Johan on keksitty todelliset karjamarkkinat. Näytillä ollaan ja naisia arvostellaan, kuin mitäkin nautoja.
karjamarkkinat
10
2706
Vastaukset
- kuin on opittu
Maajussi valitsee puolisonsa samoin kuin tuotanto eläimensä . Odotus hyvästä tuotosta on tärkeintä . Hieholla hyvät geenit hyvät tuotanto ominaisuudet niin saa elää jos ei menee lihoiksi . Morsiamella samoin terve peräinen , hyvä rakenteinen , ei liian älykäs mielellään jonkin verran omaisuutta . Tyhjätaskut älköön vaivautuko . Mutta äitihän sen lopullisen valinnan tekee vielä molemmissa , hiehoissa ja morsiamissa .
- ei näemmä
siellä ole opittu.
- ...........
pisteiden ja pilkkujen väärinkäyttäjä.
Usko pois sinäkin, että vaikka mielestäsi ehkä on kivaa ja persoonallista hakata välilyöntiä ennen ja jälkeen pilkkujen ja pisteiden, se on vain typerää. Näyttää huonolta ja annat itsestsi vaikutelman, että olet vähä-älyinen, yli-ikäinen wannabepissis. - oletkin järjen jättiläinen
........... kirjoitti:
pisteiden ja pilkkujen väärinkäyttäjä.
Usko pois sinäkin, että vaikka mielestäsi ehkä on kivaa ja persoonallista hakata välilyöntiä ennen ja jälkeen pilkkujen ja pisteiden, se on vain typerää. Näyttää huonolta ja annat itsestsi vaikutelman, että olet vähä-älyinen, yli-ikäinen wannabepissis.varmaan olet käynyt kaksiluokkaa alakoulua kuvittelet loput .
- ...
sillä tapaa haluaisi 98% miehistä vaimonsa valita.
- pääsee
Harva mies se tällaiseen mukaan pääsee.
- Jaakko savosta
pääsee kirjoitti:
Harva mies se tällaiseen mukaan pääsee.
Monikaan pääse mukaan
- Hyi kamala maaseutu
Minä olen ollut nuoruudessani naimisissa maajussin kanssa (onneksi ei tullut lasta), sanonpa nyt varmasti kokeneena ja viisaana sen, että maataloon kun muuttaa (mies tai nainen) on mentävä samalla tiukkaan yhteiselämään suvun ja hyvin usein anopin kanssa. Huomatkaa, ei se ole kahden kauppa maalla useinkaan! EI VARMASTI ! Se ei totisesti ole helppoa pitemmän päälle, kun anoppi räksyttää, että et osaa mitään talon tapoja. Ja mies on menee samaan leiriin äitinsä kanssa. Alku voi olla ruusuinen (häät isot ym,), mutta ARKI KUN TULEE, alkaa vaikeudet paisua päivä päivältä. Ja miniän voimat vähenevät ...
Minä EN kertakaikkiaan jaksanut maatalossa, hain työpaikkaa 500 kilometrin päästä ja sainkin sen heti. Anoppi raivosi ja mutta minä lähdin junalla pohjoiseen. Panin avioeron heti vireille. Tuomari hyvin minun vaikeudet ymmärsi. Silloin jo päätin, etten ikinä mene maalaismiehelle, vaikka hän omistaisi sata mersua, komean talon, jättinavetan ym. lukuisia koneita. EI RAHA TEE ONNELLISEKSI. Sain hyvän miehen kaupungista. Olen hyvin onnellinen. Kesällä käydään joskus maalla. Ja se riittää. Säälin maalaisminiöitä.- oikeudessa?
" Tuomari hyvin minun vaikeudet ymmärsi"
Mitä sinä höpiset? Avioeron saa automaattisesti, sen kun vain hakee. Ei eron yhteydessä luritella tuomarille mitään vaikeuksista, sillä ne eivät ensinnäkään kiinnosta tuomaria pätkääkään ja toiseksi eroprosessissa ei ratkaista syyllistä tai syytöntä. - 30
oikeudessa? kirjoitti:
" Tuomari hyvin minun vaikeudet ymmärsi"
Mitä sinä höpiset? Avioeron saa automaattisesti, sen kun vain hakee. Ei eron yhteydessä luritella tuomarille mitään vaikeuksista, sillä ne eivät ensinnäkään kiinnosta tuomaria pätkääkään ja toiseksi eroprosessissa ei ratkaista syyllistä tai syytöntä.Kyse taisikin olla sen tilan jakamisesta... Avioehto pitää olla ehdottomasti, ellei halua tilan puolittumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768