Suojaamatonta seksiä 9 pv.sitten.Vielä ei mitään oireita esim.Kirvelyä virtsatessa tai vuotoa kepin nokassa,eikä mitään ihottumia "kepissä".Koskahan oireita alkaa näkyä jos tauti on iskenyt.Kandeiskohan mennä kumminkin testeihin vaikka partneri sano et on täysin terve.Ottaa pattiin moinen hölmöyly.
Joko näkyis?
6
934
Vastaukset
- klamydia 11pv sitten
ei kannata stressata, jos oireita ei ilmene. ei se tauti aina tartu, toisen täytyy olla taudin kantaja! itse asiassa on epätodennäköistä saada oireileva tauti suojaamattomassa seksissä, koska tuskin kukaan haluaa seksiä, jos on selvät taudin oireet. ainoa mahdollisuus on siis, että nainen ei itse tiedä että kantaa tautia, mikä tarkoittaa sitä että hän on ollut kolmen viikon sisällä suojaamattomassa seksissä taudin kantajan kanssa
- laboraattori
Hieman väärää tietoa nyt. Joka ikinen sukupuolitauti voi olla oireeton. Ja itseasiassa SUURIN osa sukupuolitaudeista on oireettomia. Ja mikäli toinen sanoo, että on terve, siihen pitää aina suhtautua varauksella. Koska sukupuolitautitesteissä ei testata kaikkia tauteja ja edelleen, suurin osa tartunnoista on täysin oireettomia.
- kokemusta on
10 vuorokautta vähintään aktista eikä antibiootteja päällä eikä just syönyt. Klamydia voi olla täysin oireeton, eli älä elä pelossa tai tartuta sitä tai jotain muuta tautia eteenpäin. Näitä juttujahan on kuultu ennenkin, ettei mulla mitään tauteja ole...
- Tohtori Kaikkonen.
Jups,, kyllä se kestää ainaskin pari kuukautta ennenkuin alkaa oireilla, riippuu kyllä mikä oli se ns. partneri, mutta jos kerran sanoi, siis puhui, että on terve niin ei hätiä mitiä.
Ja että kepissä ei näy mitään? se on hyvä, juu. Ei edes oksia? Vielä parempi. Juu.
Mutta ei muuta kuin hölmöile lisää vaan ihan rauhassa, hölmöhän olet. :)Jaa että pari kuukautta kestää ennen kuin alkaa oireilemaan? Mitä jos sinäkin juntti päivittäisit tietojasi. Mitä helvettiä täällä tietämättömät neuvoo toisiaan? 16-vuotiaat tirpanat uskovat näitä juttuja ja toimivat niiden mukaan elämässään. SELVITTÄKÄÄ ENSIN NEUVOJENNE JA "TIETOJENNE" PÄTEVYYS ENNEN KUIN SELITÄTTE TÄÄLLÄ MITÄÄN SONTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j724712Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all582555Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622160- 741360
- 771173
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221160- 341106
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4171024- 74939
- 64808