja hammaslääkäreitä hypnoterapian käytössä. Hän oli Tieteellinen hypnoosi ry:n kunniapuheenjohtaja. Tämän yhdistyksen jäsenet ovat edellä mainittujen terveydenhuollon ammattien harjoittajia. Yhdistystä on johtanut mm Hannu Lauerma, jonka asiantuntijuudesta ei liene mitään kyseenalaista. Oliver Hak eli Olavi Hakasalo sen sijaan käytti hypnoosia erilaisten temppujen ja näytösten tekemiseen, mitä nykyisin pidetään melko tuomittavana toimintana.
- yrjöerkki.84
Olin 1960 luvulla Oliver Hawkin hypnoosinäytöksessä työmaaruokalassa. Kaikkia koehenkilöitä Hawk ei kelpuuttanut koska näki nämä , vähän kai silleen,.
Niinpä olin vaan katsomossa. Rankat jätkät kieppuivat umpikännissä vaikka Hawk juotti heille raanavettä yms. Näin sekin känni jäi saamatta. - Anonyymi
mutta Hypnoosi (myös itsehypnoosi) toimii! esim. tupakoinnin lopettamisessa ja unettomuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205