Missä on Hämeenkyrö

Tyhmä6

Missä se on? Kertokaa jotain, niin voi paremmin keskustella!

Tyhmä6

PS. "Tyhmä" on rekisteröity nimimerkki

29

4241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j...

      Hämeenkyrö on n.40km pohjoiseen tampereelta.

      • kyrön sarvi

        oo pohjoseen


      • se kartta
        kyrön sarvi kirjoitti:

        oo pohjoseen

        oikein päin


      • hälläpyörä....

        60 kilsaa mansesta itään.


      • kullervo
        hälläpyörä.... kirjoitti:

        60 kilsaa mansesta itään.

        hauskuuttaa aina se tokaisu, että hälläpyörä on mainittu jo kalevalassakin :)

        Kalevala on täysin fiktiivinen juttu ja ikää sillä noin sata vuotta..

        Tokaisijalla on menny raamatut sekaisin!!


      • 20 kilsaa..
        hälläpyörä.... kirjoitti:

        60 kilsaa mansesta itään.

        että näin..


    • tiina_81

      Hàmppàkyrò on n.10000 asukkaan kylà ikaalisten ja tampereen vàlillà...Vaasantietà kun ajelet ni sieltà lòytyy liikenneympyròità joista tiedàt ettà oot perillà : )

      • koiraspuolinen

        Kyllä kannattaa kysyä-on nimittäin asiantuntijan lausunto tämä tiina 81:n teksti. Käväisin just ja enkä harhaan ajanut kun noi liikenneympyrät(nykyisin kiertoliittymät)opasti perille. Liekköhän tiina 81 sieltä kotoisin,kun noin hyvin osaa opastaa?


      • siellä on

        Kyrön paperitehdassa, missä maksetaan kuulemma hyvää palkkaa :)


      • heebo123
        siellä on kirjoitti:

        Kyrön paperitehdassa, missä maksetaan kuulemma hyvää palkkaa :)

        paperiteollisuudessa muuallakin ennenkuin koko ala loppuu Suomesta!


      • tiina_81
        koiraspuolinen kirjoitti:

        Kyllä kannattaa kysyä-on nimittäin asiantuntijan lausunto tämä tiina 81:n teksti. Käväisin just ja enkä harhaan ajanut kun noi liikenneympyrät(nykyisin kiertoliittymät)opasti perille. Liekköhän tiina 81 sieltä kotoisin,kun noin hyvin osaa opastaa?

        Kyllàhàn siellà tuli monta vuotta asuttua mut sitte muutin treelle kouluun...


      • tosi hyviä

        Silloin kun noita liikenneympyröitä alettiin suunníttelemaan, jokainen oli vastaan..."mitä tuommoisilla täällä tehdään, aivan turhanpäiväisä "..kuuluin jokaisen suusta.
        Nyt kun ne ovat olleet käytössä,en kyllä antais niitä pois,ovat todella onnistuneita,pääsee joskus risteyksistäkin menemään.Vielä kun sais tuohon Palviportin kohdalle.

        Mutta tuo opetteleminen kuinka siinä ajetaan,se pitäis opettaa autokoulussa,näkyy olevan vähän hatarat nuo tiedot joillakin.


      • En ole alkuasukas.
        tosi hyviä kirjoitti:

        Silloin kun noita liikenneympyröitä alettiin suunníttelemaan, jokainen oli vastaan..."mitä tuommoisilla täällä tehdään, aivan turhanpäiväisä "..kuuluin jokaisen suusta.
        Nyt kun ne ovat olleet käytössä,en kyllä antais niitä pois,ovat todella onnistuneita,pääsee joskus risteyksistäkin menemään.Vielä kun sais tuohon Palviportin kohdalle.

        Mutta tuo opetteleminen kuinka siinä ajetaan,se pitäis opettaa autokoulussa,näkyy olevan vähän hatarat nuo tiedot joillakin.

        Itse en kuulunut näihin sinun "jokaisiin", ehkä vähän paksua yleistämistä. Minun tuttavapiirissäni ei ollut montaa nurisijaa silloin kun ympyröitä alettiin rakentamaan.


      • kun vielä..
        tosi hyviä kirjoitti:

        Silloin kun noita liikenneympyröitä alettiin suunníttelemaan, jokainen oli vastaan..."mitä tuommoisilla täällä tehdään, aivan turhanpäiväisä "..kuuluin jokaisen suusta.
        Nyt kun ne ovat olleet käytössä,en kyllä antais niitä pois,ovat todella onnistuneita,pääsee joskus risteyksistäkin menemään.Vielä kun sais tuohon Palviportin kohdalle.

