Suojaamatonta seksiä 9 pv.sitten.Vielä ei mitään oireita esim.Kirvelyä virtsatessa tai vuotoa kepin nokassa,eikä mitään ihottumia "kepissä".Koskahan oireita alkaa näkyä jos tauti on iskenyt.Kandeiskohan mennä kumminkin testeihin vaikka partneri sano et on täysin terve.Ottaa pattiin moinen hölmöyly.
Joko näkyis?
6
964
Vastaukset
- klamydia 11pv sitten
ei kannata stressata, jos oireita ei ilmene. ei se tauti aina tartu, toisen täytyy olla taudin kantaja! itse asiassa on epätodennäköistä saada oireileva tauti suojaamattomassa seksissä, koska tuskin kukaan haluaa seksiä, jos on selvät taudin oireet. ainoa mahdollisuus on siis, että nainen ei itse tiedä että kantaa tautia, mikä tarkoittaa sitä että hän on ollut kolmen viikon sisällä suojaamattomassa seksissä taudin kantajan kanssa
- laboraattori
Hieman väärää tietoa nyt. Joka ikinen sukupuolitauti voi olla oireeton. Ja itseasiassa SUURIN osa sukupuolitaudeista on oireettomia. Ja mikäli toinen sanoo, että on terve, siihen pitää aina suhtautua varauksella. Koska sukupuolitautitesteissä ei testata kaikkia tauteja ja edelleen, suurin osa tartunnoista on täysin oireettomia.
- kokemusta on
10 vuorokautta vähintään aktista eikä antibiootteja päällä eikä just syönyt. Klamydia voi olla täysin oireeton, eli älä elä pelossa tai tartuta sitä tai jotain muuta tautia eteenpäin. Näitä juttujahan on kuultu ennenkin, ettei mulla mitään tauteja ole...
- Tohtori Kaikkonen.
Jups,, kyllä se kestää ainaskin pari kuukautta ennenkuin alkaa oireilla, riippuu kyllä mikä oli se ns. partneri, mutta jos kerran sanoi, siis puhui, että on terve niin ei hätiä mitiä.
Ja että kepissä ei näy mitään? se on hyvä, juu. Ei edes oksia? Vielä parempi. Juu.
Mutta ei muuta kuin hölmöile lisää vaan ihan rauhassa, hölmöhän olet. :)Jaa että pari kuukautta kestää ennen kuin alkaa oireilemaan? Mitä jos sinäkin juntti päivittäisit tietojasi. Mitä helvettiä täällä tietämättömät neuvoo toisiaan? 16-vuotiaat tirpanat uskovat näitä juttuja ja toimivat niiden mukaan elämässään. SELVITTÄKÄÄ ENSIN NEUVOJENNE JA "TIETOJENNE" PÄTEVYYS ENNEN KUIN SELITÄTTE TÄÄLLÄ MITÄÄN SONTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602