WINDOWS 2000 (TAI XP)
C: /PROGRAM FILES/GOOGLE???
KUULUUKO SIELLÄ OLLA JOKU GOOGLE KANSIO JOKA MULLA AINAKIN ON TYHJÄ
aina ku asentaa jotain lisäohjelmia (mun asennus oli google desktop)ja sit ku tuhoo niin niitä heittotiedostoja löytyy sit mistä vaan eikä tiedä mitä voi tuhota ja mitä ei
onk joku viisaampi
tai voiteko kattoo onk teidän koneella sama GOOGLE kansio
WIN2000,C: /PROGRAM FILES/GOOGLE???
3
414
Vastaukset
- jos sinulla
kerta on asennettuna google desktop niin
taitaapi kuulua asiaan.
Ei se pelkällä pyhällä hengellä toimi.- wetzcu
siis vaikka olin tuhonnut sen google desktop toolbar mikä hitto lie...niin tyhjä googlen kansio jäi sinne....tuhosin sen ...ja asensin uudestaan ohjelman niin loi uuden samanlaisen kansion täynnä kamaa kuten pitääkin mutta selvis siis !!!...eli noita heittotiedostoja aina löytyy sit mistä vaan eikä pian tiedä et mikää kuulu windowsiin ja mikä ei...vituttaa ..sit ei tiedä mikä on virus mikä spyware mikä on mikä !!!! i hate computers but i need em !!!
- tuollaisen tietäminen
wetzcu kirjoitti:
siis vaikka olin tuhonnut sen google desktop toolbar mikä hitto lie...niin tyhjä googlen kansio jäi sinne....tuhosin sen ...ja asensin uudestaan ohjelman niin loi uuden samanlaisen kansion täynnä kamaa kuten pitääkin mutta selvis siis !!!...eli noita heittotiedostoja aina löytyy sit mistä vaan eikä pian tiedä et mikää kuulu windowsiin ja mikä ei...vituttaa ..sit ei tiedä mikä on virus mikä spyware mikä on mikä !!!! i hate computers but i need em !!!
"aina löytyy sit mistä vaan eikä pian tiedä et mikää kuulu windowsiin ja mikä ei...vituttaa "
kuuluu siihen "uuteen lukutaitoon" jota nykyaikana
tarvitaan.
Siis vähän samaan sarjaan kun autoilijan täytyy
tietää mikä polkimista on jarru ja mikä kaasu tai
ehkä peräti kytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779