Eiköhän toi Levokari ole jo taitonsa näyttänyt.
Joutaisi koko ukon myymään vaikka honoluluun.
Aina kun miehellä on kiekko niin saa istua kylmä rinki takapuolen alla, että mitä nyt tapahtuu.
Ehkä saipan huonoin hankinta sitten ikinä mitä olen nähnyt.
Levokari
ei hyvää päivää
1
435
Vastaukset 1
- kymijoki
pojalle viellä mahdollisuus. Eihän sitä vielä tiedä mitä Mälli siitä irti saa. "Ylijäämä miehiähän" Saapaa on aina tullut ja niistä on tehty kelpo pelaajia. Tikkasen Harrillekin on tullut muutama kilo lisää massaa ja Viitaluomalta 6 kiloa lähti Saipassa ollessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53887
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 74451
- 33425
- 37416