ID:n joutsenlaulut marraskuussa ?

Maanantaina vai oliko tiistaina kännyyni osui huoltamokahvilassa Kaleva ja siitä löytyi juttu USA:n kovan tason poliittisesta seksikandaalista, republikaaninen kongressinjäsen Mark Foley oli emaillut lukiolaispoikaharjoittelijoille ehdotelmia (ja siten samalla osoittautui homoksi). Edustajainhuoneen puhemies Hartnett oli tiennyt jo v:stä 2003 eli siis salannut tämän. Vaalit on nyt marraskuussa, tämä on moraalinen kamala katastrofi Bushin puolueelle. Kaleva kirjoitti republikaanien uskottavuuden romahtaneen jotain 16%:iin. Foley erosi 29.9.. ja kansa vaatii Hartnettinkin eroa. Bob "watergate" Woodward toi just aiemmin julkisuuteen kirjansa, jossa paljastaa Bushin jengin olleen välinpitämätön terroristivaroituksista ennen WTC9/11:stä, äskettäinen Ricen puolustus osoittautui paikkansapitämättömäksi ja Woodward oli kuin olikin oikeassa..
Irakin sota takkuaa ja P-korean "pommi" oli päin Bushin pläsiä.
Edustajainhuone saattaisikin lipsahtaa demokraattivaltaiseksi marraskuussa (kaikki 435 alakerrassa valitaan uudelleen, ylähuoneesta vain 1/3).

Tällä on pitkällevieviä seurauksia ehkä jopa ID:n leviämisen kannalta. Noi valhettelijathan ovat olleet sitä samaa ID-tukevaa poliitiikkojoukkiota tai -puoluetta (Bushin kotivaltiossa Texasissa ID on otettu republikaanipuolueen vaaliohjelmaan!), jonka kannattajat ovat aina hekumoineet evoluution moraalia murentavilla seurauksilla ja keksimillään muka-yhteyksillä. ;)

MrKAT
Ps. olen sanonut amerikan olevan teokratiaan suistumassa. Eräs korjasi, että se on pikemmin hypokratia, tekopyhyyden yhteiskunta..

19

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmentynyt

      Olen hieman miettinyt mitä IDn jälkeen tuodaan kehiin. Ehdotankin muotoilua Rakenteiden Intentionaalisuus (Intentionality of Biological Structures:IBS). On nimittäin mielenkiintoista, että kaikissa biologisissa rakenteissa voidaan nähdä intentionaalisuutta, tarkoituksenmukaisuutta (ja tästä se alkaa taas)...

    • tieteen vaalija

      Voi sinua raukkaa, mitä sinä oikein mesoat täällä tepublikaaneista ja Bob "Watergate" Woodwardista ja herratiest mistä. Oletko vähän sekaisin?

      Vaikutat aika fanaattiselta evopojalta. Kysyisin että mahdatko käyttää toisena nimimerkkinäsi nimimerkkiä Hapkidod?

      • FuusioHki

        "Voi sinua raukkaa, mitä sinä oikein mesoat täällä tepublikaaneista ja Bob "Watergate" Woodwardista ja herratiest mistä. Oletko vähän sekaisin? "

        Quote Miningiä iltapäivään. Laitta sinun aiemman avauksesi hieman uuteen valoon. vaikutat näiden viestien perusteella hämmästyttävän tekopyhältä ja oman moraalisi suhteen sokealta ihmiseltä. Ei kovin kristillistä IMO.

        Ja ei, en ole Hapkidod. Kirjoitan vain omalla nimimerkilläni


      • eipäs laita
        FuusioHki kirjoitti:

        "Voi sinua raukkaa, mitä sinä oikein mesoat täällä tepublikaaneista ja Bob "Watergate" Woodwardista ja herratiest mistä. Oletko vähän sekaisin? "

        Quote Miningiä iltapäivään. Laitta sinun aiemman avauksesi hieman uuteen valoon. vaikutat näiden viestien perusteella hämmästyttävän tekopyhältä ja oman moraalisi suhteen sokealta ihmiseltä. Ei kovin kristillistä IMO.

        Ja ei, en ole Hapkidod. Kirjoitan vain omalla nimimerkilläni

        Höpsistä ystävä hyvä. Ei laita millaan lailla outoon valoon.

        Kysymys oli tarkoitettu Mr KATille. Oletko siis hän?


      • FuusioHki
        eipäs laita kirjoitti:

        Höpsistä ystävä hyvä. Ei laita millaan lailla outoon valoon.

        Kysymys oli tarkoitettu Mr KATille. Oletko siis hän?

        Kuten jo sanoin, kirjoitan tälle palstalle vain yhdellä nimimerkillä. Seuraan (okei, seurasin) tätä säiettä sivustakatsojana. Ja edelleen olen sitä mieltä, että evoluutioteoriaa totena pitävien moittiminen asiattomiksi, kun itse käyttää samalla tavalla asiatonta kieltä, on hyvin selkeästi kaksinaismoralistista.