        Mutta tuo opetteleminen kuinka siinä ajetaan,se pitäis opettaa autokoulussa,näkyy olevan vähän hatarat nuo tiedot joillakin.

        jotkut kyröläiset vielä oppisivat niissä kulkemaan.. muutaman kerran on meinannut pelti rytistä ja kerran jopa on tullut ''keskusteltua'' muiden kuskien kanssa keskellä ympyrään että kuka oli ensin jne.. ja muuten kysyisin muutamilta että mihinkähän mahdatte olla menossa kun ympyrässä vasemmalle vilkutatte?? :) haluisin vielä näin kertoa kaikille jotka eivät vielä tiedä että ympyrässä olijoita väistetään ja pidetäänhän silmät ja korvat auki kun ympyrään tullaan. monesti on muutamat tulleet surutta suoraan eteen ja katse on ollut jossain hevonvitunhumpassa.. ja muistetaan käyttää sitä vilkkua, niin että tiedetään että mihin kukin on menossa.. seurataan tilannetta.. tässä hieman pelisääntöjä ympyrässä ajeluun.. saa tietty joku kertoa lisää näistä pelisäännöistä, joita ei nyt tässä tullut ilmi. Ja vielä lopuksi, keskitytään liikenteeseen 110%:sti ja muistetaan TURVAVÄLIT!! Ei ole kiva kun joku vatipää nussii auton perseessä kiinni.. :)


    • Tulvantuoma

      on Kyröskosken kaupunkia ympäröivää maaseutualuetta.

      Tällä maaseutualueella viljellään voimallisesti sahdintekoa ja -juontia!
      Myöskin siellä soitetaan mielellään haitaripeliä.
      Se on semmosta elovena-meininkiä :)

      Sen sijaan Kyröskosken kaupungissa on välitön, pariisilais-mallinen elämän rytke.
      Semmonen fiini.

      Kyröskosken taajama-alue on julistettu pipovapaaksi vyöhykkeeksi. Taajaman rajoille tullenee myös liikennemerkit, joissa on piirrettynä pipopää, henkselein ylivedettynä, jotta ympäristöstä ja muualta mouhijärveltä saapuvat ymmärtävät käyttäytyä.

      Ja niin. Siitä huomaat tulleesi hämppäkyröön kun kohtaat liki täydellisiä miehiä!
      Siis muuten täydellisiä, mutta helvatun vaatimattomia ;))

      • utelias Ulla

        Miksi minun kannattaisi muuttaa sinne?


      • kerran
        utelias Ulla kirjoitti:

        Miksi minun kannattaisi muuttaa sinne?

        kannattaako muuttaa.Hämeenkyrön hyvä puoli on hyvät kulkuyhteydet H:kyröstä pois.;)


      • etatsopa
        kerran kirjoitti:

        kannattaako muuttaa.Hämeenkyrön hyvä puoli on hyvät kulkuyhteydet H:kyröstä pois.;)

        Toisaalta ei itse paikassa mitään vikaa ole, ne siellä asuvat ihmiset vaan ovat idiootteja :P


      • asua
        etatsopa kirjoitti:

        Toisaalta ei itse paikassa mitään vikaa ole, ne siellä asuvat ihmiset vaan ovat idiootteja :P

        Taidat sitten asua täällä, ei täällä muita idiootteja olekaan.


      • johan on meininki

        vai oikein pariisilaismeininki.
        Kyllä on kukkua. Ulkopaikkakuntalainen ei
        edes tiedä missä hämeenkyrön ja kyröskosken
        ero menee.
        Joskus on tullut kuljettua seinäjoelle menessä moisen paikan ohi ja kyllä vaan vilahti, ettei edes huomannut, taitaa vaan olla jotain sisäpiirin huutelua. Ja pikkupilisen nuorukaisen uhoa...
        Ja mitä ihmeen miehiä.
        Vanhoja ukkoja pari oli kävellen liikkeellä tien laidalla.
        terv. tyttö "citystä", mansesta nääs


