Päiväkirja..

Sinulle!!!

Kahden viikon välein sä katoat omille teillesi... tänään taas oli se päivä. Eilen saatiin kuulla että tyttömme sydämestä kuuluu sivuääniä, ja yöllä auto varastettiin.. Sä lähdit aamulla poliisiasemalle tekemään rikosilmotusta ja sille tielle jäit.

Aina sä jätät mut yksin, kun tulee "ongelmia". Se on sulle niin helvetin helppoa vaan sulkea ovi perässä. Eihän sun tarvi hoitaa omaa tyttöäsi, kuhan vaan lähet.

Koska viimeks olen voinut olla täysin oma itseni? Ilman että väkisin pitää miellyttää sua, vaikka kuinka ärsytät mua.. ja ilman pelkoa siitä että sä taas katoat.

Kaikki sanat ja teot pitää miettiä sataan kertaan ennenkuin uskallan ilmaista mielipiteeni, ettet sä vaan lähe..

Sä tiedät tasan tarkkaan kuinka mä pelkään olla yksin, nukkua yksin. Sä vaan kuvittelet että mun lääkkeet auttaa,EI NE AUTA, AHISTAA!!

Sä otit töistä lopputilin, etkä ole edes vaivautunut ilmottautumaan työttömäks työn hakijaks että saisit edes työkkäriä. Sä vaan otat velkaa ja juot ne kurkusta alas.. et saa edes kaappiin ruokaa...

Ei munkaan rahat kaikkeen riitä!

Mä en jaksa enää... hyvää loppu elämää, sä menetit nyt meidät. Oman lapses ja kaiken hyvän mitä sulla enää oli edes jäljellä!!

2

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HanzQ!

      Kuulostaa todella tutulta..Meilläkin on pikkuinen tyttö ja se on toisen niin helppoa vaan lähteä ovesta ulos ajattelematta miten me pärjätään ym.Oletpa jättänyt joskus ilman rahaakin meidät odottaa!Taaskin tässä odottelen, kaksi tekstiviestiä on tullut että olen ihan just kotona..Olen uhannut erolla kaikella ja annan taas anteeksi vaikka sen pitäis tajuta etei noita asoita niin vaan lakaista maton alle!HEMMETTI!Kaipa sitä pitäis oikeasti olla itsekäs ja antaa itselle vapaus olla odottamatta ketään ja mitään,kaikista vähimmin turhia lupauksia..Mutta ..Aina on mutta. kun on vielä tunteita.miten ne saa poisettua ja tehtyä itselleen kuoren,ettei toinen enää satuttais,ainakaan sallis yhtään enempää?Kootut selitykset on kuultu.Mestari valehtelee ja silti väittää, ettei elämä ole minkään arvoista ilman meitä!Kun olen alkanut itsekäämmäksi ja oikeasti asettaa rajoja miten mlle käyttäydytään,asiat hetkellisesti parantuu..Jos kukkaa ei hoida ja anna sille aurinkoa,se kääntyy toiseen suuntaan tai kuolee.Kumma minä valitsen?en ainkaan jälkimmäistä! Koitetaan jaksaa eikös?

      • kerran se kirpaisee

        Jos lähdet nyt, se sattuu hetken, mutta jos jäät se sattuu aina... Aloita uusi, oma elämä, se on ainoa ratkaisu onnelliseen huomiseen. Paljon voimia teille molemmille, älkää totuttako itseänne siihen pahaan oloon! Elämässä on niin paljon nähtävää!! Tsemppiä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe