HUORAT TILASTOI JA

KUVAA..

Käyntisi?
Mun ystäväni tekee sattunaista "keikkaa" ja sanoi kuvaavansa jokaisen asiakkaan (salaa ja hässimisen aikana) ja jos ukko jää käymättä, niin kuva vaimolle, niin eiköhän maksu tule tilille!

Olkaa varovaisia pojat!

Kilpailu on kovaa ja moni jo maksaa ihan siitäkin pelosta, että ostaminenhan on rikos.

68

5361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies asiakas.

      Voihan se saatana olla mahdollistakin.
      Kuka näistä tietää, koska myyminenhän ei ole rikos..?

      Onko ne tosiaan se keksinyt?
      No mua viimeksi mun vaki hoito kuvas ja sano, että voi ihailla sitten kun mä en käyny niin mun kalleuksia.. oisko se saatana sitävarten

    • ruotsissa

      yleistä ja monelle prostujen himoajalle on tullut käynnistä kova hinta... HEHH...oikein!!

      • koska..

        Jos ei olisi kysyntää ei olisi tarjontaakaan..


    • sittenhän

      sitä maksua ei voi enää suorittaa koska sittenhän se on rikos - ennen kuin maksaa niin taas ei oo.

    • -djc sa

      se eukko ei saa kuin pesismailasta.

      Kyllä siperia huoraakin opettaa.

      • myöskin,,

        Ennen maailma repee, kuin huora häpee,,!!

        Kyllä se on ammattikunnista häpeällisin ja sairain SIIS MYYDÄ HIENOINTA MITÄ ON KAHDEN IHMISEN VÄLILLÄ, NIIN rahasta !!

        Mutta sana HUORA JO KERTOO KAIKEN,. Yäkk!!


      • Sääli siskoani..!
        myöskin,, kirjoitti:

        Ennen maailma repee, kuin huora häpee,,!!

        Kyllä se on ammattikunnista häpeällisin ja sairain SIIS MYYDÄ HIENOINTA MITÄ ON KAHDEN IHMISEN VÄLILLÄ, NIIN rahasta !!

        Mutta sana HUORA JO KERTOO KAIKEN,. Yäkk!!

        Koska hänen miehensä oli haksahtanut ns. "viattomalla" metsästys reisulla, johon oli tilattu Venäläisiä huoria.
        No annas olla sitten jokainen teki siinä miehen työn, mutta tälle miehelle sattui "huono tuuri"kun just hänen kameraan jäivät kuvat tästä ilottelusta ja kuinka ollakkaan OMAT LAPSET näkivät ensimmäisenä nämä kuvat tietokoneelta??


      • katseleppa
        myöskin,, kirjoitti:

        Ennen maailma repee, kuin huora häpee,,!!

        Kyllä se on ammattikunnista häpeällisin ja sairain SIIS MYYDÄ HIENOINTA MITÄ ON KAHDEN IHMISEN VÄLILLÄ, NIIN rahasta !!

        Mutta sana HUORA JO KERTOO KAIKEN,. Yäkk!!

        sivusta, onko se toimitus kovin hienon näköistä. hienoo on syödä veneen kannella eväitä.


      • on purkautunut
        katseleppa kirjoitti:

        sivusta, onko se toimitus kovin hienon näköistä. hienoo on syödä veneen kannella eväitä.

        näiden huorien takia ja lapset jääneet orvoiksi ??

        Kyllä myyminenkin pitäisi olla rikos ja niistä ankarimmista päistä.. Sairasta on hinnoitella itseään ja entäs sitten se viimeinen käyttöpäivä HUORA ??


      • Reiska..o..
        on purkautunut kirjoitti:

        näiden huorien takia ja lapset jääneet orvoiksi ??

        Kyllä myyminenkin pitäisi olla rikos ja niistä ankarimmista päistä.. Sairasta on hinnoitella itseään ja entäs sitten se viimeinen käyttöpäivä HUORA ??

        Olen vuosia käynyt samalla hoidolla, mutta nyt sen tavara rupesi kyllässtyttämään ja annas olla ostin nuoremman hoidon, mutta tää saatanan vanha huora oli muijalle soittanut ja kertonut kaiken ja vittu oli kuviakin luvannut lähettää. perkele menee kaikki jakoon mökit, veneet .. eikö enää mihinkään voi luottaa?


      • Nainen Porista.
        Reiska..o.. kirjoitti:

        Olen vuosia käynyt samalla hoidolla, mutta nyt sen tavara rupesi kyllässtyttämään ja annas olla ostin nuoremman hoidon, mutta tää saatanan vanha huora oli muijalle soittanut ja kertonut kaiken ja vittu oli kuviakin luvannut lähettää. perkele menee kaikki jakoon mökit, veneet .. eikö enää mihinkään voi luottaa?

        Kuvottava paskiainen ja toivottavasti saat sellaisen sairauden että kykysikin menevät saamarin paska.


      • ..........
        on purkautunut kirjoitti:

        näiden huorien takia ja lapset jääneet orvoiksi ??

        Kyllä myyminenkin pitäisi olla rikos ja niistä ankarimmista päistä.. Sairasta on hinnoitella itseään ja entäs sitten se viimeinen käyttöpäivä HUORA ??

        "avioliitto purkautunut ja lapset jääneet orvoiksi"? SIIS HÄH?

        Kyllä, jos avioero tulee, niin toinen osapuoli pitää lapset itsellään.

        Lapsi jää orvoiksi silloin, isä on kuollut ja äiti kuolee synnytyksen komplikaatioihin. Näinollen lapsella ei ole vanhempia eli hän on orpo.
        Vastaavasti, jos pariskunta eroaa niin vaikka kumpikaan heistä ei haluaisi pitää lapsiaan niin siltikään ne lapset eivät ole orpoja.

        Kyllä jokainen ihminen on hinnoitellut itsensä. Tai sitten yhteiskunta/työnantajat/valtio ovat sen tehneet. Entä tiedätkö sinä, milloin sun viimeinen käyttöpäiväsi on täynnä?


      • 89Jortikka
        Nainen Porista. kirjoitti:

        Kuvottava paskiainen ja toivottavasti saat sellaisen sairauden että kykysikin menevät saamarin paska.

        Haista vaan kamelinvittuus "Nainen Porista."
        Saatanan katkeroitunu rekkalesbo!
        Eiköhän ne huorat ite päätä pillustaan?


      • mitä tilaa...!!
        Reiska..o.. kirjoitti:

        Olen vuosia käynyt samalla hoidolla, mutta nyt sen tavara rupesi kyllässtyttämään ja annas olla ostin nuoremman hoidon, mutta tää saatanan vanha huora oli muijalle soittanut ja kertonut kaiken ja vittu oli kuviakin luvannut lähettää. perkele menee kaikki jakoon mökit, veneet .. eikö enää mihinkään voi luottaa?

        Varo vielä vakavaa sairautta joita näiltä huorilata saa suuseksisissä ja voipa se tarttua kosketuksessakin AIDS!


      • kuules nyt
        Reiska..o.. kirjoitti:

        Olen vuosia käynyt samalla hoidolla, mutta nyt sen tavara rupesi kyllässtyttämään ja annas olla ostin nuoremman hoidon, mutta tää saatanan vanha huora oli muijalle soittanut ja kertonut kaiken ja vittu oli kuviakin luvannut lähettää. perkele menee kaikki jakoon mökit, veneet .. eikö enää mihinkään voi luottaa?

        Ei edes huora aloita kiristämistä antamalla valttikortit pois käsistä.

        Ensin sinulta yritetään saada rahaa ja paljon.


      • sai sen
        Reiska..o.. kirjoitti:

        Olen vuosia käynyt samalla hoidolla, mutta nyt sen tavara rupesi kyllässtyttämään ja annas olla ostin nuoremman hoidon, mutta tää saatanan vanha huora oli muijalle soittanut ja kertonut kaiken ja vittu oli kuviakin luvannut lähettää. perkele menee kaikki jakoon mökit, veneet .. eikö enää mihinkään voi luottaa?

        turvan tukottua ja makso matkan maailman toiselle äärelle sille. Alkoi polttaa touhut perskarvoja. Kaikki huorat ei meinaan ole kaikille. Vitulla on hinta ja mitä kauniimmassa kuoressa, sen fidun kalliimpi ja voi todella käydä fidun kalliiksi, jos ei ole fucking varovainen.


      • Löberg
        sai sen kirjoitti:

        turvan tukottua ja makso matkan maailman toiselle äärelle sille. Alkoi polttaa touhut perskarvoja. Kaikki huorat ei meinaan ole kaikille. Vitulla on hinta ja mitä kauniimmassa kuoressa, sen fidun kalliimpi ja voi todella käydä fidun kalliiksi, jos ei ole fucking varovainen.

        Kiristykseen ei voi lähteä mukaan, jos uhka ei poistu maksamalla. Vaimolle kertomisella uhkaaminen on asia, joka ei poistu maksamalla.

        Jos siitä menee maksamaan, niin joutuu kriminaalien pankkiautomaatiksi. Sama uhka voidaan myydä yhä ja uudestaan ja uudestaan.


      • Taina99
        Sääli siskoani..! kirjoitti:

        Koska hänen miehensä oli haksahtanut ns. "viattomalla" metsästys reisulla, johon oli tilattu Venäläisiä huoria.
        No annas olla sitten jokainen teki siinä miehen työn, mutta tälle miehelle sattui "huono tuuri"kun just hänen kameraan jäivät kuvat tästä ilottelusta ja kuinka ollakkaan OMAT LAPSET näkivät ensimmäisenä nämä kuvat tietokoneelta??

        Taisi ukko ihan itse avioliittonsa pilata. Ei varmaankaan kukaan pakottanut seksiin maksullisen naisen kanssa... Turha lässyttää kun miehet ite seksistä maksavat,mahtaako jossain olla vikaa kun maksulliseen pitää turvautua.

        Bordellit takas laillisiksi, typeriä lakeja säädetään vaan,huah..


      • vdc
        sai sen kirjoitti:

        turvan tukottua ja makso matkan maailman toiselle äärelle sille. Alkoi polttaa touhut perskarvoja. Kaikki huorat ei meinaan ole kaikille. Vitulla on hinta ja mitä kauniimmassa kuoressa, sen fidun kalliimpi ja voi todella käydä fidun kalliiksi, jos ei ole fucking varovainen.

        Se perustuu siihen lehdissä oleeseen juttuun, missä nuori nainen huijasi vanhalta mieheltä 60000€ sillä, että mies pääsi kourimaan naista.

        Miehellä oli mennyt markat/eurot sekaisin.

        Lopulta pankki pisti hommalle stopin ja asia tuli ilmi. Nainen sai syytteen.


      • hintaa
        vdc kirjoitti:

        Se perustuu siihen lehdissä oleeseen juttuun, missä nuori nainen huijasi vanhalta mieheltä 60000€ sillä, että mies pääsi kourimaan naista.

        Miehellä oli mennyt markat/eurot sekaisin.

        Lopulta pankki pisti hommalle stopin ja asia tuli ilmi. Nainen sai syytteen.

        Se keissi oli vanha dementoitunut äijä vastaan vankiloita kansoittavan vähemmistöheimon neidot.


      • yhtään miestä
        Taina99 kirjoitti:

        Taisi ukko ihan itse avioliittonsa pilata. Ei varmaankaan kukaan pakottanut seksiin maksullisen naisen kanssa... Turha lässyttää kun miehet ite seksistä maksavat,mahtaako jossain olla vikaa kun maksulliseen pitää turvautua.

        Bordellit takas laillisiksi, typeriä lakeja säädetään vaan,huah..

        Maksullinen seksi ei kiinnosta yhtään miestä, jolla on kunnollinen seksistä pitävä nainen kotona.

        Seksualikielteisteisten naishirviöiden ukot ne painavat huoria pää märkänä. Ei se ole huorien vika, ne tekee vaan vaimojen laiminlyömiä hommia.


      • noin siinä käy kun pettää t...
        Reiska..o.. kirjoitti:

        Olen vuosia käynyt samalla hoidolla, mutta nyt sen tavara rupesi kyllässtyttämään ja annas olla ostin nuoremman hoidon, mutta tää saatanan vanha huora oli muijalle soittanut ja kertonut kaiken ja vittu oli kuviakin luvannut lähettää. perkele menee kaikki jakoon mökit, veneet .. eikö enää mihinkään voi luottaa?

        Oikein. Mikset pitänyt omaa eukkoasi hyvänä ja itseäsi haluttavassa kunnossa että olisit saanut seksiä kotona eikä olisi tarvinnut lähteä pettämään.


      • että silleen
        Reiska..o.. kirjoitti:

        Olen vuosia käynyt samalla hoidolla, mutta nyt sen tavara rupesi kyllässtyttämään ja annas olla ostin nuoremman hoidon, mutta tää saatanan vanha huora oli muijalle soittanut ja kertonut kaiken ja vittu oli kuviakin luvannut lähettää. perkele menee kaikki jakoon mökit, veneet .. eikö enää mihinkään voi luottaa?

        Vai luulit että huoraan voi luottaa. Voiko sinuun itseesi luottaa. Sitä saa mitä tilaa ja oikein hyvä niin.


      • silloin on!
        yhtään miestä kirjoitti:

        Maksullinen seksi ei kiinnosta yhtään miestä, jolla on kunnollinen seksistä pitävä nainen kotona.

        Seksualikielteisteisten naishirviöiden ukot ne painavat huoria pää märkänä. Ei se ole huorien vika, ne tekee vaan vaimojen laiminlyömiä hommia.

        Miksi ihmiset ei tee asialle jotakin?
        Jos suhde ei siltä oson toimi, niin miksi sitten ollaan yhdessä?

        Itse taas tiedän paljonkin miehiä, jotaka pettää vaikka kotonakin saavat riittävästi seksiä!
        Montakertaa jos isä on ollut huorpukki, niin poika seuraa mallina perässä!!


      • ihminen muuttuu
        silloin on! kirjoitti:

        Miksi ihmiset ei tee asialle jotakin?
        Jos suhde ei siltä oson toimi, niin miksi sitten ollaan yhdessä?

        Itse taas tiedän paljonkin miehiä, jotaka pettää vaikka kotonakin saavat riittävästi seksiä!
        Montakertaa jos isä on ollut huorpukki, niin poika seuraa mallina perässä!!

        Keski-ikäistyvän naisen on usein vaikea ymmärtää, ettei hän enää pelkällä olemassaolollaan ole vastaus miehen seksihaluihin.

        Kun mies vanhenee, eivätkä hormoonit enää vie häntä kuten nuorena, mies alkaa kiinnittää huomionsa määrän sijasta seksin laatuun.


      • mitä tilaa
        Reiska..o.. kirjoitti:

        Olen vuosia käynyt samalla hoidolla, mutta nyt sen tavara rupesi kyllässtyttämään ja annas olla ostin nuoremman hoidon, mutta tää saatanan vanha huora oli muijalle soittanut ja kertonut kaiken ja vittu oli kuviakin luvannut lähettää. perkele menee kaikki jakoon mökit, veneet .. eikö enää mihinkään voi luottaa?

        No huoraanko luottaisit? Äly hoi.... ...


      • e€eet
        vdc kirjoitti:

        Se perustuu siihen lehdissä oleeseen juttuun, missä nuori nainen huijasi vanhalta mieheltä 60000€ sillä, että mies pääsi kourimaan naista.

        Miehellä oli mennyt markat/eurot sekaisin.

        Lopulta pankki pisti hommalle stopin ja asia tuli ilmi. Nainen sai syytteen.

        Kaikki jutut eivät ole luettavissa juorulehdistä. Tyhmät niihin päättyvät. Niinkuin tuo kokoomuksen jätkäkin. Täys pöljä.


    • Musta se

      Ei mene tämäkään kuvitelma täällä läpi, valitan.

      Kun joskus aloitat sukupuolielämän, tulet huomaamaan, että nussiminen on sen verran intensiivistä ja läheistä toimintaa, ettei siinä pysty valokuvaamaan salaa.

    • jos ei

      Js et ole parittaja ei rikos

    • mahdollista

      jos olet julkkis tai "isokenkäinen". Tavallisen Matti Meikäläisen ei juuri tarvitse kiristystä pelätä.

      Ensinnäkin maksua ei suoriteta tilille vaan "puhtaana" käteen. Toiseksikin salakuvaus on teknisesti vaikeampaa kuin jenkkileffoista voisi päätellä. Yritäppä itse kuvata omaa rakasteluanne niin, ettei kumppanisi huomaisi tai epäilisi mitään.

      Vaikka kuvaus onnistuisikin, niin sitten pitäisi vielä saada asiakkaan nimi, osoite tai kotipuhelinnumero sekä mielellään siviilisääty selville. Prostuilla käydessä ei tosiaankaan ilmoiteta henkilötietoja ja siviilisäätyä, vaikka jotkut itsepintaisesti niin kuvittelevatkin.

      Ja sitten itse kiristys. Jos kiristys olisi niin helppoa ja tuottoisaa, niin varmaan joka toinen salarakas yrittäisi paikata sillä talouttaan. Yritäppä itse kiristää vaikkapa jotain firman pikkujouluissa "langennutta" ukkomiestä tai rouvaa. Huomaat pian miten siinä käy.

      Ja sitten vielä, seksin osto ei tosiaankaan ole rikos, paitsi julkisella paikalla tai parituksen/ihmiskaupan uhrilta. (Kiristys tai sen yritys sen sijaan ON rikos, josta ei selviä pelkällä huomautuksella.)

      • JA MYÖSKIN..

        Ostaminen tulee kohta rikokseksi!!

        Iljettevää, sairasta,, isät panee huoria, kun nainen on tehnyt yhteisen LAPSEN!!!


      • MYYMISTÄ ?
        JA MYÖSKIN.. kirjoitti:

        Ostaminen tulee kohta rikokseksi!!

        Iljettevää, sairasta,, isät panee huoria, kun nainen on tehnyt yhteisen LAPSEN!!!

        Myöskin!

        En ymmärrä miksei miehet nussi ilmasia naisia, koska meitä on HELVETISTI'


      • VITUTTAA IHAN..
        JA MYÖSKIN.. kirjoitti:

        Ostaminen tulee kohta rikokseksi!!

        Iljettevää, sairasta,, isät panee huoria, kun nainen on tehnyt yhteisen LAPSEN!!!

        Thaimaa kutusuu...
        ja tuhat muuta aasialaista ja eteläamerikkalaista maata joissa on NAISIA !!!!!
        Unohtakaa miehet nämä ainaista ruikutusta pitävät emakot.


      • nussitaan
        MYYMISTÄ ? kirjoitti:

        Myöskin!

        En ymmärrä miksei miehet nussi ilmasia naisia, koska meitä on HELVETISTI'

        pistä kuvallinen ilmo tonne Suomi24 treffeihin ja mainitse et ilmaset kyydit tiedossa. Jos mä löydän sut sieltä niin kyl tuun. Varmaan pari muutakin jäbää voi olla kiinnostuneita.


      • kokemusta
        JA MYÖSKIN.. kirjoitti:

        Ostaminen tulee kohta rikokseksi!!

        Iljettevää, sairasta,, isät panee huoria, kun nainen on tehnyt yhteisen LAPSEN!!!

        Tiedätteks mikä on Huoran ja vaimon ero,Huora ottaa maksun suoraan ovella,Akka nyhtää markat pikku hiljaa vuosien saatossa ja erotessa vie loput.Et kumpi ompi parempi.Eläköön tasaarvo


    • Tosi on!

      Seksi on kivaa. Nuorten, kauniiden ja hyvävartaloisten naisten nussiminen on suorastaan älyttömän kivaa, eikä edes kovin kallista!

      • nössön..

        mieheni tilalle nämä kauniit somalipojat!!

        Ai miten he ottavatkin isolla ihnasti näin rouvashenkilöäkin!!


      • tää nyt
        nössön.. kirjoitti:

        mieheni tilalle nämä kauniit somalipojat!!

        Ai miten he ottavatkin isolla ihnasti näin rouvashenkilöäkin!!

        liittyi aiheeseen, vai kuvaaks ne somalit teidän leikkejä salaa ?


      • EI KAI SENTÄÄN..
        tää nyt kirjoitti:

        liittyi aiheeseen, vai kuvaaks ne somalit teidän leikkejä salaa ?

        Vaikka kyllä se sen arvoista on , kun on joutunut lyhyttä suomalaista jyystämään vuosikaudet, niin voi sitä herkkua mitä niiltä pojilta saaa...!


      • aamu*
        EI KAI SENTÄÄN.. kirjoitti:

        Vaikka kyllä se sen arvoista on , kun on joutunut lyhyttä suomalaista jyystämään vuosikaudet, niin voi sitä herkkua mitä niiltä pojilta saaa...!

        ja se värikin oli ihan kaunis.
        Tuollaisia lihavia suomimiehiä en ota enään koskaan.
        Niillä suomi miehillä kun on niin kovin pienikin, nyt sain tosi isoa kullia kyllä teki hyvää .


      • sanoo mies

        netissä päivät pitkät....


      • mutta kerro
        sanoo mies kirjoitti:

        netissä päivät pitkät....

        Voitko paljastaa salaisutesi: Miten netissä voi runkata?


      • aloittaja kyllä
        mutta kerro kirjoitti:

        Voitko paljastaa salaisutesi: Miten netissä voi runkata?

        puhui jostakin muusta.??

        Mieheni jäi kiinni, muutama vuosi sitten maksullinen huora lähetti kuvia minulle henkilökohtaisesti ja se ei ollut mikään kiva yllätys!
        Olimme onnellisesti (luulin) naimisissa, mutta tämä teko sai minut vakavaan masennukseen ja meni luotto mieheeni lopullisesti.
        Yritin antaa anteeksi, mutta ei se onnistunut.
        Kuvat siitä miten mieheni nussii tätä naista olivat minulle liikaa!
        Ja yritin jopa itsemurhaakin.
        Eli miettikää kaksi kertaa ennekuin teette naisillenne tälläistä, koska siitä voitte jäädä kiinni ja seuraukset voi olla traakiset!
        Ei silti entisen miehenikään tilanne ole kuulemma kaksinen ja alkohooli on vienyt suuren osan hänenkin elämästään..


      • sitten vasta kuvat
        aloittaja kyllä kirjoitti:

        puhui jostakin muusta.??

        Mieheni jäi kiinni, muutama vuosi sitten maksullinen huora lähetti kuvia minulle henkilökohtaisesti ja se ei ollut mikään kiva yllätys!
        Olimme onnellisesti (luulin) naimisissa, mutta tämä teko sai minut vakavaan masennukseen ja meni luotto mieheeni lopullisesti.
        Yritin antaa anteeksi, mutta ei se onnistunut.
        Kuvat siitä miten mieheni nussii tätä naista olivat minulle liikaa!
        Ja yritin jopa itsemurhaakin.
        Eli miettikää kaksi kertaa ennekuin teette naisillenne tälläistä, koska siitä voitte jäädä kiinni ja seuraukset voi olla traakiset!
        Ei silti entisen miehenikään tilanne ole kuulemma kaksinen ja alkohooli on vienyt suuren osan hänenkin elämästään..

        Ei kukaan näe vaivaa valokuvauksessa, yhteystietojen hankkimisessa ja kuvien lähettämisessä, ellei tarkoitus ole kiristää.

        Jos taas tarkoitus on kiristää, ei siihen tarvita valokuvia, vaimot uskoo ihan pelkästä vieraan naisen puhelinsoitosta.

        Lisäksi salakuvat ovat auttamattoman kehnotasoisia, joista harvoin tunnistaa. Katso vaikka seuraa poliisi-TV, miten huonoa valvontakameran kuva on, eikä niitä ei edes oteta salaa.

        Ennen kun jatkat satuilua tai jankuttamista, kokeile itse ottaa valokuvia seksiaktin aikana, salaa tai partnerin tieten. Huomaat miten hankalaa se on (kokemusta on).


      • selkeät ja
        sitten vasta kuvat kirjoitti:

        Ei kukaan näe vaivaa valokuvauksessa, yhteystietojen hankkimisessa ja kuvien lähettämisessä, ellei tarkoitus ole kiristää.

        Jos taas tarkoitus on kiristää, ei siihen tarvita valokuvia, vaimot uskoo ihan pelkästä vieraan naisen puhelinsoitosta.

        Lisäksi salakuvat ovat auttamattoman kehnotasoisia, joista harvoin tunnistaa. Katso vaikka seuraa poliisi-TV, miten huonoa valvontakameran kuva on, eikä niitä ei edes oteta salaa.

        Ennen kun jatkat satuilua tai jankuttamista, kokeile itse ottaa valokuvia seksiaktin aikana, salaa tai partnerin tieten. Huomaat miten hankalaa se on (kokemusta on).

        tunnistettavat kuvat miehestäni ja tästä huorasta!

        Oliko sitten asialla sutenööri, en tiedä eikä sillä asialla ollut enää sitten mitään merkitystäkään koska minä ne kuvat näin ja se riitti minulle!

        Oli oikein törkeitä lähikuviakin?
        Tekisi oikeastaan mieleni ne jonnekkin lähettää..!


      • jväl
        selkeät ja kirjoitti:

        tunnistettavat kuvat miehestäni ja tästä huorasta!

        Oliko sitten asialla sutenööri, en tiedä eikä sillä asialla ollut enää sitten mitään merkitystäkään koska minä ne kuvat näin ja se riitti minulle!

        Oli oikein törkeitä lähikuviakin?
        Tekisi oikeastaan mieleni ne jonnekkin lähettää..!

        nettiin! :DD


      • ketusti
        selkeät ja kirjoitti:

        tunnistettavat kuvat miehestäni ja tästä huorasta!

        Oliko sitten asialla sutenööri, en tiedä eikä sillä asialla ollut enää sitten mitään merkitystäkään koska minä ne kuvat näin ja se riitti minulle!

        Oli oikein törkeitä lähikuviakin?
        Tekisi oikeastaan mieleni ne jonnekkin lähettää..!

        Höpöä tuntuu riittävän kuin sudella paskaa. No, netissä vastuu on lukijalla.

        Näiden "IHAN SELVIÄ KUVIA" sössötysten todenperäisyyden tietää kyllä jokainen itse seksiaktiaan kuvannut. Jokainen huorissa käynyt taas tietää, että huoralta tai sutenööriltä ei saa ilmaiseksi sen enempää pillua kuin valokuviakaan.

        Omasta kokemuksestani kiristyksen uhrina voin kertoa, että kuvien lähettämisuhkauksilla voidaan kyllä kiristää, mutta kun ei lähde maksamaan, niin kriminaalien on rahaa saadakseen siirryttävä kiristämään seuraavaa uhria.

        Itse "selvien ja tunnistettavien" kuvien lähettely on urbaanilegendaa. Rikolliset keskittyvät rahantekoon, eivät vaimojen ilmaiseen palvelemiseen valokuvalähetyksillä.


      • minua ja
        ketusti kirjoitti:

        Höpöä tuntuu riittävän kuin sudella paskaa. No, netissä vastuu on lukijalla.

        Näiden "IHAN SELVIÄ KUVIA" sössötysten todenperäisyyden tietää kyllä jokainen itse seksiaktiaan kuvannut. Jokainen huorissa käynyt taas tietää, että huoralta tai sutenööriltä ei saa ilmaiseksi sen enempää pillua kuin valokuviakaan.

        Omasta kokemuksestani kiristyksen uhrina voin kertoa, että kuvien lähettämisuhkauksilla voidaan kyllä kiristää, mutta kun ei lähde maksamaan, niin kriminaalien on rahaa saadakseen siirryttävä kiristämään seuraavaa uhria.

        Itse "selvien ja tunnistettavien" kuvien lähettely on urbaanilegendaa. Rikolliset keskittyvät rahantekoon, eivät vaimojen ilmaiseen palvelemiseen valokuvalähetyksillä.

        muitakin, koska asia on totta ja näin toimittiin siksi koska ex-mieheni ei maksanut/jatkanut asiakas suhdetta....se mikä oli syy ei minulle kuulu eikä enää kinnostakkaan!
        On nimittäin täysi työ omassakin elämässäni..


      • Höpö-höpö
        minua ja kirjoitti:

        muitakin, koska asia on totta ja näin toimittiin siksi koska ex-mieheni ei maksanut/jatkanut asiakas suhdetta....se mikä oli syy ei minulle kuulu eikä enää kinnostakkaan!
        On nimittäin täysi työ omassakin elämässäni..

        ei toi onnistu.


      • suurimmalle

        se ei maksa mitään. apinaosasto joutuu maksamaan : -)


    • hähhh?

      Parturitkin tilastoi ja otta sun tietosi ja ne ei varmaan kaiikkki ole huoriiii

      • MAAA...

        REPIÄÄ, KUIN HUORA HÄPIÄÄ!!!

        Vaikka se on "ammateista" iljettevin ja alhaisin..yäkk!!

        Avinrikkojat, taudinkantajat sukskikaa sinne mitä tarjoattekkin!!


      • vaikka sinne
        MAAA... kirjoitti:

        REPIÄÄ, KUIN HUORA HÄPIÄÄ!!!

        Vaikka se on "ammateista" iljettevin ja alhaisin..yäkk!!

        Avinrikkojat, taudinkantajat sukskikaa sinne mitä tarjoattekkin!!

        pohojanmaalle (saat kilpailijoita)! :DD


    • WANDA!!

      Joopa joo ja satunnaista keikkaa tekevä pystyykin varmaan järjestämään tallentavat videokamerat buduaariinsa.
      Ja jos ukko jää käymättä j.n.e. soopaa.
      Asiansa osaava prostu keskittyy olennaiseen eli seksipalvelun myymiseen.Täytyy olla todella epätoivoinen prostu jos rupeaa vaimorassuille kuvia ukkonsa luvattomista lemmenleikeistä lähettämään ja kiristämään.
      Eiköhän ole taas urbaanilegenda tai aloittajan vilkas mielikuvitus asialla.
      Asiansa osaavan prostun ei tarvitse ryhtyä niin alhaisiin toimiin kuin kiristykseen.
      Ja jos on niin epätoivoinen, että pyrkii hankkimaan asiakkailleen vaikeuksia niin silloin voi olla odotettavissa itselleenkin ikävyyksiä.

      • prostut

        muuta kuin katkeria kateellisia ja epätoivoisia. Sanoohan ton jo maalaisjärkikin. Ei ne muuten prostuksi ala.


      • vaikeuksia, vaikeuksia, vai...

        Rikottuja nuoria perheitä, yksinjätettyjä lapsia, veronkiertoa, ihmiskauppaa, yhä nuorempien, jopa teinien kauppaa, jos ei suomessa, niin Thaimaassa??

        Kyllä prostituutio on suomessakin huumekaupan ja rikollisuuden pesäke ja se jos mikä täytyisi LOPETTAA JA HETI!


      • myöskin.
        prostut kirjoitti:

        muuta kuin katkeria kateellisia ja epätoivoisia. Sanoohan ton jo maalaisjärkikin. Ei ne muuten prostuksi ala.

        Perheeni, kaikkeni näiden itseänsä myyvien takia!

        Asuimme Kalliossa silloin, kun perhe vielä oli.
        No joka päivä, kun tulin töistä niin autot pörräsi ja hintaa kyseltiin!! Alentavaa!!

        No mieheni sitten saivat lankaansa nämä maksulliset naiset kadulla saapastellessaan. Ja hän joutui näiden uhriksi, jopa töihin oli Irina soitellut ja sanonut ikävöivänsä..mieheni on töissä Aleksiskiven kadulla ja ne tiesi paikan?
        Erohan siitä tuli ja velkainen omaisuus jakoon, mutta asiaa ei ole häpeästä johtuen voinut kertoa kenellekkään aiemmin.


      • ex-prostu
        vaikeuksia, vaikeuksia, vai... kirjoitti:

        Rikottuja nuoria perheitä, yksinjätettyjä lapsia, veronkiertoa, ihmiskauppaa, yhä nuorempien, jopa teinien kauppaa, jos ei suomessa, niin Thaimaassa??

        Kyllä prostituutio on suomessakin huumekaupan ja rikollisuuden pesäke ja se jos mikä täytyisi LOPETTAA JA HETI!

        mäkin lopetin noi hommat sen tähden kun sain aidsin ja siitä jäi halpa olo myös itselleni.
        Mutta mistä voin hakee korvausta sairauteeni?
        Olin monen miehen hyväksikäytetty ja kaikki rahat meni huumeisiin ku eihä sitä ois muuten voinu tehdä


      • Hajosi kondomi
        ex-prostu kirjoitti:

        mäkin lopetin noi hommat sen tähden kun sain aidsin ja siitä jäi halpa olo myös itselleni.
        Mutta mistä voin hakee korvausta sairauteeni?
        Olin monen miehen hyväksikäytetty ja kaikki rahat meni huumeisiin ku eihä sitä ois muuten voinu tehdä

        vai mitä tapahtui? Oletko lääkityksellä?



        Th


      • djl.x
        ex-prostu kirjoitti:

        mäkin lopetin noi hommat sen tähden kun sain aidsin ja siitä jäi halpa olo myös itselleni.
        Mutta mistä voin hakee korvausta sairauteeni?
        Olin monen miehen hyväksikäytetty ja kaikki rahat meni huumeisiin ku eihä sitä ois muuten voinu tehdä

        Yks kaveri sai HIV:n kotiäidiltä, jolla oli ennestään 2 lasta. Hyvin menee? ;)))))


      • ilman mitään
        Hajosi kondomi kirjoitti:

        vai mitä tapahtui? Oletko lääkityksellä?



        Th

        kumii ja se sattui saamaristi ja mää olen sitä mieltä, että sieltä se lähti.

        Olen lääkityksellä ja AJATTELENKIN LÄHTEE VIELÄ TIENAAMAANKIN.
        Onko sillä väliä jos ittekkin kuolee niin läheteään vaan porukalla saamari


      • mahdollista.
        djl.x kirjoitti:

        Yks kaveri sai HIV:n kotiäidiltä, jolla oli ennestään 2 lasta. Hyvin menee? ;)))))

        Voit saada hivin suuseksissäkin ja yleensä se sieltä tuleekin!


      • KAIKEN!!
        mahdollista. kirjoitti:

        Voit saada hivin suuseksissäkin ja yleensä se sieltä tuleekin!

        Ninkuin Jaskarillillekin kävi!

        Menetät tyän, perheen urasi.. mieti kaksi kertaa kun HUORAN kelkkaan ja ansoihin soorrut ?


    • liikeidea

      Osoitetiedot pitää tietenkin kortistoida heti ensimmäisellä käyntikerralla, koska perintä ei muutoin toimi.

      • WANDA!!

        Prostulle ylennsä maksetaan etukäteen ennen palvelua. Ei tarvii kortistoida eikä suorittaa perintää.
        Jo myyntivaiheessa asiakkaalle tehdään selväksi peilin säännöt ja palvelun hinta, sekä myös maksumenettely eli etukäteen.
        Asiakas ottaa tai jättää, ei siinä sen kummempaa ole.


      • liikeidea
        WANDA!! kirjoitti:

        Prostulle ylennsä maksetaan etukäteen ennen palvelua. Ei tarvii kortistoida eikä suorittaa perintää.
        Jo myyntivaiheessa asiakkaalle tehdään selväksi peilin säännöt ja palvelun hinta, sekä myös maksumenettely eli etukäteen.
        Asiakas ottaa tai jättää, ei siinä sen kummempaa ole.

        Mistä ne sitten tietää lähettää vaimolle terveisiä, jos osoite- tai nimitietoja ei kysellä.


      • minulta huora
        liikeidea kirjoitti:

        Mistä ne sitten tietää lähettää vaimolle terveisiä, jos osoite- tai nimitietoja ei kysellä.

        otti jopa lastenikin numerot ja oli tyttärelleni kertonut, että "miehesi on saanut multa anaaliin"
        Likka on jo kylläkin 19, mutta entäs jos pienemmille alkaavat pomputtamaan?

        Erohan siitä tuli ja kauhea meteli!


    • Anonyymi

      Prostituutio pitäisi suomessakin olla laillista. Parasta seksiä mitä olen koskaan saanut on maksullista kahta narttua samanaikaisesti kauniita tyttöjä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe