Ihan jo omaistenkin takia pyydän.Ajatelkaa jos itseltänne katoaa läheinen vuosiksi eteenpäin.Jos nuo näkiät voisivat jotain sanoa tähän tapaukseen.Mielestänä tässä jutussa alkavat olla jo hyvät neuvot kalliit...Kun ei poliisi pysty selvittämään tapausta...niin kuka sitten.Ottakaa kantaa.
Hyvät selvännäkiät....kertokaa missä on Raisa Räisänen.
10
604
Vastaukset
- hoitoon
Tai käy kysymässä "selvien" näkijältä, soita
2Euroa/min. plus ppm. Eiköhän tähän kaikki
poliisin ja muidenkin resurssit ole käytetty. - siis J:llä!!!
Mene hoitoon ja ota siellä iltaohjelmaksi äidinkielen opiskelu.
- juuuuuuuuuuuuuu
Se on makuasia onko se Näkiä vai Näkijä.Kyllä oli tyhmä kommentti.
- tarotkortti
lasi kertoo vastauksen...
- Anonyymi
Ei kai kukaan usko näihin selvännäkiöihin
- Anonyymi
Minä voin katsoa jos näen mutta sinun pitäisi laittaa tililleni ensin 200e että näen asian kirkkaana. Laita viesti jos innostuit?
- Anonyymi
Lähetä pari kossua niin näen kirkkaammin, hik. Tai kuusi niin katsotaan usempikin tapaus samoilla näyillä, hik. Meitä on täällä useampikin annulisti koolla, lapsille on pientä suuhunpantavaa.
- Anonyymi
Ulkomailla?
- Anonyymi
Mis
- Anonyymi
Luulen että on kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460