      • et sillee
        johan on meininki kirjoitti:

        vai oikein pariisilaismeininki.
        Kyllä on kukkua. Ulkopaikkakuntalainen ei
        edes tiedä missä hämeenkyrön ja kyröskosken
        ero menee.
        Joskus on tullut kuljettua seinäjoelle menessä moisen paikan ohi ja kyllä vaan vilahti, ettei edes huomannut, taitaa vaan olla jotain sisäpiirin huutelua. Ja pikkupilisen nuorukaisen uhoa...
        Ja mitä ihmeen miehiä.
        Vanhoja ukkoja pari oli kävellen liikkeellä tien laidalla.
        terv. tyttö "citystä", mansesta nääs

        Olipa kiva kun menitkin ohi,mutta jos olisit tullut keskustaan,silloin pitää vääntää rattia..siis autonrattia.. oikealle.Jos et tiedä eroa,katso vaikka tienviitoista.


      • kylmäkoskella
        asua kirjoitti:

        Taidat sitten asua täällä, ei täällä muita idiootteja olekaan.

        jyrki eli jysky on vielä hetken kylmäkoskella.


      • etsivä
        johan on meininki kirjoitti:

        vai oikein pariisilaismeininki.
        Kyllä on kukkua. Ulkopaikkakuntalainen ei
        edes tiedä missä hämeenkyrön ja kyröskosken
        ero menee.
        Joskus on tullut kuljettua seinäjoelle menessä moisen paikan ohi ja kyllä vaan vilahti, ettei edes huomannut, taitaa vaan olla jotain sisäpiirin huutelua. Ja pikkupilisen nuorukaisen uhoa...
        Ja mitä ihmeen miehiä.
        Vanhoja ukkoja pari oli kävellen liikkeellä tien laidalla.
        terv. tyttö "citystä", mansesta nääs

        maailmanlaajuisesti ajateltuna suomessa on vain yksi pieni "city", Helsinki, jonka jokunen ulkomaalainenkin tallaaja tietää. Kaikki Pääkaupunkiseudun ulkopuolella on landea Pirkanmaa mukaan lukien. Mites (s)ci(t)ty-tytöllä on yleensä maalle asiaa? Seinäjoelta kotoisin? Itse muutin kyröön koska en hienompaa paikkaa löytänyt.


    • on ...

      kolmostietä Tampereelta takahikiälle.
      ps.onneksi on hyvä tie,että pääsee pian poiskin

      • Puronsuun

        mieltä vähäpuheisen nimimerkki "on" kanssa.

        Toivon Sinulle oikein liukasta ja muistia menettävää poistumistietä täältä!!

        Asia, mistä otin nokkiini on, kun et viitsinyt perustella kuttuuntumisestasi tekstissä.
        Suomeksi:Kirjoitit ihan pässiä!

        Jos jollakin muulla aidosti on ongelmaa paikkakuntamme suhteen, niin kirjottakaa asiaa ja perustellen.
        -Yritän auttaa ja minulla on kohtalainen verkosto, jota voidaan pyytää myös talkoisiin!

        Elämä on epistä. Tunnen itse sen, vaan..

        Pidetäänhän toisistamme huolta? Jooko?

        Aidosti. Pavarotti.


      • Puronsuun
        Puronsuun kirjoitti:

        mieltä vähäpuheisen nimimerkki "on" kanssa.

        Toivon Sinulle oikein liukasta ja muistia menettävää poistumistietä täältä!!

        Asia, mistä otin nokkiini on, kun et viitsinyt perustella kuttuuntumisestasi tekstissä.
        Suomeksi:Kirjoitit ihan pässiä!

        Jos jollakin muulla aidosti on ongelmaa paikkakuntamme suhteen, niin kirjottakaa asiaa ja perustellen.
        -Yritän auttaa ja minulla on kohtalainen verkosto, jota voidaan pyytää myös talkoisiin!

        Elämä on epistä. Tunnen itse sen, vaan..

        Pidetäänhän toisistamme huolta? Jooko?

        Aidosti. Pavarotti.

        Hämeenkyrrrö on landela ja siellä on sinunkaltaisiasi herkkänokkaisia landeja.


      • adsfs
        Puronsuun kirjoitti:

        Hämeenkyrrrö on landela ja siellä on sinunkaltaisiasi herkkänokkaisia landeja.

        Hämeenkyrö rocks


      • kuin äijien housuissa
        adsfs kirjoitti:

        Hämeenkyrö rocks

        eikä sielläkään se mikä pitäisi. Sahti joka on vienyt pojat kuralle.

        Äijät on muuten niin kamalia että en koskis pitkällä tikullakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe