karjamarkkinat

piika...

Johan on keksitty todelliset karjamarkkinat. Näytillä ollaan ja naisia arvostellaan, kuin mitäkin nautoja.

10

2706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin on opittu

Maajussi valitsee puolisonsa samoin kuin tuotanto eläimensä . Odotus hyvästä tuotosta on tärkeintä . Hieholla hyvät geenit hyvät tuotanto ominaisuudet niin saa elää jos ei menee lihoiksi . Morsiamella samoin terve peräinen , hyvä rakenteinen , ei liian älykäs mielellään jonkin verran omaisuutta . Tyhjätaskut älköön vaivautuko . Mutta äitihän sen lopullisen valinnan tekee vielä molemmissa , hiehoissa ja morsiamissa .

• ei näemmä

siellä ole opittu.

• ...........

pisteiden ja pilkkujen väärinkäyttäjä.

Usko pois sinäkin, että vaikka mielestäsi ehkä on kivaa ja persoonallista hakata välilyöntiä ennen ja jälkeen pilkkujen ja pisteiden, se on vain typerää. Näyttää huonolta ja annat itsestsi vaikutelman, että olet vähä-älyinen, yli-ikäinen wannabepissis.

• oletkin järjen jättiläinen
        ........... kirjoitti:

pisteiden ja pilkkujen väärinkäyttäjä.

Usko pois sinäkin, että vaikka mielestäsi ehkä on kivaa ja persoonallista hakata välilyöntiä ennen ja jälkeen pilkkujen ja pisteiden, se on vain typerää. Näyttää huonolta ja annat itsestsi vaikutelman, että olet vähä-älyinen, yli-ikäinen wannabepissis.

varmaan olet käynyt kaksiluokkaa alakoulua kuvittelet loput .

• ...

sillä tapaa haluaisi 98% miehistä vaimonsa valita.

• pääsee

Harva mies se tällaiseen mukaan pääsee.

• Jaakko savosta
        pääsee kirjoitti:

Harva mies se tällaiseen mukaan pääsee.

Monikaan pääse mukaan

• Hyi kamala maaseutu

Minä olen ollut nuoruudessani naimisissa maajussin kanssa (onneksi ei tullut lasta), sanonpa nyt varmasti kokeneena ja viisaana sen, että maataloon kun muuttaa (mies tai nainen) on mentävä samalla tiukkaan yhteiselämään suvun ja hyvin usein anopin kanssa. Huomatkaa, ei se ole kahden kauppa maalla useinkaan! EI VARMASTI ! Se ei totisesti ole helppoa pitemmän päälle, kun anoppi räksyttää, että et osaa mitään talon tapoja. Ja mies on menee samaan leiriin äitinsä kanssa. Alku voi olla ruusuinen (häät isot ym,), mutta ARKI KUN TULEE, alkaa vaikeudet paisua päivä päivältä. Ja miniän voimat vähenevät ...
      Minä EN kertakaikkiaan jaksanut maatalossa, hain työpaikkaa 500 kilometrin päästä ja sainkin sen heti. Anoppi raivosi ja mutta minä lähdin junalla pohjoiseen. Panin avioeron heti vireille. Tuomari hyvin minun vaikeudet ymmärsi. Silloin jo päätin, etten ikinä mene maalaismiehelle, vaikka hän omistaisi sata mersua, komean talon, jättinavetan ym. lukuisia koneita. EI RAHA TEE ONNELLISEKSI. Sain hyvän miehen kaupungista. Olen hyvin onnellinen. Kesällä käydään joskus maalla. Ja se riittää. Säälin maalaisminiöitä.

• oikeudessa?

" Tuomari hyvin minun vaikeudet ymmärsi"

Mitä sinä höpiset? Avioeron saa automaattisesti, sen kun vain hakee. Ei eron yhteydessä luritella tuomarille mitään vaikeuksista, sillä ne eivät ensinnäkään kiinnosta tuomaria pätkääkään ja toiseksi eroprosessissa ei ratkaista syyllistä tai syytöntä.

• 30
        oikeudessa? kirjoitti:

" Tuomari hyvin minun vaikeudet ymmärsi"

Mitä sinä höpiset? Avioeron saa automaattisesti, sen kun vain hakee. Ei eron yhteydessä luritella tuomarille mitään vaikeuksista, sillä ne eivät ensinnäkään kiinnosta tuomaria pätkääkään ja toiseksi eroprosessissa ei ratkaista syyllistä tai syytöntä.

Kyse taisikin olla sen tilan jakamisesta... Avioehto pitää olla ehdottomasti, ellei halua tilan puolittumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe