olen opiskelijana toisessa kaupungissa kuin missä kirjani ovat. halusin tilata netanttilasta tuotteista, ja kun yritin rekisteröityä, systeemi vain valitti että tiedoissa on jotain vikaa.
soitin sitten asiakaspalveluun ja kävi ilmi, että koska väestöreksiterissä on tämä minun kotipaikkakuntani virallinen osoite, en voi tämänhetkistä, väliaikaista osoitetta siellä käyttää.
eli jos haluan sieltä jotain tilata, minun on joko muutettava kirjani nykyiseen kaupunkiin tai tilattava tuotteet vanhempieni luokse kotikaupunkiin..
ihme touhua!! kyllä ottaa päähän!!
netanttilalle
isoja risuja
4
484
Vastaukset
- hendotk
näistä toivottavasti paremmin
http://www.vaivaton.com/catalog/s-2007-75- näitä..
kiitos vastaajalle.. kyllä mua vaan v*****i!!
jospa se siitä..
- alkupe
kiitos vielä suosittelijalle.. Hobbyhall ainakin otti tiluksen vastaan yms ilman mitään kiukutteluja..
katsotaan nyt että tuleeko sieltä mitään.. - toimii!!
eli jee!! sain tilattua sen mitä halusinkin ja olen oikein tyytyväinen.. näköjään ei kaikille raha kelpaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607