YEC-vitsi

Viime torstaina silminnäkijät havaitsivat valtavan
räsähtävän äänen ja salamoivan humahduksen Puijon
tornin juurella. Aamulla nähdään kalliossa
valtavan kokoinen kullattu kaiverruskirjoitus:

"Minä se olen.
Vahvistan täten tämän kallion olevan 2125 miljoonaa ihmisen vuotta vanha.
Lopettakaa se tora, virtuaalikorviini käy. -JHWH"


Evolutionisti MrKAT : -No niin..öhöm.. (& hiljainen "gulp").

Kreationisti T : -Pitääpä lähteä tutkimaan asiaa..

Kreationisti M: -Riippuu tulkinnasta !

..(viikon päästä)..

Kreationisti T : -No niin, Sitähän minä ajattelinkin. Silminnäkijöiltä sain vahvistuksen
epäluuloilleni. Kirjoitus on vain 8 päivää vanha, joten se siitä..

Kreationisti M: -Jees, 2 miljardia se on ainoastaan evolutionistien harhaisin
punalasein katsottuna, paljon lukuisampi joukko silminnnäkijähavaintoja kertoo..

Evolutionisti MrKAT : -Hohhoijaa..(nostaa katseen ylös) anna heille anteeksi sillä he
eivät tiedä mitä tek..

7

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Ei evolutionistilla ole ongelmaa jumalan olemassaolosta. Se että jumala on tarpeeton, ei tarkoita etteikö sellaista voisi olla. :)

      Suurin osa evolutionisteista ei käsittääkseni edes tunnustaudu ateisteiksi, joskin suurin osa ateisteista taitaa olla evolutionisteja.

      • Saddu ;-)

        ...ymmärryshän juuri tuon jumaluusopin kieltänee,kö ?!?
        Jos ei jotain ole luotu,niin se lienee litsestään syntynyt,kö ?!?
        Vain ajatusmallissaan(älyssään?) vajaavaiset yksilöt jumal-hahmon yhtälöön sallivat,kö ?!?
        lol
        ;-)


      • The Rat
        Saddu ;-) kirjoitti:

        ...ymmärryshän juuri tuon jumaluusopin kieltänee,kö ?!?
        Jos ei jotain ole luotu,niin se lienee litsestään syntynyt,kö ?!?
        Vain ajatusmallissaan(älyssään?) vajaavaiset yksilöt jumal-hahmon yhtälöön sallivat,kö ?!?
        lol
        ;-)

        Ensinnäkään jumalan ei välttämättä tarvitse olla luoja, eikä suurin osa taida ollakaan.

        Toisekseen luomistapahtuma ei estäisi evoluutiota. Vain valmiiksi luominen on ongelma evoluutioteorialle. Edes ns. "viime torstai"-jumala, joka on siis luonut maailman tällaiseksi viime torstaina, ei sinänsä estä evoluutiota. Se vain tarkoittaisi että kaikki evoluutiotodisteet olisivat itse asiassa väärennöksiä - jumalan taholta.


      • Saddu ;-)
        The Rat kirjoitti:

        Ensinnäkään jumalan ei välttämättä tarvitse olla luoja, eikä suurin osa taida ollakaan.

        Toisekseen luomistapahtuma ei estäisi evoluutiota. Vain valmiiksi luominen on ongelma evoluutioteorialle. Edes ns. "viime torstai"-jumala, joka on siis luonut maailman tällaiseksi viime torstaina, ei sinänsä estä evoluutiota. Se vain tarkoittaisi että kaikki evoluutiotodisteet olisivat itse asiassa väärennöksiä - jumalan taholta.

        ...viime torstain tapahtumia kieltää mikäli ne ovat todennetusti tapahtuneet...muttei luomista voitane mitenkään todistaa tapahtunee jumalallisesti -> eli lienee tapahtuneen sattuman ja puhtaan evoluution kautta,kö ?!?
        Juuri tuo jumalan tahdon tapahtumien todentaminenhan lienee se erotteleva tekijä meidän järjen käytävien ja muiden(järjen käyttämättömien) välillä,kö ?!?
        Se todistustaakka,nääs !?!
        lol
        ;-)


    • kansankynttilä
      • hihhulidetektori

        "Meillä täällä Suomessa taitaa opettajilla olla aika vapaat kädet miten opettaa?"

        Opettaja saa aivan vapaasti valita, mitä menetelmiä opetuksessaan käyttää eli MITEN opettaa. Opetuksen sisältöä kontrolloi kuitenkin opetussuunnitelma. Sen enempää ala- tai yläkoulun kuin lukion ops:ssakaan ei mainita ID:a.

        ID ei ole luonnontiedettä eikä kuulu millään tavalla (koulu)biologian alaan, joten ystäväsi kanattaisi harkita, kannattaako moista disinformaatiota tuntiopetukseen ottaa olleenkaan. Oosoittaa vain, että opettaja ei hallitse opettamaansa ainetta.

        Ainahan asian voi toki mainita (että on muitakin käsityksiä eliökunnan kehityksestä), mutta opettamaan sitä ei mielestäni pidä ryhtyä.


      • Mr.K.A.T.

        Eikö siihen ID:n propagoimisen loppumiseen Suomessakin riitä jo yksi ateisti tai juutalaisoppilas jos hän vain nostaisi siitä valitusmetakan ?
        Rehtori voi reagoida herkästi koska Suomessakin alkaa koulujen välillä olla oppilaista kilpailua..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe