Kymenlaakson tallit

Tiituli.

Lähinnä tietoa/muisteluita/informaatiota haluan alla olevista talleista:

- Freestyle talli Kaarniemessä
- Vulkon talli/Koivukosken talli Pihkoonraitissa
- E.S. Riding Club Anjalankoskella

6

2106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peura_

ÄLÄ hyvä ihminen freestylelle mene! En oo nähny mitään niin kauheeta paikkaa. omistaja huutaa pienimmästäkin asiasta puolet hevosista seisoo kaiket päivät vaan tallissa ja sit opettaja huutaa niille ku ne on ärtysii. se omistaja ottaa omat suosikkinsa jota paapoo muita se syrjii ja haukkuu minkä kerkeää.. talli on kaikinpuolin epäreilu.! suosittelen lämpimästi ettet menisi sinne.

• peura_

tunneilla ei laukata muutakun harvoin kesällä. joka tunti on samat jutut. et ihan oikeesti minä olin siellä noin kolme vuotta sit en enää kestäny kattoo niit hepparaukkoi. lähin sieltä pois enkä takasin mee maksustakaan

• Vuosia käynyt
        peura_ kirjoitti:

tunneilla ei laukata muutakun harvoin kesällä. joka tunti on samat jutut. et ihan oikeesti minä olin siellä noin kolme vuotta sit en enää kestäny kattoo niit hepparaukkoi. lähin sieltä pois enkä takasin mee maksustakaan

Minä kävin 4 vuotta Eijalla. Hevoset olivat ulkona, tekivät töitä vointinsa mukaan, ruokinta ja hoito ok, saivat olla vielä vaikka tulivat vanhoiksi eivätkä enää tuottaneet rahaa. Laukkasimme lähes joka tunti, maastolenkit tuntien päätteeksi, paljon kävin myös itsenäisesti aamumaastoilemassa upeassa ympäröivässä luonnossa. Kokemuksia on näköjään hyvin erilaisia... :) Oman tiensä kulkija tallinpitäjä, mutta hyvässä. Ensin tuli hevosten etu, enkä ihmettele jos hermostuikin välillä kaikenkarvsisiin teiniratsastajiin. Eikä ne aikuisetkaan aina niin hevosta kunnioittavia olleet.. Hevosen etu ensin!

• sann_
      • <3

tiedätkö mitkä on uuudet sivut?

• Vuosia kävin

Miksi Freestyle on lopettanut toimintansa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe