eräälle tämän palstan naiskirjoittajalle - hän kyllä tunnistaa tästä itsensä.
Myönnän, että käytökseni Sinua kohtaan on ollut viime aikoina vähintään ala-arvoista ja että olen käyttänyt näitä sheriffin oikeuksiani 100%:sti väärin.
Siis pyydän Sinulta anteeksi näin julkisesti - ei kai vilpitön anteeksipyyntö ole mikään salaisuus?
Toivon myös, että vastaat tähän viestiin, vaikka lyhyestikin.
Terveisin, MM.
Julkinen anteeksipyyntö
4
2152
Vastaukset
- naiskirjoittaja
Anteeksipyyntösi on täydellisesti hyväksytty.
Tällä anteeksipyynnöllä osoitat todellista rohkeutta ja oikeudenmukaisuutta, joka osoittaa sinun käyttävän myös valtuuksiasi oikein. - sefulta
että pyytää julkisella paikalla anteeksi, siihen ei moni pysty!
- Sefun ei kuulu
Käyttäytyä niin, että tarvitsee pyydellä anteeksi. Väärän homman ottanut.
Rankaisisin kaikkia jo ennakkoon. Kyllä te huithapelit aina jotain kuitenkin teette, jossain vaiheessa, joten olisi sitten jo valmiiksi rangaistu.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499