Subjektiivinen aborttioikeus

myös miehille!

On se väärin kun mies/poika voi suomessa tulla tahtomattaan isäksi, vaikka olisi raiskauksen uhri tai alaikäinen.

Subjektiivinen aborttioikeus saatava myös miehelle, tai aborttioikeus otettava pois naiselta myös raiskaustilanteissa.

11

1296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Totta kai naisella on valta päättää omasta ruumiistaan itse.

      Kuinka mies todistaa tulleensa raiskatuksi?

      • ,,,

        Eihän sitä naisenkaan tarvitse todistaa, ilmoitus riittää. Sama ilmoitus pitäisi riittää myös miehelle. Tottakai miehellä on oikeus päättää omasta sikiöstään itse. Naisen ruumista ja miehen sikiötä ei tule sekoittaa. Ensimmäisestä päättää nainen ja toisesta mies itse. Ketään miestä ei tulisi myöskään aborttiin pakottaa.


    • helena.eronen

      ...ne miehet oikein abortoisi? Aivonsa?

      • matticatti

        Joo, terve vaan Helena, Hellu, Hells'angel. Jäin pohtimaan tuota aborttikysymystä; kas kun minä vastustan abortointia muutoin kuin terveydellisistä syistä.
        Muutoinhan minuakaan ei olisi olemassa, vaikka joskus elämä pänniikin.
        Mutta asiaan. Olisin nyt valmis koemielessä ja tieteelliseltä pohjalta valmis saattamaan sinut, hyvä Helena, siunattuun tilaan. Haluan kernaasti tehdä sinut raskaaksi. Panna paksuksi. Pistää pullan uuniin.
        Okei, tämä tuli vähän äkkiä, tiedän. Voitaisiinko siis ikäänkuin harjoitella kumin kanssa noin satatuhatta kertaa että jos jossain vaiheessa sitten haluaisit päätyä siunattuun tilaan niin emme kumpikaan olisi sitten ihan hoo moilasina vailla käsitystä mitä tehdä.
        Soita mulle numeroon 555-1234567 jotta voidaan sopia yksityiskohdat.


      • helena.eronen
        matticatti kirjoitti:

        Joo, terve vaan Helena, Hellu, Hells'angel. Jäin pohtimaan tuota aborttikysymystä; kas kun minä vastustan abortointia muutoin kuin terveydellisistä syistä.
        Muutoinhan minuakaan ei olisi olemassa, vaikka joskus elämä pänniikin.
        Mutta asiaan. Olisin nyt valmis koemielessä ja tieteelliseltä pohjalta valmis saattamaan sinut, hyvä Helena, siunattuun tilaan. Haluan kernaasti tehdä sinut raskaaksi. Panna paksuksi. Pistää pullan uuniin.
        Okei, tämä tuli vähän äkkiä, tiedän. Voitaisiinko siis ikäänkuin harjoitella kumin kanssa noin satatuhatta kertaa että jos jossain vaiheessa sitten haluaisit päätyä siunattuun tilaan niin emme kumpikaan olisi sitten ihan hoo moilasina vailla käsitystä mitä tehdä.
        Soita mulle numeroon 555-1234567 jotta voidaan sopia yksityiskohdat.

        Vai niin :D


    • oiwhsrt0phgiaeröo

      luuletko ettei nainen sitten tule tahtomattaan äidiksi, jos hänet raiskataan.
      nainenhan tulee raskaaksi, mutta miehen on aina hyvä luikkia pois tekosyiden varjolla...
      ...koska eihän mies sitä lasta vatsassaan kanna, mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä.

      • matticatti

        "mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä."


        Höh! Eihän tuo pidä paikkaansa; minkä takia muutoin lastensuojelulaitokset pullistelevat kipeitä ja heittelle jätettyjä lapsia?

        Ehei, nykyajan kulttuuriin kuuluu, että halutaan yhteiskunnan suojelevan lapsia ja siksi lisäännytään kuin kanit, jotta voitaisiin nostaa tukirahoja enemmän.


      • aetjsrjsfchjmnhii9ilkfmgb
        matticatti kirjoitti:

        "mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä."


        Höh! Eihän tuo pidä paikkaansa; minkä takia muutoin lastensuojelulaitokset pullistelevat kipeitä ja heittelle jätettyjä lapsia?

        Ehei, nykyajan kulttuuriin kuuluu, että halutaan yhteiskunnan suojelevan lapsia ja siksi lisäännytään kuin kanit, jotta voitaisiin nostaa tukirahoja enemmän.

        mutta kun me ei eletä venäjällä.
        siellä on lastensuojelulaitoksessa kipeitä, kadulle heitettyjä lapsia.
        eihän suomessa sillee ole!


    • huh.

      onneksi olen homo

    • ulla

      ...alle 18v pitää saada pakkoabortti ja raskaaksi saattanut urospuolinen vankilaan raiskaus syytteen ja alaikäsen hyväksikäytön takia!
      Naisella ei ole mitään oikeutta synnyttää lasta ilman miehen suostumusta!

      • -.....

        Ai jos nainen on miehen raiskannut niin mies vaan vankilaan? Onpas oikeudenmukaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2224
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2082
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe