olen kuullut että siellä kokoontuu saatananpalvojia ja sinne päästetään alaikäisiä ja siellä juotetaan sammuneillekin viinaa ja ties mitä muuta??? ei paljoa anniskelurajoista välitetä. miksei kukaan puutu asiaan missä alkoholi tarkastaja poliisi??? joku raja tuommoiselle toiminnalle perusarvojen kunnioitus on nyky nuorilta täysin kadonnut
Bar 15
28
7971
Vastaukset
- Pena-67
Meneppäs katsomaan ensiksi Seinäjoen uusimman yökerhon meininkiä. Sinne jos jonnekkin pitäisi se tarkastaja saada....
- -krista--
huh mitä sontaa...kannattaisi ehkä ottaa asioista hieman paremmin selvää..
- Katsomaan...
Mene itse katsomaan, taatusti fiksuinta porukkaa verrattuna esim. Onnelan "trendiperse" porukkaan.
Eikös kyseisen baarin omistaja valittu viime vuonna Seinäjoen positiivisimmaksi ihmiseksi.
Varttibaarissa on mukava henkilökunta, kivat asiakkaat ja kun rokki- ja vaihtoehtopaikasta on kysymys niin häiriökäyttäytyminen on vähäistä.- ETTEI VARTTIIN PÄÄSE!
Kavereitten kanssa odotettin varttibaariin päsyä ja poke sano että baari on täys.
Ihme vaan ku joku kuiteski sieltä baarista huikkas että lisää saa päästää, mutta poke ei ollu kuulevinaan, että semmosta palvelua.
Vissiin pärstäkerroin vaikuttaa vaikkei oo rumaks haukuttukaan. - tästäkin
ETTEI VARTTIIN PÄÄSE! kirjoitti:
Kavereitten kanssa odotettin varttibaariin päsyä ja poke sano että baari on täys.
Ihme vaan ku joku kuiteski sieltä baarista huikkas että lisää saa päästää, mutta poke ei ollu kuulevinaan, että semmosta palvelua.
Vissiin pärstäkerroin vaikuttaa vaikkei oo rumaks haukuttukaan."Vissiin pärstäkerroin vaikuttaa vaikkei oo rumaks haukuttukaan."
Ei ne yleensä sitä suoraan sanokaan.
- -tmm-
Toi nyt o ihan älytöntä kakkaa...vartti kuuluu seinäjoen baarien kärkiryhmään!!!
- satanLOL
ei pidä paikkaansa, itse olen reilu parikymppinen,ja joka kerta paperit on kysytty kun sinne menen, ja alaikäiset tutut ovat yrittäneet kyseiseen baariin eivätkä ole todellakaan päässeet..niin ja saatananpalvojiksiko luokittelet kaikki jotka pukeutuu vähän erilailla kuin tuulipukuihin? PLZ :D
- HALOO!!
Nyt tuli kyllä aika paksua...huh huh...aivan täyttä potaskaa ei siis mitään toden peräisyyttä tolla jutulla.WARTTI ON KUNNON PAIKKA!!!
- huolestuttavaa
että tommoset kirjottajat saa liikkua vapaana ja vielä jonku lapsen vanhempi...sä varmaan kasvatat lapses johonkin uskomuksiin ja kuulopuheisiin perustuen.antaisit tämän kaupungin oikeiden yrittäjien yrittää rauhassa! ps. muista laittaa rahat kirkolliseen työhön ja helsingin sedälle, osuusliikettä unohtamatta...
- 22 wwee
Olen ihan tavallinen, työssä käyvä nuori, joka tykkää käydä ulkona, Onnelassa, Karmassa ja missä vaan on ihmisiä. Seinäjoen baareista eniten lämmittää vartti, miksikö? Koska se on varmaan ainoa baari Seinäjoella jossa ei näy alaikäisiä! Ja musiikki on tietenkin omaa luokkaansa.
Lisäksi haluan mainita, että missään baarissa en ole saanut koskaan niin hyvää palvelua kuin vartissa, ja baareja on tullut 4 vuoden aikana
kierrettyä.
Nimim. Trendiperse- Nulikka............
Tässä kun on 17v tahkonnut kuppiloita niin täytyy sanoa, että varttibaari on yksi kaupungin helmiä. Lyhdyssä ja Bottonilla on jämähtäneitä vanhoja pieruja, Karma ja Onnela on hiukan liian teinimeininkiä mutta vartissa on mukavaa porukkaa... muusikon renttuja ja vaikka mitä. Musiikkipuolikin on kunnossa.
- Kun täytät
Nulikka............ kirjoitti:
Tässä kun on 17v tahkonnut kuppiloita niin täytyy sanoa, että varttibaari on yksi kaupungin helmiä. Lyhdyssä ja Bottonilla on jämähtäneitä vanhoja pieruja, Karma ja Onnela on hiukan liian teinimeininkiä mutta vartissa on mukavaa porukkaa... muusikon renttuja ja vaikka mitä. Musiikkipuolikin on kunnossa.
oikeesti, sulle tulee himo ajaa kakarat (ala-ikäset) pois. Kato ettei sulle käy samoin. Hyvä ettei Bottonille tommoset pikku bilettäjät pääsekkään, saa olla aikuiset rauhassa, ilman itkupillejä=) Huomaat kun aikuistut!! Ja sitä paitsi, seinäjoeltakin löytyy rehdit portsarit, ja ne on ne jotka eivät epäile kysyä papereita. Luultavasti sekin ajan kanssa viellä tiukentuu!! Ja hienoa kun asiaa alaikäisistä tuodaan esille, tiedetään ryhtyä toimimaan.
- Nulikka.......
Kun täytät kirjoitti:
oikeesti, sulle tulee himo ajaa kakarat (ala-ikäset) pois. Kato ettei sulle käy samoin. Hyvä ettei Bottonille tommoset pikku bilettäjät pääsekkään, saa olla aikuiset rauhassa, ilman itkupillejä=) Huomaat kun aikuistut!! Ja sitä paitsi, seinäjoeltakin löytyy rehdit portsarit, ja ne on ne jotka eivät epäile kysyä papereita. Luultavasti sekin ajan kanssa viellä tiukentuu!! Ja hienoa kun asiaa alaikäisistä tuodaan esille, tiedetään ryhtyä toimimaan.
öö tota... niin 17v sikana siis siitä kun täytin kahdeksantoista. Itse en alaikäisenä ole ravintolassa ollut, enkä edes yrittänyt, oli kehittävämpääkin puuhastelua.
Jep, ja Bottonilla on mun ikäluokkaa mutta heistä valtaosa on niin "nuorena kuolleita" ettei jaksa katella.
- mielipiteeseen
Olet syystäkin huolissasi. Oletteko koskaan nähneet uskollista muusikkoa, kriminaalipaheita harrastavaa metallifania... ET en minäkään.
Sairaan masentavaa katella jo niiden lapsellista kuteilla erityimista. niinkuin maajussille morsian ohjelmasakin. Just näki heti ketkä masisnyyhkyt on metalligrunden lipunkantajia- Naurettavaa...
Onpas se naurettavaa, että juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneet ihmiset ovat kauhuissaan, jos jossain paikassa on alaikäisiä. Ovat kai uhka heille..?
Itse kiertelen kapakoita vähän niinkuin ympäri Suomea (matkatyö) eikä vielä missään ole alaikäiset muodostuneet ongelmiksi.
Jutustelen paljonkin paikallisten ihmisten kanssa reissuillani, vähän kun on pakkokin, kun yksin on matkassa, muuten hajoaa pää. Joskus jutustelen myös näiden alaikäisten kanssa, useimmiten en.
Joka tapauksessa valitsen seurani itse, jos jonkun (ala- tai yläikäinen) seura ei minua miellytä, niin vaihdan seuraa, en jää turhaan ärsyynnyttämään itseäni. Näin toimien voimme kaikki olla samassa tilassa pitämässä hauskaa häiritsemättä alkuunkaan toisiamme. Ei pidä tuppaa itseänsä seuraan jossa ei viihdy! - 22 wee
Naurettavaa... kirjoitti:
Onpas se naurettavaa, että juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneet ihmiset ovat kauhuissaan, jos jossain paikassa on alaikäisiä. Ovat kai uhka heille..?
Itse kiertelen kapakoita vähän niinkuin ympäri Suomea (matkatyö) eikä vielä missään ole alaikäiset muodostuneet ongelmiksi.
Jutustelen paljonkin paikallisten ihmisten kanssa reissuillani, vähän kun on pakkokin, kun yksin on matkassa, muuten hajoaa pää. Joskus jutustelen myös näiden alaikäisten kanssa, useimmiten en.
Joka tapauksessa valitsen seurani itse, jos jonkun (ala- tai yläikäinen) seura ei minua miellytä, niin vaihdan seuraa, en jää turhaan ärsyynnyttämään itseäni. Näin toimien voimme kaikki olla samassa tilassa pitämässä hauskaa häiritsemättä alkuunkaan toisiamme. Ei pidä tuppaa itseänsä seuraan jossa ei viihdy!Ei niistä alaikäisistä harmia oo, yleensä ne on matalalla profiililla ettei lennä ulos. Mutta se on väärin, että näiden idioottien takia baari voi menettää luvat pitemmäksikin aikaa. Siinä on kyse ihmisten elinkeinoista. Ja kuka ei kärsi siitä? No ne v***tun alaikäiset.
Nimim. Baarityöntekijä - rankg
Naurettavaa... kirjoitti:
Joka tapauksessa valitsen seurani itse, jos jonkun (ala- tai yläikäinen) seura ei minua miellytä, niin vaihdan seuraa, en jää turhaan ärsyynnyttämään itseäni. Näin toimien voimme kaikki olla samassa tilassa pitämässä hauskaa häiritsemättä alkuunkaan toisiamme. Ei pidä tuppaa itseänsä seuraan jossa ei viihdy!Seinäjokiset on kyllä tämän baarikulttuurin kanssa vielä niin idiootteja, että ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Ymmärrän että toki vaikuttaa baarissa viihtyvyyteen muut ihmiset. Mutta itse en ainakaan mene baariin tarkkailemaan minkä ikäisiä ihmisiä siellä on. "onkohan tuo 20 vuotta, vai kenties 19,5v? tuo näyttää kyllä ihan alaikäiseltä! apua!" Jos baarissa esim. on ikäraja 22, mielestäni on poken oikeus harrastaa "naamarajaa". Eli kunhan mittarissa on täysi-ikäisyys voi oman harkintakyvyn mukaan päästää baariin fiksun ja kypsän oloisia tyyppejä. Se ei varmasti keltään ole pois!
"Onpas se naurettavaa, että juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneet ihmiset ovat kauhuissaan, jos jossain paikassa on alaikäisiä. Ovat kai uhka heille..?
Joka tapauksessa valitsen seurani itse, jos jonkun (ala- tai yläikäinen) seura ei minua miellytä, niin vaihdan seuraa, en jää turhaan ärsyynnyttämään itseäni."
Todellakin. Ei se ikä kerro ihmisestä välttämättä vielä mitään. Hyviä keskusteluja saa aikaan eri-ikäisten ihmisten kanssa.
Toki alaikäisiä baarissa ei pitäisi olla, vaikka olisivatkin 25-vuotiaan "TASOLLA". Se on varma.
Mutta Vartissa on kyllä mukavaa porukkaa, ja papereita varmasti kysytään. Alaikäisiä joukkoon pääsee usein kavereiden papereilla.(ja tämä ei koske pelkästään vartti-baaria) Ainut huono puoli Vartissa -näin tupakoimattoman kannalta- on tupakinsavun määrä. Ja niin..vartissa saa Seinäjoen parasta asiakaspalvelua! (toki täytyy tunnustaa että tässä meidän uuteen yökerhoon on löytynyt todella ystävällistä henkilökuntaa) - Mielipiteeseen
rankg kirjoitti:
Seinäjokiset on kyllä tämän baarikulttuurin kanssa vielä niin idiootteja, että ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Ymmärrän että toki vaikuttaa baarissa viihtyvyyteen muut ihmiset. Mutta itse en ainakaan mene baariin tarkkailemaan minkä ikäisiä ihmisiä siellä on. "onkohan tuo 20 vuotta, vai kenties 19,5v? tuo näyttää kyllä ihan alaikäiseltä! apua!" Jos baarissa esim. on ikäraja 22, mielestäni on poken oikeus harrastaa "naamarajaa". Eli kunhan mittarissa on täysi-ikäisyys voi oman harkintakyvyn mukaan päästää baariin fiksun ja kypsän oloisia tyyppejä. Se ei varmasti keltään ole pois!
"Onpas se naurettavaa, että juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneet ihmiset ovat kauhuissaan, jos jossain paikassa on alaikäisiä. Ovat kai uhka heille..?
Joka tapauksessa valitsen seurani itse, jos jonkun (ala- tai yläikäinen) seura ei minua miellytä, niin vaihdan seuraa, en jää turhaan ärsyynnyttämään itseäni."
Todellakin. Ei se ikä kerro ihmisestä välttämättä vielä mitään. Hyviä keskusteluja saa aikaan eri-ikäisten ihmisten kanssa.
Toki alaikäisiä baarissa ei pitäisi olla, vaikka olisivatkin 25-vuotiaan "TASOLLA". Se on varma.
Mutta Vartissa on kyllä mukavaa porukkaa, ja papereita varmasti kysytään. Alaikäisiä joukkoon pääsee usein kavereiden papereilla.(ja tämä ei koske pelkästään vartti-baaria) Ainut huono puoli Vartissa -näin tupakoimattoman kannalta- on tupakinsavun määrä. Ja niin..vartissa saa Seinäjoen parasta asiakaspalvelua! (toki täytyy tunnustaa että tässä meidän uuteen yökerhoon on löytynyt todella ystävällistä henkilökuntaa)Voi jummajammi teitä. Kysehän ei ole ollenkaan siitä onko ne alaikäiset haitaksi tai jotakin. Kyse on oikeustajusta lähtien laajemmasta jutusta. Jos sinnetietoisesti päästetään alaikäisiä sisään on takuuvarma että ei siellä ole muutkaan asiat kunnossa. Ne tulevat esiin vasta sitten kun käy asiakkaalle jokin äksidentti yms.. tai työntekijän ammattitauti, eläke tai pysyvän haitan aiheuttava työtapaturma. Se että ihmiset on mukavia, (henkilökunta ja alaikäinen suht selvänen sisääotossa) ei takaa yhtään sitä onko siellä narkkareita yms alamaailman paiseta. Huorat kuuluu tähän samaan laajan länsimaisen perinteen ja arvomaailman pohjalta.
Ja se että siellä ei ole paljonkaan iloisia asiakkaita, mukavia kylläkin. Oisko oikea lääkitys tehny tasaiseksi :D - siis"
Mielipiteeseen kirjoitti:
Voi jummajammi teitä. Kysehän ei ole ollenkaan siitä onko ne alaikäiset haitaksi tai jotakin. Kyse on oikeustajusta lähtien laajemmasta jutusta. Jos sinnetietoisesti päästetään alaikäisiä sisään on takuuvarma että ei siellä ole muutkaan asiat kunnossa. Ne tulevat esiin vasta sitten kun käy asiakkaalle jokin äksidentti yms.. tai työntekijän ammattitauti, eläke tai pysyvän haitan aiheuttava työtapaturma. Se että ihmiset on mukavia, (henkilökunta ja alaikäinen suht selvänen sisääotossa) ei takaa yhtään sitä onko siellä narkkareita yms alamaailman paiseta. Huorat kuuluu tähän samaan laajan länsimaisen perinteen ja arvomaailman pohjalta.
Ja se että siellä ei ole paljonkaan iloisia asiakkaita, mukavia kylläkin. Oisko oikea lääkitys tehny tasaiseksi :Dwartissa kysytään kaikilta paperit!!lukee oikeen oven pielessä että"tarkistamme kaikilta henkilöllisyys todistukset"että silleen..
- Jeppis..
Mielipiteeseen kirjoitti:
Voi jummajammi teitä. Kysehän ei ole ollenkaan siitä onko ne alaikäiset haitaksi tai jotakin. Kyse on oikeustajusta lähtien laajemmasta jutusta. Jos sinnetietoisesti päästetään alaikäisiä sisään on takuuvarma että ei siellä ole muutkaan asiat kunnossa. Ne tulevat esiin vasta sitten kun käy asiakkaalle jokin äksidentti yms.. tai työntekijän ammattitauti, eläke tai pysyvän haitan aiheuttava työtapaturma. Se että ihmiset on mukavia, (henkilökunta ja alaikäinen suht selvänen sisääotossa) ei takaa yhtään sitä onko siellä narkkareita yms alamaailman paiseta. Huorat kuuluu tähän samaan laajan länsimaisen perinteen ja arvomaailman pohjalta.
Ja se että siellä ei ole paljonkaan iloisia asiakkaita, mukavia kylläkin. Oisko oikea lääkitys tehny tasaiseksi :DAlaikäiset pitää siivota rafloista pois, varsinkin naiset pääsee helposti sisään alaikäisenä, riittää kun vähän sexyilee.
Ongelma on kuitenkin se, että kyllä siihen täytyisi voida luottaa, ettei ravintolasta lähde sakkolihaa mukaan, sitähän syyllistyy tietämättään pedofiiliaan. Eikö sellaisissa tapauksissa myös portsari syyllisty välillisesti lapsen hyväksikäyttöön.
