http://i41.photobucket.com/albums/e264/WitchInTheDarkness/atheist-imaginaryfriend.gif
Lapsen suusta
24
1263
Vastaukset
lapset eivät ikävä kyllä tunne Jeesusta. Se on harmi, koska ilman hänen rakkauttaan ei ole helppo kasvaa. Monet aikamme ongelmat: murrosikäisten tyttöjen masentuneisuus, lapsijuopot, teiniseksi,johtuvat Jeesuksen tuntemisen puutteesta. Siis kun lapset eivätkä heidän vanhenpansa tunne iankaikkista rakkautta ja armoa.
..kirkossa kuuntelemassa juutalaisen kertomusta holokaustista. Pappi sanoi että tällaisiin kauhuihin on syynä ihmisten poispäin kääntyminen jumalasta ja että on iloinen kun jumala on sama herra kristityille ja juutalaisille (vaikka eikös kristityn opin mukaan juutalaiset joudu helvettiin kun he eivät usko Jeesuksen olleen jumalan poika) mikä tuntui melko kaksinaamaiselta.
- Light-bearer
Ai että ihan näin? Perhana vie, sitten minulla on paljon kiinni otettavaa jotta sovin juttuusi. Koskaan en ole Jeesukseen tai muihin jumaliin uskonut, perhe on täysin uskonnoton, isä vielä minua kovempi haukkumaan uskontoja. Silti jotenkin ihmeen kaupalla olen täysin välttynyt lapsijuoppoudesta ja masennuksesta. Olen varmaan tehnyt jotain väärin.
- Agneisti
Minä tunsin lapsena, niin kuin perheeni ja koko sukunikin tunsi/tuntee. Kaikilla suvustani on mielenterveyongelmia ja puolet alkoholisteja. Arvaa uskonko sinua? Jeesuksen tunteminen ei auta koska jeesus on 2000 vuotta sitten mätääntnyt ukko.
- Jyrianselmi
Agneisti kirjoitti:
Minä tunsin lapsena, niin kuin perheeni ja koko sukunikin tunsi/tuntee. Kaikilla suvustani on mielenterveyongelmia ja puolet alkoholisteja. Arvaa uskonko sinua? Jeesuksen tunteminen ei auta koska jeesus on 2000 vuotta sitten mätääntnyt ukko.
Selvisi tuo sinunkin uskosi Neuvostoliiton luojaan Leniniin: hänethän on palsamoitu, joten hän ei mätäne edes kuoltuaan.
- Jami369
Jyrianselmi kirjoitti:
Selvisi tuo sinunkin uskosi Neuvostoliiton luojaan Leniniin: hänethän on palsamoitu, joten hän ei mätäne edes kuoltuaan.
tuo teidän kommarijauhanta, eikös raamattu käske jakamaan omaisuutta köyhille.. eli taidatte itse olla kommareita.
Leninin ja Jesarin ero oli siinä että Lenin oli todistetusti olemassa, ja hän ei valehdellut niin paljon mitä Jeesus. - Jyrianselmi
Jami369 kirjoitti:
tuo teidän kommarijauhanta, eikös raamattu käske jakamaan omaisuutta köyhille.. eli taidatte itse olla kommareita.
Leninin ja Jesarin ero oli siinä että Lenin oli todistetusti olemassa, ja hän ei valehdellut niin paljon mitä Jeesus.Kenestä "teistä" sinä kirjoittelet? Mitä tekemistä Raamatun ohjeilla tai Jeesuksen olemassaololla tässä yhteydessä on?
Agneisti kirjoitti:
jotain tuollaista ounastelinkin kirjoitustesi perusteella. Agneisti, Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hän edelleen pelastaa, parantaa ja eheyttää ihmisiä, koska hän on täydellisen HYVÄ ja hänen tahtonsa on vain HYVÄ jokaista ihmistä kohtaan.
Minua ei tarvitse uskoa, eikä minun kirjoituksiani, mutta usko Jeesukseen. Hän rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella. Hän ei ikinä hylkää eikä jätä sinua.Today kirjoitti:
..kirkossa kuuntelemassa juutalaisen kertomusta holokaustista. Pappi sanoi että tällaisiin kauhuihin on syynä ihmisten poispäin kääntyminen jumalasta ja että on iloinen kun jumala on sama herra kristityille ja juutalaisille (vaikka eikös kristityn opin mukaan juutalaiset joudu helvettiin kun he eivät usko Jeesuksen olleen jumalan poika) mikä tuntui melko kaksinaamaiselta.
uskovat Jeesukseen Herranaan. Todennäköisesti puhuja oli Jeesukseen uskova juutalainen. Tunnen muutamia. Me kristityt ja juutalaiset palvelemme samaa Israelin Pyhää Jumalaa.
Jeesus on ainoa tie Isän luo, olipa sitten uskonto mitä tahansa.Light-bearer kirjoitti:
Ai että ihan näin? Perhana vie, sitten minulla on paljon kiinni otettavaa jotta sovin juttuusi. Koskaan en ole Jeesukseen tai muihin jumaliin uskonut, perhe on täysin uskonnoton, isä vielä minua kovempi haukkumaan uskontoja. Silti jotenkin ihmeen kaupalla olen täysin välttynyt lapsijuoppoudesta ja masennuksesta. Olen varmaan tehnyt jotain väärin.
on Jumalan varjelus! Pysy terveenä ja raittina jatkossakin :)!
- pakko oli viilata pilkkua
Jami369 kirjoitti:
Leninin ja Jesarin ero oli siinä että Lenin oli todistetusti olemassa, ja hän ei valehdellut niin paljon mitä Jeesus."Leninin ja Jesarin ero oli siinä että Lenin oli todistetusti olemassa,"
Kuules nyt,koitahan vähän selviä päätäsi(siis käytä päätäsi),sillä tiedätkös mikä todistaa Jeesuksen olemassa olon?Siitä on todisteita sillä Jeesuksella on: SYNTYMÄTODISTUS JA RIKOSREKISTERI.
Ja mistähän luulette rikosrekisterin tulleen?Jumalanpilkasta,sillä Jeesus sanoi olevansa Jumalan Poika(ja onkin)jolloin hänet ristiinnaulittiin ja rikosrekisteriin merkittiin jumalanpilkka..Kai te nyt SEN tiedätte???
Ja:"hän ei valehdellut niin paljon mitä Jeesus"
Haloo;miten niin valehdellut?Jeesus kertoi vain Jumalasta ja Taivaasta,mitä valehtelemista siinä oli?Tiedätkö mitä valehtelu edes tarkoittaa..??
Huoh,on todella sääli suomentaa kaikkea Raamatun tekstiä joidenkin ateistien päähän,kun tuntuu siltä ettei äly koskaan riita,aina on joku niin typerä kysymys että jopa serkkuni joka on 4 vuotias pystyy vastaamaan niihin :O - blackmagicwoman
purje kirjoitti:
jotain tuollaista ounastelinkin kirjoitustesi perusteella. Agneisti, Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hän edelleen pelastaa, parantaa ja eheyttää ihmisiä, koska hän on täydellisen HYVÄ ja hänen tahtonsa on vain HYVÄ jokaista ihmistä kohtaan.
Minua ei tarvitse uskoa, eikä minun kirjoituksiani, mutta usko Jeesukseen. Hän rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella. Hän ei ikinä hylkää eikä jätä sinua.Unessa, jonka joskus näin, seikkailin virtuaalitodellisuudessa. Tavoitteenani oli päästä "lord of stiiliksi". Koska sitä ei ollut oikeinkirjoitettu mihinkään, en tiedä tarkoittiko se teräksen jumalaa vai varkaiden kuningasta.
Suoritettuani akhilleusmaisia urotekoja minulle tuli jokin tarve soittaa puhelimella. Niinpä ryntäsin lähimpään puhelinkoppiin. Siellä oli Jeesus juttelemassa isäukkonsa kanssa, ja aloitimme käsirysyn siitä, kummalla on tärkeämpi puhelu.
Nuori mies, joka oli virtuaalitodellisuuden työntekijänä, tuli huitomaan meitä luudalla jotta tappelu loppuisi. Siitä sitten juoksentelimme karkuun eri suuntiin. - blackmagicwoman
pakko oli viilata pilkkua kirjoitti:
"Leninin ja Jesarin ero oli siinä että Lenin oli todistetusti olemassa,"
Kuules nyt,koitahan vähän selviä päätäsi(siis käytä päätäsi),sillä tiedätkös mikä todistaa Jeesuksen olemassa olon?Siitä on todisteita sillä Jeesuksella on: SYNTYMÄTODISTUS JA RIKOSREKISTERI.
Ja mistähän luulette rikosrekisterin tulleen?Jumalanpilkasta,sillä Jeesus sanoi olevansa Jumalan Poika(ja onkin)jolloin hänet ristiinnaulittiin ja rikosrekisteriin merkittiin jumalanpilkka..Kai te nyt SEN tiedätte???
Haloo;miten niin valehdellut?Jeesus kertoi vain Jumalasta ja Taivaasta,mitä valehtelemista siinä oli?Tiedätkö mitä valehtelu edes tarkoittaa..??
Huoh,on todella sääli suomentaa kaikkea Raamatun tekstiä joidenkin ateistien päähän,kun tuntuu siltä ettei äly koskaan riita,aina on joku niin typerä kysymys että jopa serkkuni joka on 4 vuotias pystyy vastaamaan niihin :Oniin missä se syntymätodistus on? Eikös siinä kohtaa Raamattua tapahtunut käännösvirhe, kun alkuperäiskielen nuorta neitoa tarkoittava sana kääntyi kreikaksi "parthenos", neitsyt?
- Agneisti
purje kirjoitti:
Minua ei tarvitse uskoa, eikä minun kirjoituksiani, mutta usko Jeesukseen. Hän rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella. Hän ei ikinä hylkää eikä jätä sinua.Siis ihan oikeasti nyt. Tuo on niin sairaaloisen törkeää käytöstä aliarvioda toista. Sitähän tuo paskanjauhamisesi on, toisen aliarviomista. On aliarviovaa olettaa että toinen on yhtä tyhmä kuin sinä, uskoessasi mielihyväsatuihin. Uskosi on mielihyväsatu. Satu jolla peität todellisuuden mielihyvällä. Se on minusta sairasta.
Agneisti kirjoitti:
Siis ihan oikeasti nyt. Tuo on niin sairaaloisen törkeää käytöstä aliarvioda toista. Sitähän tuo paskanjauhamisesi on, toisen aliarviomista. On aliarviovaa olettaa että toinen on yhtä tyhmä kuin sinä, uskoessasi mielihyväsatuihin. Uskosi on mielihyväsatu. Satu jolla peität todellisuuden mielihyvällä. Se on minusta sairasta.
saa aikaan mielihyvää, joka ei ole ollenkaan paha, kohtuudella. :)
- Agneisti
purje kirjoitti:
saa aikaan mielihyvää, joka ei ole ollenkaan paha, kohtuudella. :)
Hihiiih!! Smielyface!! hihiii :()(.:)
- Jami369
pakko oli viilata pilkkua kirjoitti:
"Leninin ja Jesarin ero oli siinä että Lenin oli todistetusti olemassa,"
Huoh,on todella sääli suomentaa kaikkea Raamatun tekstiä joidenkin ateistien päähän,kun tuntuu siltä ettei äly koskaan riita,aina on joku niin typerä kysymys että jopa serkkuni joka on 4 vuotias pystyy vastaamaan niihin :Osai rikosrekisterin rienauksesta aikoinaan, ja rienaajiahan ei tunnetusti kannata kuunnella.
"Haloo;miten niin valehdellut?Jeesus kertoi vain Jumalasta ja Taivaasta,mitä valehtelemista siinä oli?Tiedätkö mitä valehtelu edes tarkoittaa..??"
Valehdellut siksi koska edellä mainitut ovat pelkkää mielikuvitusta ja harhaa.
Serkkusi on aivopesty nuorena uskoon, minkäs teet. - Jami369
purje kirjoitti:
Minua ei tarvitse uskoa, eikä minun kirjoituksiani, mutta usko Jeesukseen. Hän rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella. Hän ei ikinä hylkää eikä jätä sinua.loppujen lopuksi mitään väliä uskooko vai ei? lopputulos on sama = taivas.
Jami369 kirjoitti:
loppujen lopuksi mitään väliä uskooko vai ei? lopputulos on sama = taivas.
mutta usko Jeesukseen riittää.
purje kirjoitti:
uskovat Jeesukseen Herranaan. Todennäköisesti puhuja oli Jeesukseen uskova juutalainen. Tunnen muutamia. Me kristityt ja juutalaiset palvelemme samaa Israelin Pyhää Jumalaa.
Jeesus on ainoa tie Isän luo, olipa sitten uskonto mitä tahansa...mitä mieltä hän on jeesuksesta ja hän vastasi "Jeesus oli suuri profeetta, olen juutalainen".
Eli ilmeisesti hän ei usko jeesuksen olevan jumalan poika.Today kirjoitti:
..mitä mieltä hän on jeesuksesta ja hän vastasi "Jeesus oli suuri profeetta, olen juutalainen".
Eli ilmeisesti hän ei usko jeesuksen olevan jumalan poika.ei vielä, mutta Jumalan armosta sekin päivä koittaa, että myös hän voi turvautua Jeesukseen Messiaanaan, Jumalan Poikaan.
- tyhjän
purje kirjoitti:
tyhjästä on paha nyhjästä!
- Jami369
purje kirjoitti:
"koska hän on täydellisen HYVÄ ja hänen tahtonsa on vain HYVÄ jokaista ihmistä kohtaan.
Minua ei tarvitse uskoa, eikä minun kirjoituksiani, mutta usko Jeesukseen. Hän rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella. Hän ei ikinä hylkää eikä jätä sinua."
Tässä sanotaan harvinaisen selväsanaisesti että Jeesus pelastaa meidät kaikki uskoimmepa tai emme Jami369 kirjoitti:
"koska hän on täydellisen HYVÄ ja hänen tahtonsa on vain HYVÄ jokaista ihmistä kohtaan.
Minua ei tarvitse uskoa, eikä minun kirjoituksiani, mutta usko Jeesukseen. Hän rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella. Hän ei ikinä hylkää eikä jätä sinua."
Tässä sanotaan harvinaisen selväsanaisesti että Jeesus pelastaa meidät kaikki uskoimmepa tai emme2000 vuotta sitten Golgatalla jokaisen ihmisen. Ihmisen osuus on ottaa uskossa vastaan tämä ilmainen lahja eli sielun pelastus.
Kun sinulla on janoisena vesilasi kädessäsi, niin ei sinua paljon auta, jos vain katselet sitä, etkä juo. Jano lähtee, kun juot. Tähän Jeesuskin kutsuu sinua: Jos jonkun on jano, tulkoon minun luokseni ja juokoon. Joka uskoo minuun, niin kuin Raamatussa sanotaan, hänen sisimmästään juoksevat elävän veden virrat. Joh.7:37-38
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987