MINUN HELLUNTAISEURAKUNTANI

Siis minkälainen on helluntaiseurakunta?Se seurakunta jossa minä olen ja palvelen Herraa,on n.45 jäsenen yhteisö.2 vanhisto veljeä,pastori.Kaikki palvelemme toisiamme,raittiisti raamatun mukaisesti.torstaina on sana ja rukousilta,sunnuntaina on kokous,epävirallisemmin on nuorteniltoja joita allekirjoittanut vetää.sitten on mies/naispiirejä.niin en tunnista niitä piirteitä joita täällä kirjoitetaan helluntaisuudesta.Jeesus vapautti mut viinan kirouksesta,mutta VIELÄ POLTAN Tupakkaa,niin aivan oikein tupakkaa,no hyvin mun seurakuntalaiset siihen suhtautuvat,eivät tuomitse.no itse suhtaudun siihen että yhtenä päivänä Jeesus vapauttaa siitä.Miksikö kerron tämän,siksi että täällä on tuomittu milloin mistäkin synnistä.ei tuomita,rohkaistaan toisiamme,rukoillaan riipuvuuksista irti,muistetaan 1 kor.13.toinen paikka gal.6:22-23.nämä kun muistetaan täällä niin kaikkien on hyvä olla täällä.siunausta t:AKSU521

4

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timoriepu

En minäkään sinua tuomitse. Meillä voi itsekullakin olla joku heikko kohta. Kuitenkin olisi hyvin suositeltavaa sinun päästä tupakasta eroon, varsinkin koska olet toisten johtajana erityisen tärkeällä paikalla.

1. Tim. 4:12
      "Älköön kukaan nuoruuttasi katsoko ylen, vaan ole sinä uskovaisten esikuva puheessa, vaelluksessa, rakkaudessa, uskossa, puhtaudessa".

Jeesuksen siunausta ja armoa elämääsi!

• herramrks

Niin aina voit kysyä liikkuuko se tarpeeksi, ja välttääkö eläinrasvoja, hoitaako stressiään, noudattaako jämpisti liikennesääntöjä....

Jokaisessa on tuomittavaa joten ei kannata siihen ruveta ellei ole tällainen synnitön ja pyhä ku mä. (feels like i´m defending the forth all by myself)
      Vitsi, jos joku veti herneen jo nenään.

• USKOtko todellakin

Kyllä TAAS on ajateltu omilla aivoilla.Miksi suurin osa helluntailaisista kirjoittelijoista pitää itseään niin fiksuna,ainutlaatuisena jopa järkevänä.Kaikki on päntätty kirjoista ja niitä luetaan niin että silmät pullistuu päässä.Hartwall Areenalla on sitten pyhä rahastus.USKOMATONTA!

• kartsa

tuli aivoton kommentti. Liikaa aikaa, ei kaveria, jonka kanssa sit haaskataan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109