      • Käytän vain toisinaan myös Mr.K.A.T.:tä, en muuta. Ja kotisivuni ovat:
        http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/linkit.html
        http://www.geocities.com/ktikkane/

        Mitä tulee USA:n sisä/ulkopolitiikkaan, niin se kuuluu olennaisemmin ID-hen (ja sen suosioon) kuin uskotaankaan.
        Vähän kuin paita ja peppu..

        Muuten, kuuluisa evolutionistimme Leena Palotie on juuri valittu USAssa korkealle paikalle, NIH:iin.
        Sieltä hän voi valistaa tavisjenkkejä geenien ja evon ihanuuksista. Jos huippujenkitkään vain suostuisivat kuuntelemaan. Itse Bushin jengi, Bushkin mukaalukien tuntuvat haistattelevan pitkät tiedeihmisten mielipiteille.. :(


      • Ns. "Moraalikortti" on ollut tärkeä kortti niin Leisolalle (tiedot kertovat ja olen itse nähnyt ) kuin jenkkien ID-isteille. Se kortti murenee nyt silmissä..


      • tieteen vaalija
        MrKAT kirjoitti:

        Käytän vain toisinaan myös Mr.K.A.T.:tä, en muuta. Ja kotisivuni ovat:
        http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/linkit.html
        http://www.geocities.com/ktikkane/

        Mitä tulee USA:n sisä/ulkopolitiikkaan, niin se kuuluu olennaisemmin ID-hen (ja sen suosioon) kuin uskotaankaan.
        Vähän kuin paita ja peppu..

        Muuten, kuuluisa evolutionistimme Leena Palotie on juuri valittu USAssa korkealle paikalle, NIH:iin.
        Sieltä hän voi valistaa tavisjenkkejä geenien ja evon ihanuuksista. Jos huippujenkitkään vain suostuisivat kuuntelemaan. Itse Bushin jengi, Bushkin mukaalukien tuntuvat haistattelevan pitkät tiedeihmisten mielipiteille.. :(

        No jos ne huippujenkit eivät kuuntele ollenkaan evoilua, niin minkäs takia ne on sitten valinneet sen evoluutin sinne johtopaikoille?

        Luepas nyt omaa juttuasi ja mieti tuliko nyt laitettua vähän ristiriitaista väitettä.

        PS vilkaisin kotisivujasi. Sinulla näyttää olevan pakkomielteinen tarve julistaa totuuttasi. Kysymys: Käytkö myös rimputtelemassa ihmisten ovikelloja ja myymässä evotorni lehteä?


      • tieteen vaalija
        MrKAT kirjoitti:

        Ns. "Moraalikortti" on ollut tärkeä kortti niin Leisolalle (tiedot kertovat ja olen itse nähnyt ) kuin jenkkien ID-isteille. Se kortti murenee nyt silmissä..

        Mitäs sinä nyt sekoilet? Mikä ihmeen moraalikortti. Kas kun ei pataviitonen.


      • Hapkidod
        MrKAT kirjoitti:

        Käytän vain toisinaan myös Mr.K.A.T.:tä, en muuta. Ja kotisivuni ovat:
        http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/linkit.html
        http://www.geocities.com/ktikkane/

        Mitä tulee USA:n sisä/ulkopolitiikkaan, niin se kuuluu olennaisemmin ID-hen (ja sen suosioon) kuin uskotaankaan.
        Vähän kuin paita ja peppu..

        Muuten, kuuluisa evolutionistimme Leena Palotie on juuri valittu USAssa korkealle paikalle, NIH:iin.
        Sieltä hän voi valistaa tavisjenkkejä geenien ja evon ihanuuksista. Jos huippujenkitkään vain suostuisivat kuuntelemaan. Itse Bushin jengi, Bushkin mukaalukien tuntuvat haistattelevan pitkät tiedeihmisten mielipiteille.. :(

        HEI!

        Ne luulivat sinua minuksi!!! Olen muutan aivan saaaaaaaaatanan otettu, vaikka varmaankin tuo erittäin järkipohjaisesti perusteltu (öh?) epäily taisikin olla osoitettu sinulle loukkaukseksi.

        Mutta tämä palsta jaksaa aina hämmästyttää. Voih...


      • Hapkidod
        tieteen vaalija kirjoitti:

        Mitäs sinä nyt sekoilet? Mikä ihmeen moraalikortti. Kas kun ei pataviitonen.

        Taidat olla täysin pihalla kaikesta? :D:D:D:D:D

        Otan osaa, vaikka et varmaan nyt ymmärrä mistä minä puhun. Voih, mutta jospa se ihana Raamattu antaisi vastauksen mitä se Hapkidod nyt vittuilee? Sieltähän te lampaat kaikki mielipiteenne luette? MWAHAHAH!


      • Mr.K.A.T.
        tieteen vaalija kirjoitti:

        Mitäs sinä nyt sekoilet? Mikä ihmeen moraalikortti. Kas kun ei pataviitonen.

        Jos menee yli hilseen niin mieti:
        Mitä tehdä Moralla ? Ja missä tilanteessa pitää sitä ?
        Se riippuu siitä pitkästä vaikeasta sanasta: "moraalista".
        Tv:ssäkin käsityöläisenä esittellyn suomalaisten "Morien" tekijän, pajamies JT Pälikön isäukon webbisivuista voisit saada myös vihjettä mikä on "moraalikortti" ja sillä ratsastus..


        t. MrKAT


      • Mr.K.A.T.
        tieteen vaalija kirjoitti:

        No jos ne huippujenkit eivät kuuntele ollenkaan evoilua, niin minkäs takia ne on sitten valinneet sen evoluutin sinne johtopaikoille?

        Luepas nyt omaa juttuasi ja mieti tuliko nyt laitettua vähän ristiriitaista väitettä.

        PS vilkaisin kotisivujasi. Sinulla näyttää olevan pakkomielteinen tarve julistaa totuuttasi. Kysymys: Käytkö myös rimputtelemassa ihmisten ovikelloja ja myymässä evotorni lehteä?

        Te ette tajua erottelujani, kun Teille pitää maailman olla niin yksinkertainen ??

        USAn Bushin republ. hallituksella tarkoitin poliitikkojen "huippujengiä", joka ei enää kuuntele tieteen ääntä.

        Tieteen Huippujengi (NIH,AAS,..) on eri juttu. He katselevat huolestuneina talebaanista tieteen halveksuntaa ja Raamatun-sokeaa seuraamista ja tulkintaa, jota kansan tasolla mutta myös miljonääri-televangelista tasolla löytyy tv-kanaviltakin USAssa.

        t. MrKAT
        PS. Minulla on ollut hinku rimputella niiden ihmisten ovikelloja jotka ovat ensin käyneet rimputtelemasa mun ovikelloa (ja häipyneet heikkoparat häntä koipien välissä). Lähinnä JT-väkeä.


      • Mr.K.A.T.
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Te ette tajua erottelujani, kun Teille pitää maailman olla niin yksinkertainen ??

        USAn Bushin republ. hallituksella tarkoitin poliitikkojen "huippujengiä", joka ei enää kuuntele tieteen ääntä.

        Tieteen Huippujengi (NIH,AAS,..) on eri juttu. He katselevat huolestuneina talebaanista tieteen halveksuntaa ja Raamatun-sokeaa seuraamista ja tulkintaa, jota kansan tasolla mutta myös miljonääri-televangelista tasolla löytyy tv-kanaviltakin USAssa.

        t. MrKAT
        PS. Minulla on ollut hinku rimputella niiden ihmisten ovikelloja jotka ovat ensin käyneet rimputtelemasa mun ovikelloa (ja häipyneet heikkoparat häntä koipien välissä). Lähinnä JT-väkeä.

        Ovikellojannehan muuten rimputtelee google ja muut netti-ihmiset, joten ei mun tarvi ;)

        Googlaa vaikka "Tikkanen"
        kreationistiset tyrmäykseni tulevat jo heti kolmantena tai jopa toisena, olen aika kärjessä hakukoneessa, yli 24 000 kävijää käynyt "kääntymässä"..
        ;)


      • evotaikausko
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Te ette tajua erottelujani, kun Teille pitää maailman olla niin yksinkertainen ??

        USAn Bushin republ. hallituksella tarkoitin poliitikkojen "huippujengiä", joka ei enää kuuntele tieteen ääntä.

        Tieteen Huippujengi (NIH,AAS,..) on eri juttu. He katselevat huolestuneina talebaanista tieteen halveksuntaa ja Raamatun-sokeaa seuraamista ja tulkintaa, jota kansan tasolla mutta myös miljonääri-televangelista tasolla löytyy tv-kanaviltakin USAssa.

        t. MrKAT
        PS. Minulla on ollut hinku rimputella niiden ihmisten ovikelloja jotka ovat ensin käyneet rimputtelemasa mun ovikelloa (ja häipyneet heikkoparat häntä koipien välissä). Lähinnä JT-väkeä.

        muka on ?


    • hyps!

      Republikaanit voivat kannattaa ID:tä, mutta mitä sitten? Se oppi ei ole politiikkaa eikä liity yhteiskuntaan.

      • Pohdiskelija

        Se "oppi" nimenomaan ON politiikkaa ja liittyy erittäin paljon USA:n yhteiskuntaan niin sisä- kuin ulkopolitiikassa. Ja oikeastaan mitään muuta se ei olekaan, koska ID ei ole tiedettä. Se on työkalu, jolla kammetaan raamattuvyöhykkeen sivistymätöntä, taikauskoista ja kaksinaismoralistista paskakansaa äänestämään rebublikaaneja. Seuraukset ovat kaikkien nähtävissä.
        Ottaisit asioista selvää.


    • ID:n puolesta

      nuo ovat niitä ad hominem -tyyppisiä kiivailuja,joista tietenkään tieteellisesti ylivoimainen ID ei ole niinkuin moksiskaan.
      Kyllä nämä kattikiihkoilut ovat sitten merkillistä luettavaa,noin surkean ja väärän asian puolesta kiivaillaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe