Kummastuttaa

...

Marlena putosi korkealta parvekkeelta ja heti seuraavana päivänä se oli jo täysin kunnossa ja meni hautajaisiin sekä vankilaan! Vieläkinhän siis eletään sitä päivää, kun oli Alicen ja Dougin hautajaiset ja sitä edellisenä iltana Alice oli kuollut. Miten Alicen hautajaiset pysty olee jo heti seuraavana päivänä? Kaiken lisäks siellä juuri kukaan ei nuku öisin vaan koko ajan valvotaan ja aika menee tosi hitaasti..

6

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caca

      muistatko ystävänpäivän?se jatkui melkein kuukauden: DD saippuasarjoissa ei vaan oikein pidetä tärkeänä aikaa ja muita "epäolennaisia" seikkoja :D

      • Niin joo,se suurinpiirtein meni näin:
        18-21.00 Nicole ja Brady olivat kiinni toisissaan käsiraudoin.
        20.00 Jan tappoi Victorin.
        20.10-23.00 poliisin piiritys.
        0.00 Marlena iski Jania veitsellä.
        1.00 Doug heräsi ja muisti murhaajan.
        Samaan aikaan Nicole hoiti Janin haavoja.
        2.00 Marlena tappoi Dougin.
        3.00 John jahtasi murhaajaa.


      • marii
        päikkärifani kirjoitti:

        Niin joo,se suurinpiirtein meni näin:
        18-21.00 Nicole ja Brady olivat kiinni toisissaan käsiraudoin.
        20.00 Jan tappoi Victorin.
        20.10-23.00 poliisin piiritys.
        0.00 Marlena iski Jania veitsellä.
        1.00 Doug heräsi ja muisti murhaajan.
        Samaan aikaan Nicole hoiti Janin haavoja.
        2.00 Marlena tappoi Dougin.
        3.00 John jahtasi murhaajaa.

        herranjumala iskis Marleena puuken janii :DD en nähny just sitä jaksoo :DDD


      • ...seuraaja...
        marii kirjoitti:

        herranjumala iskis Marleena puuken janii :DD en nähny just sitä jaksoo :DDD

        Niin,Marlena puukotti elokuun jaksoissa Jania koska luuli tätä Shawniksi...
        Spoiler:
        Ettei se kuitenkin ollut Tony...Otaksun että tiedätte mistä puhun...


      • patsy
        ...seuraaja... kirjoitti:

        Niin,Marlena puukotti elokuun jaksoissa Jania koska luuli tätä Shawniksi...
        Spoiler:
        Ettei se kuitenkin ollut Tony...Otaksun että tiedätte mistä puhun...

        Eiks Marlenalla ollu jotain verijälkiä takin hihassa tms.?


    • minäpä minä

      Brady tuntuu AINA olevan joka paikassa missä Nicole on.Eikö herralla ole muutakin tekemistä?Kummallista on myös tuo Marlenan putoaminen ja äkkitoipuminen.Sarjan yhtä vuorokautta käsitellään varmaan koko viikon ajan.Lisäksi Marlenan uhrien vierailut ja se meediomummo Celeste ärsyttää.Eikö televisiossa ole jo tarpeeksi haamuilua ja huuhaata?Varmaan muitakin vikoja voisi keksiä Päikkäreistä.Silti se täytyy aina nähdä,kun mahdollista... :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe