Chrysler
maailman huonoin auto
9
3338
Vastaukset
- sokeat suunnittelijat
ku pentele.
- on tosi huono
jenkkipaskat on isoja ja rumia.ihmettelen suuresti kuka näitä bensasyöppöjä hankkii.ei käy enää kikkelin jatkeeksi,koska niissä ei ole mitään tyyliä!
- aaaaa---
No oo sitten hiljaa...
- Toni112
Jenkki merkki se on mut jenkissä sitä ei ole tehty...autohan tehdään jossain Euroopan halppis maassa Bulgaria?. Cebring tehdään Itävallassa...näitä tehdään myös Amerikassa mutta siellä tehdyt menevät vain kotimaan markkinoille.
- jenkki
makuasiosta ei voi kiistellä.. jotkut tykkää jotkut ei... itse kuulun ensimmäiseen ryhmään, mutta jenkeillä saa mahtavan kyydin. ei pompi kuten japsipaska tiellä
- 318
Toni112 kirjoitti:
Jenkki merkki se on mut jenkissä sitä ei ole tehty...autohan tehdään jossain Euroopan halppis maassa Bulgaria?. Cebring tehdään Itävallassa...näitä tehdään myös Amerikassa mutta siellä tehdyt menevät vain kotimaan markkinoille.
Vai bulgariassa:D
Katsoppas seuraavan kerran valmistenumeron ensimmäinen merkki, 1 = Usa , pieni erä myös numerolla 3= Mexico - sinä
höpötät, Neon:han pikkunen kinneri, 2 litran koneella. Minkälaisella mopolla itse ajelet jos tuo on iso?
- kiusaa,kyl
sinä kirjoitti:
höpötät, Neon:han pikkunen kinneri, 2 litran koneella. Minkälaisella mopolla itse ajelet jos tuo on iso?
se on aikas iso "jenkki" vaik se onki oikeesti Talbot tai Simca.KÄÄ
Kaikista koskaan ajamistani autoista ylivoimaisesti huonoin on ollut Chrysler Voyager (muistaakseni 2002?? mallia).
Hirvittävä halko, traktorikin on parempi ajaa. Ajo-ominaisuudet jostain 60-luvun leikkuupuimirista. Ohjaamo ulkomitoista huolimatta ahdas. Mölö. Adjektiivit eivät riitä kertomaan, kuinka kammottava kokemus oli.
Jonkinlainen yhdistelmä leikkuupuimurista, mäkiautosta ja ruotsinlaivasta.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263204Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122349Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.752242Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051981Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221396Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116