Kuoleeko Marlena? Mä en tahtois että se kuolis koska se on tosi hyvä näyttelijä!! Ja näkeekö se vielä ne kaikki uhrit? Ja onko Victor elossa?
Kuoleeko??
HorseHullu
6
688
Vastaukset
- pindy
marlena "kuolee" vielä kun tarkka-ampuja ampuu sen... sitten se joutuu sinne melaswen-sarelle. siellä ne kaikki uhrit myös victor on elossa. se näkee siis ne siellä!
- päikkäri fani
siellä on myös kuulemma colin murphy
en ole varma- caca
juu on colinkin saarella elossa.
- pindy
caca kirjoitti:
juu on colinkin saarella elossa.
niin mieki on kuullu
- joku
pindy kirjoitti:
niin mieki on kuullu
otsikko
- gonga
joku kirjoitti:
otsikko
hei belle mene philipin kansa naimisin mut harmi etä shawn pysäytä heidän häät ja hän ampu philipiä mut yhtäkäi se osukin bellen. ups`?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904