Priorin ja hiustenlähtö (naiset!)

Priorin

Onko teillä tuo Priorin auttanut yhtään? Kauanko jouduitte syömään noita, ennen kuin rupesi vaikuttamaan? Mulla on tällaista hiustenlähtöä, aika runsasta, varsinkin suihkussa ja suihkun jälkeen... Niin rupesin nyt syömään tuota ja kiinnostaisi tietää, että mitenkö kauan pitää syödä, ennen kuin rupeaa vaikuttamaan? Aika monilla tuo on nimittäin auttanut hiustenlähtöön (ei tietenkään mihinkään miestyyppiseen tai sellaiseen hiustenlähtöön, mut tällaiseen normaalia runsaampaan, tavalliseen hiustenlähtöön...).

17

11859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä

En ole ostanut vielä tuota tuotetta, mutta meinasin, kun tuntuu tuo hiustenlähtö aika runsaalta.
      Paljon ne tabut maksoi ja joko olet huomannut vaikuttaako ne???

• Priorin

120 kpl paketti maksoi meidän apteekissa 46.60e. Ja otin siis eilen vasta ensimmäiset kapselit, niin en vielä ole eroa huomannut :) Mutta toivottavasti nää auttaa oikeesti, niinkun aika monet on sanonut, että on huomannut 3kk jälkeen selvän eron.

• Huh hah hei

Ei ole ollut mitään apua. En usko enää mihinkään pelkkiin ravinteisiin, lukekaan nyt vähän tarkemmin hiustenlähdöstä ja sen syistä. Oikealla ruokavaliolla saatte saman vaikutuksen halvemmalla.

• kyseisiä

tabuja 4 kk ja ei vielä mitään vaikutusta.

Minulla on paheena hiusten näprääminen ja harominen tv:tä katsoessa. Sekin varmaan harventaa hiuksiani.

Nyt hain apteekista biotisan nimistä piotiini valmistetta.
      Aion kokeilla sitä priorinin ohella. Jospa sitten alkaisi vaikuttaa.

Tosin minun pitäisi päästä hiusten kanssa leikkimisestä ekaksi eroon, mutta se ei ole tosiaankaan helppoa.

• Priorin

Onko sulla ollut kuinka runsasta hiustenlähtöä? Ja kaunko sitä on jatkunut? Kuinka vanha olet? Mä ite oon vasta 17 ja nyt on aika runsasta hiustenlähtöä, en tiedä ollenkaan syytä, että mistä se johtuu... Mutta nyt toivon, että toi Priorin auttaa tähän.

• vajatoim.
        Priorin kirjoitti:

Onko sulla ollut kuinka runsasta hiustenlähtöä? Ja kaunko sitä on jatkunut? Kuinka vanha olet? Mä ite oon vasta 17 ja nyt on aika runsasta hiustenlähtöä, en tiedä ollenkaan syytä, että mistä se johtuu... Mutta nyt toivon, että toi Priorin auttaa tähän.

mitattu kilpirauhasarvot, otettu Hb? Siinä pari jotka voivat olla hiuskadon takana.

• .m.

Ite söin 4 kk priorinia, enkä huomannut mitään merkittävää muutosta... rahat meni hukkaan. Mutta onko kenelläkään kokemuksia viviscalista?? se on kalliimpaa ku priorin, mutta olen kuullut, että se on hyvää. tosin sitä pitää kuulemma syödä monta kuuria.

• ei auta

Olin kuullut monelta ihmiseltä ettei auta mutta pitihän se tietysti itse testata...Ei auta. Tuntu itseasiassa vaan pahenevan. Mutta Jeesus parantaa jos sä kysyt apua :)

• Klani
        ei auta kirjoitti:

Olin kuullut monelta ihmiseltä ettei auta mutta pitihän se tietysti itse testata...Ei auta. Tuntu itseasiassa vaan pahenevan. Mutta Jeesus parantaa jos sä kysyt apua :)

Ei auta, ei pätkääkään, mutta rahat meni !

• Priorin
        Klani kirjoitti:

Ei auta, ei pätkääkään, mutta rahat meni !

olen kuullut aika monelta, että auttaa.. riippuu varmaan ihan siitä, että minkä tyyppistä se hiusten lähtö on ;)

ja Jumala auttaa :>

• mikä jumalista
        Priorin kirjoitti:

olen kuullut aika monelta, että auttaa.. riippuu varmaan ihan siitä, että minkä tyyppistä se hiusten lähtö on ;)

ja Jumala auttaa :>

ainakaan tämä kristittyjen jumala ei ole auttanut. Olisko Buddasta, Allahista tai kotijumalista apua? Vaihdan heti uskontoa, jos sillä tulee tukka päähän!

• nainen 47v

Ei ole auttanut mikään suun kautta otettu valmiste. Olen käyttänyt vuosien kuluessa kaikkia mahdollisia merkkejä monen kuukauden ajan. Eivät tehoa!

• jarpelo

En ole nainen, mutta olen kuullut, että mikäli naiselle ei ole riskiä tulla raskaaksi, on heille myös kokeiltu Finasteridia. Toisille hyvin tuloksin, mutta tämä riippuu täysin kaljuuntumistyypistä.

PS. Itsekin aloitin Priorinin nappailun, toiveena antaa hiuksille tarvittavia ravinteita kasvuun, kun itse syön hieman epämääräisesti. Kerron myöhemmin kokemuksista, jos on mitä kertoa.

Onnea kaikille, älkää liikaa stressatko. :)

• liuhuletti

Mulla oli pari vuotta sitten voimakas hiustenlähtö.Aloin syödä Priorinia 3 kapselia/pvä säännöllisesti.Histenlähtö loppui melko pian ja noin kolmen kuukauden käytön jälkeen huomasin runsasta uutta kasvustoa päälaella.
      Kun pidin taukoa Priorinista,alkoi hiukset taas lähteä.Olenkin syönyt sitä nyt epäsäännöllisen säännöllisesti ja enää ei pienet tauot aiheuta hiustenlähtöä.
      Kannattaa kokeilla,mutta aika pitkään kannattaa syödä maksimiannosta.Halpaa ei ole,mutta auttoi ainakin mua!

• Priorin

kiitos kun kerroit, tuo antaa aina toivoa :)

• Amppa
        Priorin kirjoitti:

kiitos kun kerroit, tuo antaa aina toivoa :)

Kaverilla tuuheni hiukset hurjaksi pehkoksi priorinin avustuksella, mutta samaan aikaan kaveri söi myös kalaöljyä. Ei siis kalanmaksaöljyä, vaan laadukasta kalaöljyä.

• ???
        Amppa kirjoitti:

Kaverilla tuuheni hiukset hurjaksi pehkoksi priorinin avustuksella, mutta samaan aikaan kaveri söi myös kalaöljyä. Ei siis kalanmaksaöljyä, vaan laadukasta kalaöljyä.

Hei. Nyt kun olen lähdössä käymään tuolla viron puolella,niin tuli mieleen että saisikohan sieltä tuota priorinia halvemmalla? Onko kukaan ostanut? Saako sitä täältä suomesta vaan apteekeista? Eikö luontaistuotekaupoista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe