Luulisi TV-toimittajilta vaadittavan esiintymiskykyä ja loogista ajattelua.
Ei viitsisi vapaa-aikanaan katsella tuollaista säälittävää roskaa, jota Mokko toimittelee.
TV-toimittaja Kari Mokko sekoilee
7
574
Vastaukset
- on monta
Minä katselen mielelläni asiaohjelmia. Myös Kari Mokkoa.
Tosi-TV on sellaisia ihmisiä varten jotka eivät seuraa maailman tapahtumia, vaan hukuttavat todellisuuden Tosi-TV:een kaltaisiin ohjelmiin.- Eläkeläinen.
Kari Mokko ei välttämättä oikein dokumetti-tyyppisiin ohjelmiin istu.
Olen enemmän ketjun avaajan kannalla.
- aiheita piilossa
Viime Pressiklubi-lähetystä seuratessa tuli selväksi,että Timo Harakka ei nostanut mitenkään keskusteluun ydinvoima-asiaa,vaikka asia oli viikon puhutuimpia asioita.Enkä yhtään ihmettele,kun toimittaja Harakka on julkisesti tunnustautunut vihreäksi ja säännöllisesti mainostaakin Vihreä Lanka-lehteä ohjelmassaan.
- Ja vähän aliarvioiva
Harakka voisi nostaa esiin paremmat aiheet.
- vain pitää
ohjelmien kertomista totuuksista. Eihän Mokko ole niissä esillä juuri mitenkään. Katsele vain maikkarin Tosi-TV:tä, niin loputkin todellisuudentajustasi häviää.
- Toimittaja tk
Totuus kylläkin. Mokko ei aina oikein erota näitä toisistaan.
- hgjhjhgjhg
Toimittaja tk kirjoitti:
Totuus kylläkin. Mokko ei aina oikein erota näitä toisistaan.
Toimittajan pitää kuunnella sdp:n lijaa herkällä korvalla. Valitettavasti silloin analyyttisyys kärsii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693