Tietääkö kukaan että kuoliko Jeesus vain ihmisten puolesta? Jääkö siis alienit ilman pelastusta vai onko heillä oma Jesse? Vai onko Jumala vaan meitin maapallon jumala? Silloinhan pitäisi jossain olla Jumalan isompi veli joka hoitaa suuremmat linjat.
Vastaukset 11
- J3ssus s3ntt4s
Jesse varmaan ilmestyi kaikille älyllisille olennoille samaan aikaan... ulottuvuuksien läpi ja sama homma tapahtui siten lituskoille X-102 tähdistön ömmö mömmöille vaikka heillä onkin kloonattuja Jeesuksia vaikka muille jakaa.
Tämä on pidetty salassa siksi että rotumme kohdatessa voimme lainata yhtä Jesseä omiin tarkoituksiimme , ja samoin kaikille muille älykkäille olennoille on olemassa omansa.
Tosin tähdistö sijaitsee äärettömyyden takana joten utopistiselta vaikuttavalta matkalta ei kukaan osaa enää palata takaisin, ei ainakaan tähän aikaan eikä ainakaan tähän ulottuvuuteen.
Totisesti, Alienit ,jotka ihmettelevät omaa alkuperäänsä , ei edes ole olemassa koska Alienit saivat itsestään selvyyden jo aika päiviä sitten ja totesivat itsensä sopivan huuhaan opettamiseen kaikille muille älykkäille olennoille jotka uskovat että elämällä on sittenkin jonkinlainen muu merkitys kuin syödä ja lisääntyä.- Aurelianus
tunnetut elokuva-alienit saivat Jessen, joka pyrkii lisääntymään munimalla uhreiksi sopiviin ihmisiin? Plörbs!
- onko heita
Oletteko lukeneet sen hollantilaisopettajan kirjan, joka alkoi ottaa automaattikirjoituksella yhteyttä alieneihin, mutta lopussa automaattikirjoituksen kirjoittajaksi tunnustautui saatana?
Siitä löytyy esim. googlesta.
jos elämällä ei ole muuta tarkoitusta kuin syödä ja lisääntyä niin mitä vittua me täällä keskustelupalstoilla tehdään? Nussimaan ja syömään siitä!- Olly
...ja nussimisetkin tuli tehtyä, kun tyttöystävä toivoi. Okke, mitä nyt?
- Ottaa yhteyttä
Alaikäisiin lapsiin!! Niinku muutki hellarit.
- vesipeto
välillä pitää antaa ruoan laskeutua ja SEN hetki levähtää...ja eiku pukille ja sit jääkaapille...
- metaskeema
Ihmisille ei mitään pelastusta heru.
ovat avaruuden pahoja henkivaltoja eli saatanasta.
Heidän puolestaan ei ole kuoltu joten he joutuvat helvettiin koska ovat pahoja henkivaltoja.
Tällainen käsitys minulla.- vesipeto
en tarkoittanut alienilla alien-elokuvien hirviöö vaan mitätahansa maanulkopuolista älykkyyttä. Vaikkapa söpöjä ET:itä. Eihän sellaisia hyvyyden hampurilaisia voi helvettiin heittää? Eihän?
vesipeto kirjoitti:
en tarkoittanut alienilla alien-elokuvien hirviöö vaan mitätahansa maanulkopuolista älykkyyttä. Vaikkapa söpöjä ET:itä. Eihän sellaisia hyvyyden hampurilaisia voi helvettiin heittää? Eihän?
ET:n kaltaisia ole.
"Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan"
Ef 6:12- vesipeto
L.J.H kirjoitti:
ET:n kaltaisia ole.
"Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan"
Ef 6:12Gandhi sanoi hyvin että kaikki ihmisen viholliset ovat hänen sydämessään. Kaikki ihmisen taistelut pitäisi käydä siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1882102
- 991561
- 1141043
- 106960
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.70837- 61692
- 52683
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42682- 27615
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78614