Marlena putosi korkealta parvekkeelta ja heti seuraavana päivänä se oli jo täysin kunnossa ja meni hautajaisiin sekä vankilaan! Vieläkinhän siis eletään sitä päivää, kun oli Alicen ja Dougin hautajaiset ja sitä edellisenä iltana Alice oli kuollut. Miten Alicen hautajaiset pysty olee jo heti seuraavana päivänä? Kaiken lisäks siellä juuri kukaan ei nuku öisin vaan koko ajan valvotaan ja aika menee tosi hitaasti..
Kummastuttaa
6
490
Vastaukset
- caca
muistatko ystävänpäivän?se jatkui melkein kuukauden: DD saippuasarjoissa ei vaan oikein pidetä tärkeänä aikaa ja muita "epäolennaisia" seikkoja :D
Niin joo,se suurinpiirtein meni näin:
18-21.00 Nicole ja Brady olivat kiinni toisissaan käsiraudoin.
20.00 Jan tappoi Victorin.
20.10-23.00 poliisin piiritys.
0.00 Marlena iski Jania veitsellä.
1.00 Doug heräsi ja muisti murhaajan.
Samaan aikaan Nicole hoiti Janin haavoja.
2.00 Marlena tappoi Dougin.
3.00 John jahtasi murhaajaa.- marii
päikkärifani kirjoitti:
Niin joo,se suurinpiirtein meni näin:
18-21.00 Nicole ja Brady olivat kiinni toisissaan käsiraudoin.
20.00 Jan tappoi Victorin.
20.10-23.00 poliisin piiritys.
0.00 Marlena iski Jania veitsellä.
1.00 Doug heräsi ja muisti murhaajan.
Samaan aikaan Nicole hoiti Janin haavoja.
2.00 Marlena tappoi Dougin.
3.00 John jahtasi murhaajaa.herranjumala iskis Marleena puuken janii :DD en nähny just sitä jaksoo :DDD
- ...seuraaja...
marii kirjoitti:
herranjumala iskis Marleena puuken janii :DD en nähny just sitä jaksoo :DDD
Niin,Marlena puukotti elokuun jaksoissa Jania koska luuli tätä Shawniksi...
Spoiler:
Ettei se kuitenkin ollut Tony...Otaksun että tiedätte mistä puhun... - patsy
...seuraaja... kirjoitti:
Niin,Marlena puukotti elokuun jaksoissa Jania koska luuli tätä Shawniksi...
Spoiler:
Ettei se kuitenkin ollut Tony...Otaksun että tiedätte mistä puhun...Eiks Marlenalla ollu jotain verijälkiä takin hihassa tms.?
- minäpä minä
Brady tuntuu AINA olevan joka paikassa missä Nicole on.Eikö herralla ole muutakin tekemistä?Kummallista on myös tuo Marlenan putoaminen ja äkkitoipuminen.Sarjan yhtä vuorokautta käsitellään varmaan koko viikon ajan.Lisäksi Marlenan uhrien vierailut ja se meediomummo Celeste ärsyttää.Eikö televisiossa ole jo tarpeeksi haamuilua ja huuhaata?Varmaan muitakin vikoja voisi keksiä Päikkäreistä.Silti se täytyy aina nähdä,kun mahdollista... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416