Koviahan ne on seksinperään ja hommat hoituu mutta laki on mikä on. - juju
Jeppis.. kirjoitti:
Alaikäiset pitää siivota rafloista pois, varsinkin naiset pääsee helposti sisään alaikäisenä, riittää kun vähän sexyilee.
Ongelma on kuitenkin se, että kyllä siihen täytyisi voida luottaa, ettei ravintolasta lähde sakkolihaa mukaan, sitähän syyllistyy tietämättään pedofiiliaan. Eikö sellaisissa tapauksissa myös portsari syyllisty välillisesti lapsen hyväksikäyttöön.
Koviahan ne on seksinperään ja hommat hoituu mutta laki on mikä on."varsinkin naiset pääsee helposti sisään alaikäisenä, riittää kun vähän sexyilee."
--
No huh huh.. Kuinka moneen ovimieheen tehoaa jonkun 14-17 -vuotiaiden SEXYILYT? Hei haloo, et todella voi olla tuota mieltä. Seinäjoella melkein kaikissa baareissa ollaan erittäin tarkkoja iän kysymisen suhteen, jos henkilö näyttää nuorelta.
Ammattitaitoset ovimiehet toki muistavat asikkaita, ja silloinhan niitä papereita asiakkailta ei kysytä. Ja se on vain hyvä asia! Ei ovimiesten tehtävä ole tiuskia jokaikiseltä asikkaalta papereita.
On törkeää väittää että jossain tietyissä baareissa alaikäiset pääsisivät sisälle. Se on vakava syytös, ja siitä tulee baarille vakavat korvaukset!
Eli jos nyt siis varmasti tiedät jossain baarissa jonkun alle 18-vuotiaan (ja niitä menet sinne kyttäämään "hauskaa" baari-iltaa viettäessäsi) mene ihmeessä sanomaan henkilökunnalle! Saat tiskiltä varmasti ilmaisen drinkin siitä hyvästä.
Mutta ihmiset rauhoittukaa nyt... Opetelkaa baariin mentäessä pitämään hauskaa omassa porukassa ja kenties tutustumaan uusiin mukaviin ihmisiin!
- ettäää
pystyykö tämän keskustelun aloittaja perustelemaaan väitteensä?olen täysin tyrmistynyt...tämä vaikuttaa kyllä ihan keksityltä jutulta!!!valvoja voisi katsoa mitä päästää läpi!toivottavasti ei aiheuta harmia ko.baarille!WARTTI ...WHERE ROCK NEVER ENDS...
- bar
se on nyt kuulkaas sillä lailla että mun mielestä wartissa on seinäjoen paras asiakas palvelu.eikä sielä oo alaikäsiä eikä ketään juoteta väkisin jne...lopettakaa nyt hyvät ihmiset toi herjaaminen!oma vika jos ootta ollu niin kännissä et ette oo päässy sen takia sisälle..ei se oo kyllä ainakaan poken vika jos on liikaa pohjia.katos vartissa mennää lakipykälien mukaan..ei liian kännissä sisään.on mun mielestä vähä hölmöä edes alottaa tällänen keskustelu huhupuheiden tai oman näkemyksen perusteella jos se on sitte kaiken lisäksi oman mielikuvituksen tuotetta eikä minkäänlaista todenperäisyyttä.että sellasta.
- tottuus
on täyttä paskaa!!! kaikkea ne ihmiset kans kuvittelee,en kyl ite siel joka ilta oo mut toi nyt on taas noita juttuja.
- Taustatieto
Esim viime viikon keskiviikkona paikalla oli ainakin yli 10 ihmistä jolla on myydä muutakin vaudikasta kuin ilmajokista
- niin.
Taustatieto kirjoitti:
Esim viime viikon keskiviikkona paikalla oli ainakin yli 10 ihmistä jolla on myydä muutakin vaudikasta kuin ilmajokista
mistä tiedät että niilllä on myidä vaikka mitä ?vai kävikkö ostamassa. Ei kannata kirjotella tänne mitään jos et oo ihan varma asiasta.
- JepuJep
Taustatieto kirjoitti:
Ja jos vartis löyty 10 ihmistä jolla ois muka myydä jotain ni paljonkohan niitä ton perusteella löytyis jostain bilehile paikasta, missä porukka juo pelkkää vettä ja on ihan pihalla?
- ketjun aloittaja?
Voisiko tämä ketjun aloittaja nyt vihdoin kertoa, että mistä tällaista on kuullut? Ja mihin väitteensä perustaa?
Tule itse katsomaan paikan päälle muutamana iltana ennen kuin alat täällä kuulopuheiden perusteella valheita huutelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855