YEC-vitsi

Viime torstaina silminnäkijät havaitsivat valtavan
räsähtävän äänen ja salamoivan humahduksen Puijon
tornin juurella. Aamulla nähdään kalliossa
valtavan kokoinen kullattu kaiverruskirjoitus:

"Minä se olen.
Vahvistan täten tämän kallion olevan 2125 miljoonaa ihmisen vuotta vanha.
Lopettakaa se tora, virtuaalikorviini käy. -JHWH"


Evolutionisti MrKAT : -No niin..öhöm.. (& hiljainen "gulp").

Kreationisti T : -Pitääpä lähteä tutkimaan asiaa..

Kreationisti M: -Riippuu tulkinnasta !

..(viikon päästä)..

Kreationisti T : -No niin, Sitähän minä ajattelinkin. Silminnäkijöiltä sain vahvistuksen
epäluuloilleni. Kirjoitus on vain 8 päivää vanha, joten se siitä..

Kreationisti M: -Jees, 2 miljardia se on ainoastaan evolutionistien harhaisin
punalasein katsottuna, paljon lukuisampi joukko silminnnäkijähavaintoja kertoo..

Evolutionisti MrKAT : -Hohhoijaa..(nostaa katseen ylös) anna heille anteeksi sillä he
eivät tiedä mitä tek..

7

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Ei evolutionistilla ole ongelmaa jumalan olemassaolosta. Se että jumala on tarpeeton, ei tarkoita etteikö sellaista voisi olla. :)

      Suurin osa evolutionisteista ei käsittääkseni edes tunnustaudu ateisteiksi, joskin suurin osa ateisteista taitaa olla evolutionisteja.

      • Saddu ;-)

        ...ymmärryshän juuri tuon jumaluusopin kieltänee,kö ?!?
        Jos ei jotain ole luotu,niin se lienee litsestään syntynyt,kö ?!?
        Vain ajatusmallissaan(älyssään?) vajaavaiset yksilöt jumal-hahmon yhtälöön sallivat,kö ?!?
        lol
        ;-)


      • The Rat
        Saddu ;-) kirjoitti:

        ...ymmärryshän juuri tuon jumaluusopin kieltänee,kö ?!?
        Jos ei jotain ole luotu,niin se lienee litsestään syntynyt,kö ?!?
        Vain ajatusmallissaan(älyssään?) vajaavaiset yksilöt jumal-hahmon yhtälöön sallivat,kö ?!?
        lol
        ;-)

        Ensinnäkään jumalan ei välttämättä tarvitse olla luoja, eikä suurin osa taida ollakaan.

        Toisekseen luomistapahtuma ei estäisi evoluutiota. Vain valmiiksi luominen on ongelma evoluutioteorialle. Edes ns. "viime torstai"-jumala, joka on siis luonut maailman tällaiseksi viime torstaina, ei sinänsä estä evoluutiota. Se vain tarkoittaisi että kaikki evoluutiotodisteet olisivat itse asiassa väärennöksiä - jumalan taholta.


      • Saddu ;-)
        The Rat kirjoitti:

        Ensinnäkään jumalan ei välttämättä tarvitse olla luoja, eikä suurin osa taida ollakaan.

        Toisekseen luomistapahtuma ei estäisi evoluutiota. Vain valmiiksi luominen on ongelma evoluutioteorialle. Edes ns. "viime torstai"-jumala, joka on siis luonut maailman tällaiseksi viime torstaina, ei sinänsä estä evoluutiota. Se vain tarkoittaisi että kaikki evoluutiotodisteet olisivat itse asiassa väärennöksiä - jumalan taholta.

        ...viime torstain tapahtumia kieltää mikäli ne ovat todennetusti tapahtuneet...muttei luomista voitane mitenkään todistaa tapahtunee jumalallisesti -> eli lienee tapahtuneen sattuman ja puhtaan evoluution kautta,kö ?!?
        Juuri tuo jumalan tahdon tapahtumien todentaminenhan lienee se erotteleva tekijä meidän järjen käytävien ja muiden(järjen käyttämättömien) välillä,kö ?!?
        Se todistustaakka,nääs !?!
        lol
        ;-)


    • kansankynttilä
      • hihhulidetektori

        "Meillä täällä Suomessa taitaa opettajilla olla aika vapaat kädet miten opettaa?"

        Opettaja saa aivan vapaasti valita, mitä menetelmiä opetuksessaan käyttää eli MITEN opettaa. Opetuksen sisältöä kontrolloi kuitenkin opetussuunnitelma. Sen enempää ala- tai yläkoulun kuin lukion ops:ssakaan ei mainita ID:a.

        ID ei ole luonnontiedettä eikä kuulu millään tavalla (koulu)biologian alaan, joten ystäväsi kanattaisi harkita, kannattaako moista disinformaatiota tuntiopetukseen ottaa olleenkaan. Oosoittaa vain, että opettaja ei hallitse opettamaansa ainetta.

        Ainahan asian voi toki mainita (että on muitakin käsityksiä eliökunnan kehityksestä), mutta opettamaan sitä ei mielestäni pidä ryhtyä.


      • Mr.K.A.T.

        Eikö siihen ID:n propagoimisen loppumiseen Suomessakin riitä jo yksi ateisti tai juutalaisoppilas jos hän vain nostaisi siitä valitusmetakan ?
        Rehtori voi reagoida herkästi koska Suomessakin alkaa koulujen välillä olla oppilaista kilpailua..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      364
      8336
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2334
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1702
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1314
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1302
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      352
      1148
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1015
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe