Subjektiivinen aborttioikeus

myös miehille!

On se väärin kun mies/poika voi suomessa tulla tahtomattaan isäksi, vaikka olisi raiskauksen uhri tai alaikäinen.

Subjektiivinen aborttioikeus saatava myös miehelle, tai aborttioikeus otettava pois naiselta myös raiskaustilanteissa.

11

1384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Totta kai naisella on valta päättää omasta ruumiistaan itse.

Kuinka mies todistaa tulleensa raiskatuksi?

• ,,,

Eihän sitä naisenkaan tarvitse todistaa, ilmoitus riittää. Sama ilmoitus pitäisi riittää myös miehelle. Tottakai miehellä on oikeus päättää omasta sikiöstään itse. Naisen ruumista ja miehen sikiötä ei tule sekoittaa. Ensimmäisestä päättää nainen ja toisesta mies itse. Ketään miestä ei tulisi myöskään aborttiin pakottaa.

• helena.eronen

...ne miehet oikein abortoisi? Aivonsa?

• matticatti

Joo, terve vaan Helena, Hellu, Hells'angel. Jäin pohtimaan tuota aborttikysymystä; kas kun minä vastustan abortointia muutoin kuin terveydellisistä syistä.
        Muutoinhan minuakaan ei olisi olemassa, vaikka joskus elämä pänniikin.
        Mutta asiaan. Olisin nyt valmis koemielessä ja tieteelliseltä pohjalta valmis saattamaan sinut, hyvä Helena, siunattuun tilaan. Haluan kernaasti tehdä sinut raskaaksi. Panna paksuksi. Pistää pullan uuniin.
        Okei, tämä tuli vähän äkkiä, tiedän. Voitaisiinko siis ikäänkuin harjoitella kumin kanssa noin satatuhatta kertaa että jos jossain vaiheessa sitten haluaisit päätyä siunattuun tilaan niin emme kumpikaan olisi sitten ihan hoo moilasina vailla käsitystä mitä tehdä.
        Soita mulle numeroon 555-1234567 jotta voidaan sopia yksityiskohdat.

• helena.eronen
        matticatti kirjoitti:

Joo, terve vaan Helena, Hellu, Hells'angel. Jäin pohtimaan tuota aborttikysymystä; kas kun minä vastustan abortointia muutoin kuin terveydellisistä syistä.
        Muutoinhan minuakaan ei olisi olemassa, vaikka joskus elämä pänniikin.
        Mutta asiaan. Olisin nyt valmis koemielessä ja tieteelliseltä pohjalta valmis saattamaan sinut, hyvä Helena, siunattuun tilaan. Haluan kernaasti tehdä sinut raskaaksi. Panna paksuksi. Pistää pullan uuniin.
        Okei, tämä tuli vähän äkkiä, tiedän. Voitaisiinko siis ikäänkuin harjoitella kumin kanssa noin satatuhatta kertaa että jos jossain vaiheessa sitten haluaisit päätyä siunattuun tilaan niin emme kumpikaan olisi sitten ihan hoo moilasina vailla käsitystä mitä tehdä.
        Soita mulle numeroon 555-1234567 jotta voidaan sopia yksityiskohdat.

Vai niin :D

• oiwhsrt0phgiaeröo

luuletko ettei nainen sitten tule tahtomattaan äidiksi, jos hänet raiskataan.
      nainenhan tulee raskaaksi, mutta miehen on aina hyvä luikkia pois tekosyiden varjolla...
      ...koska eihän mies sitä lasta vatsassaan kanna, mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä.

• matticatti

"mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä."

Höh! Eihän tuo pidä paikkaansa; minkä takia muutoin lastensuojelulaitokset pullistelevat kipeitä ja heittelle jätettyjä lapsia?

Ehei, nykyajan kulttuuriin kuuluu, että halutaan yhteiskunnan suojelevan lapsia ja siksi lisäännytään kuin kanit, jotta voitaisiin nostaa tukirahoja enemmän.

• aetjsrjsfchjmnhii9ilkfmgb
        matticatti kirjoitti:

"mutta nainen joutuu huolehtimaan lapsesta lopun ikänsä."

Höh! Eihän tuo pidä paikkaansa; minkä takia muutoin lastensuojelulaitokset pullistelevat kipeitä ja heittelle jätettyjä lapsia?

Ehei, nykyajan kulttuuriin kuuluu, että halutaan yhteiskunnan suojelevan lapsia ja siksi lisäännytään kuin kanit, jotta voitaisiin nostaa tukirahoja enemmän.

mutta kun me ei eletä venäjällä.
        siellä on lastensuojelulaitoksessa kipeitä, kadulle heitettyjä lapsia.
        eihän suomessa sillee ole!

• huh.

onneksi olen homo

• ulla

...alle 18v pitää saada pakkoabortti ja raskaaksi saattanut urospuolinen vankilaan raiskaus syytteen ja alaikäsen hyväksikäytön takia!
      Naisella ei ole mitään oikeutta synnyttää lasta ilman miehen suostumusta!

• -.....

Ai jos nainen on miehen raiskannut niin mies vaan vankilaan? Onpas oikeudenmukaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5524
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3537
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2355
    4. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2348
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1118
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1038
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1017
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      992
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      955
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      80
      947
    Aihe