ruotsin helluntaiseurakunnassa

knutbyssa

pitää miehen olla perheen pää. Seurakunnan pappi murhautti oman vaimonsa(kun on vastuussa perheestään) ja rakastajansa miehen. Samanlaisia körttiläisiä miehiä tällä palstallakin.

11

3039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunkku

Kuinka moni muu olisi valmis elinkautiseen rakkauden tähden? Nii'in helppoahan se jättäminen on... Ei olisi naisesta tuohon.

• Ruosutar

Hänen nimensä on Åsa Waldau. Hän kutsuuu itse itseään "Kristuksen morsiammeksi". Jumala puhuu hänen kauttaan. Hän johtaa Knytbyn seurakuntaa kovalla kädellä. Hänen sanansa on laki Knytbyssä.

Åsa on psykopaatti ja suuruudenhullu, kylmäverinen manipuloija. Muut helluntaiseurakunnat Ruotissa ovat arvostelleet ankarasti Åsa Waldaun tapaa johtaa seurakuntaa. Heidänkin mielestä Åsa on manipulatiivinen.

http://www.lofgrensanalys.se/Religion.nu/Knutby.htm

Knytbystä on kirjoitettu kirjoja ja Åsa esiintynyt monet kerrat tv:ssä mutta nyt hän on vetäytynyt miespastoreiden suojaan. Hänellä on muutama pastori aina "viihdyttäjänä". Heidän tehtävänsä on huolehtia siitä että "Åsa voi hyvin".

Åsa on laatinut säännöt Knytbyssä. Åsa on mukana jokaisessa avioliittohankkeessa ja Åsa päättää kuka ja ketkä saa mennä naimisiin keskenään. Åsa mielestä vaimojen on suostuttva miestensä seksuaalisiin pyyntöihin mutta Åsa tulkitsee itse tämän niin että hän "ylipappina" saa vaatia miehiltä seksuaalisia palveluita koska hän haluaa, onhan hän "Kristuksen morsian" ja näin ollen pyhistä pyhin henkilö.

Jokainen seurakunna jäsen maksaa "kymmenyksen tuloistaan" Åsalle ja seurakunnalle. Åsa päättää mitä niillä rahoila tehdään.

Knytbyssä on murhattu kaksi naista ja yritetty tappa yksi mies. Tämä viimeisin naisenmurha, josta Helge Fossmo ja hänen "lapsenpiikansa" sai vankilatuomion oli Åsa Waldaun sisko ja Helgen vaimo.

Åsa ei ollut mikseenkään heti siskonsa kuoleman jälkeen vaan istui käsi kädessä Helge Fossmon kanssa seurakunnan sohvalla ja oli niin rakastuneen näköinen ja sääli Helgeä. Vasta sitten kun Helge "saatiin" kiinni murhasta Åsa alkoi puhua pahaa ja syyllistää Helgeä.

Åsa oli käyttänyt Helgeä hyväkseen, vaatinut seksuaalsiapalveluja Helgeltä. Åsa sanoi oikeudenkäynnissä että Helgen vaimo (= Åsan sisko) ja lapsenpiika olivat molemmat mustasukkaisia Helgestä, mutta totuus taitaa ollakkin se että Åsa oli msutasukkainen molemmista naisista. Åsa halusi että Helge olisi vain hänen "palvelijansa".

Nyt tänä päivänä on uusi poliisitutkinto menossa. Nyt selvitellään Åsa Waldaun osaa murhissa. Mutta eihän Åsaa saada tuomittua koska manipulointi ei ole rikos. Ja jos ei ole riittäviä todisteita. Åsa sattui olemaan matkoilla juuri sinä päivänä kun murha tapahtui...sopivasti.

Mutta tässä on feminismikin mukana kuvassa. Ensinnnäkin Åsa on kirjoittanut oman feministisen manifestinsä. Åsa pitää itseään feministinä.

Kukapa ei muista ROKS:n Ewa Lundgrenia. Hän on tehnyt poliiseille tutkimuksen kännykkäviesteistä joita "lapsenpiika" sai ennen murhaaa. Ewa toimii Uppsalan yliopistossa, en nyt muista hänen akateemista pätevyyttään sen kummemin, mutta jokin asiantuntija hän on näissä kommunikointi asioissa...

Ewa Lundgrenin mielestä tekstiviestien siältö osoittaa että ne on hyvinkin voinut olla Åsa Waldaun lähettämiä, eikä Helge Fossmon.

Tässä on vielä tunnettu feministi ja psykoterapeutti Rigmor Roberts mukana kuvassa. Rigmor auttaa muunmuassa uskonlahkoista pois hypänneitä. Hänellä on itsellään taknaan kokemusta elämästä uskonlahkoissa. Rigmor on nyt tavannut Helgeä vankilassa ja Helgeltä on alkanut avautua silmät näkemään kuinka aivopesty hän on ollut.

En jaksa nyt jauhaa sen enenpää tästä vaikka materiaalia Knytbystä löytyy vaikka millä mitalla. Ja viimeinen sana Knytbystä ei ole vielä sanottu. Paljon tulee tapahtumaan ajan kanssa...

Tässä on Åsa Waldaun oma kotisivu:

http://www.asamwaldau.com/

Tänä sivu on tehty siksi että Åsa on laulaja artisti myös nykyään.

Ja lopuksi, tässä on Helge Fossmon kotisivu, jota hän hoitaa vankilasta käsin.

http://www.fossmo.se/index.html

• Fafner

... ämmä. Pakkohoitoon tuollaiset koko surkean elämänsä loppuun saakka. mielisairaus etsii olemassaolon oikeutustaan uskonnollisesta fanatismista: Liian tuttua ihmisten historiasta.

Harvinaisen vastenmielisiä ihmiseläimiä.

• Ruosutar
        Fafner kirjoitti:

... ämmä. Pakkohoitoon tuollaiset koko surkean elämänsä loppuun saakka. mielisairaus etsii olemassaolon oikeutustaan uskonnollisesta fanatismista: Liian tuttua ihmisten historiasta.

Harvinaisen vastenmielisiä ihmiseläimiä.

Ruotsin laki ei salli ketään persoonallisuushäiriöistä pakottaa hoitoon. Eikä ole olemassa mitään hoitoa joka voisi tehota näin vaikeaan tapaukseen kuin Åsa Waldau. Joten vapaalla he kuljeksivat..

Sen puoleen, mielisairaaloitakaan ei Ruotsissa ole.

Vasta sitten kun henkilö on tehnyt jotain rikollista, siis tuomioistuin on päättänyt tuomita hoitoon niin voidaan ihminen saada lukkojen taa ja valvonnanalaiseksi, muuten ei.

• Fafner
        Ruosutar kirjoitti:

Ruotsin laki ei salli ketään persoonallisuushäiriöistä pakottaa hoitoon. Eikä ole olemassa mitään hoitoa joka voisi tehota näin vaikeaan tapaukseen kuin Åsa Waldau. Joten vapaalla he kuljeksivat..

Sen puoleen, mielisairaaloitakaan ei Ruotsissa ole.

Vasta sitten kun henkilö on tehnyt jotain rikollista, siis tuomioistuin on päättänyt tuomita hoitoon niin voidaan ihminen saada lukkojen taa ja valvonnanalaiseksi, muuten ei.

kaikki voi kääntyä itsensä irvikuvaksi, myös SE suvaitsuvaisuus.

Voi aikoja...

• että hienoahan

se on jos löytyy jo naisia jotka vaativat seksuaalipalveluja miehiltä.

Ohjelmassa ei kerrottu mitään tuollaista, Helge on vankilassa mutta ilmeisesti haluaisit vapauttaa Helgen..

• Ruosutar
        että hienoahan kirjoitti:

se on jos löytyy jo naisia jotka vaativat seksuaalipalveluja miehiltä.

Ohjelmassa ei kerrottu mitään tuollaista, Helge on vankilassa mutta ilmeisesti haluaisit vapauttaa Helgen..

Et kai väitä että minä keksin koko tarinan.

Minulla olisi lisää materiaalia tähän mutta et taida haluta niitä lukea, tai et ymmrrää ruotsia.

Voisin vaikka valita linkkejä TV:ohjelmiin niin voisit kuulla omin korvin ja nähdä omin silmin mitä Knytbyssä tapahtuu. Knytbystä on muuttanut paljon ihmisiä pois ja kertoneet mitä siellä touhutaan. Åsa Waldau itse salli TV:n ja lehdistön tulla Knytbyhyn, mutta nyt ei taida enää haluta. Yksikään ihminen Ruotsissa ei ole voinut välttyä tältä tarinalta.

• myös Roksiin
        Ruosutar kirjoitti:

Minulla olisi lisää materiaalia tähän mutta et taida haluta niitä lukea, tai et ymmrrää ruotsia.

Voisin vaikka valita linkkejä TV:ohjelmiin niin voisit kuulla omin korvin ja nähdä omin silmin mitä Knytbyssä tapahtuu. Knytbystä on muuttanut paljon ihmisiä pois ja kertoneet mitä siellä touhutaan. Åsa Waldau itse salli TV:n ja lehdistön tulla Knytbyhyn, mutta nyt ei taida enää haluta. Yksikään ihminen Ruotsissa ei ole voinut välttyä tältä tarinalta.

Mitähän ne mahtoivatkaan pelätä kun tuollaisia hulluja siellä on.

• Ruosutar
        myös Roksiin kirjoitti:

Mitähän ne mahtoivatkaan pelätä kun tuollaisia hulluja siellä on.

Ewa Lundgrenhan on tuttu monelle "Könskriget" ohjelmasta.

Nyt on niin että Ewa Lundgren teki poliiseille analyysin kännykkäviesteistä, niiten sisällöstä ja mahdollisesta henkilökuvasta kuka on ne kirjoittanut.

Ewa Lundgren näki niissä yhtäläisyyttä Åsa Waldaun teksteihinn ns. Tirsa profetiasta jonka Åsa on kirjoittanut, silloin kun hän oli tosi sekaisin päästään. Ewa ei tehnyt tutkimusta siis ROKS:n nimissä vaan poliisien pyynnöstä. Eikä Ewa ole enää ROKS:n johdossa, tuskin edes jäsenkään.

Mainitsin vaan kun nyt sattui että kyseessä oli kolme feministiä: Åsa Waldau, Rigmor Roberts ja Ewa Lundgren, kolme aivan erilaista feministiä.
        Se siitä..

• Knutby
        Ruosutar kirjoitti:

Knutby.

• Ruosutar
        Knutby kirjoitti:

Knutby.

Mulla meni u:t ja y:t sekasin.

Mutta samasta Knutbystä on kyse.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1470
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1444
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1137
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1124
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe