Subjektiivinen aborttioikeus

myös miehille!

On se väärin kun mies/poika voi suomessa tulla tahtomattaan isäksi, vaikka olisi raiskauksen uhri tai alaikäinen.

Subjektiivinen aborttioikeus saatava myös miehelle, tai aborttioikeus otettava pois naiselta myös raiskaustilanteissa.

11

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Totta kai naisella on valta päättää omasta ruumiistaan itse.

Kuinka mies todistaa tulleensa raiskatuksi?

• ,,,

Eihän sitä naisenkaan tarvitse todistaa, ilmoitus riittää. Sama ilmoitus pitäisi riittää myös miehelle. Tottakai miehellä on oikeus päättää omasta sikiöstään itse. Naisen ruumista ja miehen sikiötä ei tule sekoittaa. Ensimmäisestä päättää nainen ja toisesta mies itse. Ketään miestä ei tulisi myöskään aborttiin pakottaa.

• helena.eronen

...ne miehet oikein abortoisi? Aivonsa?

• matticatti

Joo, terve vaan Helena, Hellu, Hells'angel. Jäin pohtimaan tuota aborttikysymystä; kas kun minä vastustan abortointia muutoin kuin terveydellisistä syistä.
        Muutoinhan minuakaan ei olisi olemassa, vaikka joskus elämä pänniikin.
        Mutta asiaan. Olisin nyt valmis koemielessä ja tieteelliseltä pohjalta valmis saattamaan sinut, hyvä Helena, siunattuun tilaan. Haluan kernaasti tehdä sinut raskaaksi. Panna paksuksi. Pistää pullan uuniin.
        Okei, tämä tuli vähän äkkiä, tiedän. Voitaisiinko siis ikäänkuin harjoitella kumin kanssa noin satatuhatta kertaa että jos jossain vaiheessa sitten haluaisit päätyä siunattuun tilaan niin emme kumpikaan olisi sitten ihan hoo moilasina vailla käsitystä mitä tehdä.
        Soita mulle numeroon 555-1234567 jotta voidaan sopia yksityiskohdat.

• helena.eronen
        matticatti kirjoitti:

Joo, terve vaan Helena, Hellu, Hells'angel. Jäin pohtimaan tuota aborttikysymystä; kas kun minä vastustan abortointia muutoin kuin terveydellisistä syistä.
        Muutoinhan minuakaan ei olisi olemassa, vaikka joskus elämä pänniikin.
        Mutta asiaan. Olisin nyt valmis koemielessä ja tieteelliseltä pohjalta valmis saattamaan sinut, hyvä Helena, siunattuun tilaan. Haluan kernaasti tehdä sinut raskaaksi. Panna paksuksi. Pistää pullan uuniin.
        Okei, tämä tuli vähän äkkiä, tiedän. Voitaisiinko siis ikäänkuin harjoitella kumin kanssa noin satatuhatta kertaa että jos jossain vaiheessa sitten haluaisit päätyä siunattuun tilaan niin emme kumpikaan olisi sitten ihan hoo moilasina vailla käsitystä mitä tehdä.
        Soita mulle numeroon 555-1234567 jotta voidaan sopia yksityiskohdat.

Vai niin :D

• oiwhsrt0phgiaeröo

luuletko ettei nainen sitten tule tahtomattaan äidiksi, jos hänet raiskataan.
      nainenhan tulee raskaaksi, mutta miehen on aina hyvä luikkia pois tekosyiden varjolla...
      ...koska eihän mies sitä lasta vatsassaan kanna, mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä.

• matticatti

"mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä."

Höh! Eihän tuo pidä paikkaansa; minkä takia muutoin lastensuojelulaitokset pullistelevat kipeitä ja heittelle jätettyjä lapsia?

Ehei, nykyajan kulttuuriin kuuluu, että halutaan yhteiskunnan suojelevan lapsia ja siksi lisäännytään kuin kanit, jotta voitaisiin nostaa tukirahoja enemmän.

• aetjsrjsfchjmnhii9ilkfmgb
        matticatti kirjoitti:

"mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä."

Höh! Eihän tuo pidä paikkaansa; minkä takia muutoin lastensuojelulaitokset pullistelevat kipeitä ja heittelle jätettyjä lapsia?

Ehei, nykyajan kulttuuriin kuuluu, että halutaan yhteiskunnan suojelevan lapsia ja siksi lisäännytään kuin kanit, jotta voitaisiin nostaa tukirahoja enemmän.

mutta kun me ei eletä venäjällä.
        siellä on lastensuojelulaitoksessa kipeitä, kadulle heitettyjä lapsia.
        eihän suomessa sillee ole!

• huh.

onneksi olen homo

• ulla

...alle 18v pitää saada pakkoabortti ja raskaaksi saattanut urospuolinen vankilaan raiskaus syytteen ja alaikäsen hyväksikäytön takia!
      Naisella ei ole mitään oikeutta synnyttää lasta ilman miehen suostumusta!

• -.....

Ai jos nainen on miehen raiskannut niin mies vaan vankilaan? Onpas oikeudenmukaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      538
      4488
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3601
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2322
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2189
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1383
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      107
      1382
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1301
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1234
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe