Marlena putosi korkealta parvekkeelta ja heti seuraavana päivänä se oli jo täysin kunnossa ja meni hautajaisiin sekä vankilaan! Vieläkinhän siis eletään sitä päivää, kun oli Alicen ja Dougin hautajaiset ja sitä edellisenä iltana Alice oli kuollut. Miten Alicen hautajaiset pysty olee jo heti seuraavana päivänä? Kaiken lisäks siellä juuri kukaan ei nuku öisin vaan koko ajan valvotaan ja aika menee tosi hitaasti..
Kummastuttaa
6
490
Vastaukset
- caca
muistatko ystävänpäivän?se jatkui melkein kuukauden: DD saippuasarjoissa ei vaan oikein pidetä tärkeänä aikaa ja muita "epäolennaisia" seikkoja :D
Niin joo,se suurinpiirtein meni näin:
18-21.00 Nicole ja Brady olivat kiinni toisissaan käsiraudoin.
20.00 Jan tappoi Victorin.
20.10-23.00 poliisin piiritys.
0.00 Marlena iski Jania veitsellä.
1.00 Doug heräsi ja muisti murhaajan.
Samaan aikaan Nicole hoiti Janin haavoja.
2.00 Marlena tappoi Dougin.
3.00 John jahtasi murhaajaa.- marii
päikkärifani kirjoitti:
Niin joo,se suurinpiirtein meni näin:
18-21.00 Nicole ja Brady olivat kiinni toisissaan käsiraudoin.
20.00 Jan tappoi Victorin.
20.10-23.00 poliisin piiritys.
0.00 Marlena iski Jania veitsellä.
1.00 Doug heräsi ja muisti murhaajan.
Samaan aikaan Nicole hoiti Janin haavoja.
2.00 Marlena tappoi Dougin.
3.00 John jahtasi murhaajaa.herranjumala iskis Marleena puuken janii :DD en nähny just sitä jaksoo :DDD
- ...seuraaja...
marii kirjoitti:
herranjumala iskis Marleena puuken janii :DD en nähny just sitä jaksoo :DDD
Niin,Marlena puukotti elokuun jaksoissa Jania koska luuli tätä Shawniksi...
Spoiler:
Ettei se kuitenkin ollut Tony...Otaksun että tiedätte mistä puhun... - patsy
...seuraaja... kirjoitti:
Niin,Marlena puukotti elokuun jaksoissa Jania koska luuli tätä Shawniksi...
Spoiler:
Ettei se kuitenkin ollut Tony...Otaksun että tiedätte mistä puhun...Eiks Marlenalla ollu jotain verijälkiä takin hihassa tms.?
- minäpä minä
Brady tuntuu AINA olevan joka paikassa missä Nicole on.Eikö herralla ole muutakin tekemistä?Kummallista on myös tuo Marlenan putoaminen ja äkkitoipuminen.Sarjan yhtä vuorokautta käsitellään varmaan koko viikon ajan.Lisäksi Marlenan uhrien vierailut ja se meediomummo Celeste ärsyttää.Eikö televisiossa ole jo tarpeeksi haamuilua ja huuhaata?Varmaan muitakin vikoja voisi keksiä Päikkäreistä.Silti se täytyy aina nähdä,kun mahdollista... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683